¿Qué es UKG Pro?

La solución en la nube Ultimate Softwares UltiPro está diseñada para mejorar la experiencia del empleado. Con UltiPro, las organizaciones pueden ofrecer un reclutamiento y una incorporación convenientes; procesar las nóminas con velocidad y precisión; facilitar el continuo aprendizaje y desarrollo de los empleados; hacer uso de encuestas avanzadas y análisis de predisposición; e impulsar resultados más inteligentes y centrados en las personas mediante una poderosa inteligencia comercial y la creación de informes.

¿Quién usa UKG Pro?

Esta solución UltiPro se comercializa principalmente para empresas con más de 100 empleados en todos los sectores.

¿Dónde se puede implementar UKG Pro?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • UKG
  • Ubicado en Lowell, EE. UU.
  • Fundada en 1977

Asistencia de UKG Pro

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

Idiomas

alemán, danés, español, francés, inglés y otros 3

Sobre el proveedor

  • UKG
  • Ubicado en Lowell, EE. UU.
  • Fundada en 1977

Asistencia de UKG Pro

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

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Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 5

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Funciones de UKG Pro

  • API
  • Acceso móvil
  • Análisis de CV
  • Base de datos de empleados
  • Benchmarking
  • Búsqueda de CV
  • CRM
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de empleados
  • Contratación de personal
  • Control de procesos de aprobación
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de organigramas
  • Cumplimiento tributario
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Desarrollo de carrera profesional
  • Estudios de pulso
  • Facturación
  • Formularios I-9 y de verificación electrónica
  • Formularios electrónicos
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de candidatos
  • Gestión de competencias
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de entrevistas
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de la orientación del flujo de trabajo
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de objetivos
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de sucesiones
  • Gestión de tareas
  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Implementación basada en web
  • Impresión de cheques
  • Informes de nómina
  • Inscripción de prestaciones en línea
  • Integraciones de terceros
  • Manual del empleado
  • Métricas de rendimiento
  • Para contables
  • Perfiles de empleados
  • Plan de carrera individual
  • Planificación de personal
  • Planificación de sucesiones
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Preparación W-2
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión de trabajo
  • Publicación de ofertas de empleo
  • Seguimiento de candidatos
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del avance
  • Tablero de prestaciones
  • Tiempo y asistencia
  • Transferencia

Alternativas a UKG Pro

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Uno de los pocos software de TMS sin tarifas, sin contratos y sin instalación. Más de 21 200 usuarios. Verdadero TMS en la nube. Uno de los TMS más populares. Una de las mejores valoraciones de Capterra.
Allibo Recruit is an applicant tracking system program dedicated to recruitment processes for a company's employees.
Factorial es una empresa de software y servicios dedicada a solucionar los problemas de RRHH y mejorar la toma de decisiones.
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niikiis es un software de experiencia de los empleados todo en uno y configurable para pequeñas y medianas empresas.
Nómina en la nube, núcleo de RR. HH., contratación, incorporación, aprendizaje, rendimiento, sucesión, remuneración, evaluación comparativa de salarios, encuestas, recompensas
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Sage HR es una solución de gestión de RR. HH. galardonada que simplifica los procesos. Descubre más sobre Sage HR

Opinones de UKG Pro

Evaluación media

En general
4,2
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
3,9
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
48%
4
33%
3
14%
2
2%
1
2%
Ashley
Ashley
HRIS Administrator en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

What's not to love here?

5,0 hace 3 años

Comentarios: I've been using UltiPro for nearly 8 years now and the service is amazing. I love the people and the tenure is long at this company. I like working with the same folks sometimes as we develop a friendship. They are open to feedback and are responsive and I really like how they take their time to help you understand your request is being met.

Puntos a favor:

I like the ease of use of the tool. It's user friendly and there's so much you can do in the software. UltiPro is always finding new ways of making their tool better and I love that part.

Contras:

What do I like least about this is that there's not an assigned payroll specialist to a company.. Even if the option is to pay extra per year to have one. If we have a payroll person who needs help or they resign and we are left payroll person-less, it would be nice to have a designated person to assist... Only other thing I didn't like the most is that the Performance Management module isn't as customizable as I'd like... would love the option to make all items editable and the option to remove/hide certain drop downs, etc..

Jeannette
HRIS Administrator en EE. UU.
Automoción, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

AAA Human Resources Review of UKG Pro

4,0 el año pasado

Comentarios: I am very happy with this product. We have added several additional UKG modules to the core system and they all work well together.

Puntos a favor:

The SSO feature, all the modules and the core system work around single sign on. So no multiple signing in.

Contras:

The benefit side of the system needs more work. We do not have Benefit Prime. We are using what was provided in the core system.

Isabelle
Talent Coordinator en Canadá
Comercio minorista, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Recent Company Switch to UKG Pro

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Overall UKG has cut down on some of the time it took our HR department to hire new employees on payroll, as the integration between onboarding, recruiting and PRO transfers that data. It is also an easier product for our end users to learn.

Puntos a favor:

We recently switched over to UKG PRO from our legacy system and legacy ATS. UKG provides the functionality that we need all in one place and decreases the additional work we had to do. The integration between PRO and recruiting allows candidates to easily enter the database. The onboarding feature is very clear and improves the candidate onboarding experience. Everything from the branding to the setup is very customizable and allows you to set up the product exactly how you want it. In switching to their product, you are also provided with lots of additional support from your setup team, which is great.

Contras:

There is some functionality missing from the recruiting module of UKG. At this moment, the texting feature is not available, which was a critical piece of our legacy ATS. There is also some other functionality, such as grouping questions together for a job posting that is not currently available. We have found we need to use external applications on top of UKG to be able to meet our recruiting and onboarding needs.

Lydia
Senior Graphic Designer en EE. UU.
Servicios medioambientales, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Not a fan of how this software is set up and designed

3,0 la semana pasada Nuevo

Comentarios: Not a software I would have picked if I had say. It looks nice but is not user friendly with a lot of issues. Not a smooth enrollment.

Puntos a favor:

Looks nice and updated. Cleaner look and newer.

Contras:

It took me weeks to just get my self logged onto my account to do PTO. No one in customer service helped. They kept having issues with my email and password on their end. It was very frustrating with little to no help. Once I was actually logged in, every thing was incorrect, hours were missing, it was very difficult to use. Things are in places that you wouldn't expect. A lot of the set up didn't make a whole lot of sense. Our whole company had a long list of ongoing issues with the set up of this software for our payroll and HR. It's slowly getting better but the process has been painful and frustrating.

Chelsea
Director, HR en EE. UU.
Biotecnología, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Over promise and under deliver

4,0 hace 4 meses

Comentarios: I expected better customer service, less limitation and a more seamless transition. We sent the employee demographic report to UKG and they left off multiple employees, messed up the ID#'s and etc. So be sure to double check their uploads. Their staff is either not properly trained or understaff based on the service we received from them. Note that once you've launched your module, you only have 30 days with your consultant before they ghost you. Once that time period lapses, you have to put in tickets to get any issue resolved. Even issues that were caused during the implementation by the consultant, they will not fix it.

Puntos a favor:

Great sales team. Some modules were easier to launch than others. Nice people. Definitely a software that is in demand so they have plenty of clients.

Contras:

As titled, probably the worst implementation I've ever rolled out. I've launched at least 3 different vendors in my career and never have I experienced such terrible customer service. Definitely not apart of UKG's goal. Wait time was obnoxiously long. We were told in [SENSITIVE CONTENT] that we could launch our Benefits module by [SENSITIVE CONTENT] We're in [SENITIVE CONTENT]and we've not launched all of our benefits module. Expect to add on 2-4 weeks to any wait time you have. Prepare to have multiple members on the employers side to help launch because you will have different UKG Consultants, Lead Integration, Account managers and etc. The initial calls you have with the consultants for the modules are a waste of time. They call just to introduce themselves and tell you how long the process is and then they schedule additional calls for implementation. I rather just skip to the implementation since you can also do the introduction during that call. You do not get fully trained on every module, they expect you to watch trainings or go to their UKG Community and see how other clients solve their questions/problems. So if you have a small team, steer clear from choosing UKG. Mobile app is very limited. This is also the ONLY way an employee can upload a photo. You cannot upload photos via the web, unless an Admin or HR uploads every employees photo. Mobile app is super archaic. The Time keeping system is in a different app called UKG READY but everything HR data is in the UKG Pro app.