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¿Qué es Commusoft?

Commusoft es un software B2B todo en uno, basado en la nube, que está diseñado para empresas de servicios externos que tienen más de 3 técnicos. Más de 15 000 usuarios confían en Commusoft todos los días. Te ayuda a administrar tu CRM, cotizaciones, órdenes de trabajo, cronogramas de los técnicos, gestión de activos, inventario, PPM, SLA, listas de verificación y facturación y se integra con herramientas populares como MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, QuickBooks y Google Calendar. Es accesible en tu PC, Mac, iPhone, iPad, teléfono Android o tableta Android.

¿Quién usa Commusoft?

Commusoft es un software de servicio online todo en uno que está desarrollado para administrar tu negocio de servicio externo: base de datos de clientes, presupuestos, órdenes de trabajo, distribución, activos, inventario, facturación y pagos, entre otros.

Commusoft Software - 1
Commusoft Software - 2
Commusoft Software - 3
Commusoft Software - 4
Commusoft Software - 5

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Commusoft

Commusoft

4,7 (202)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
151
20
4,6 (202)
4,6 (202)
4,8 (202)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 0,01
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
99
No se han encontrado integraciones
4,0 (41)
3,7 (41)
4,1 (41)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Programación
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Programación
Seguimiento del proyecto
FieldPulse
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Facturación
Programación

Opinones de Commusoft

Evaluación media

En general
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
77%
4
20%
3
2%
1
0%
Phil
Phil
Director en RU
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Reliable, advanced, bespoke software that I genuinely couldn't run my business without.

5,0 hace 7 años

Puntos a favor:

Apart for the ability to seamlessly control every aspect of my business, from the initial customer inquiry all the through to invoicing, it's the customer support and wide range of industry-specific knowledge which the Commusoft team delivers that sets them apart from the competition. I really don't know how I managed before using Commusoft. Commusoft is constantly evolving and updating. Whenever I think of a function I would like to see available it's usually already been thought of and in the process of happening.

Sam
Director en RU
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Take your business to the next level

5,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Commusoft has transformed my business and saved us countless hours of administration time. Without a doubt this software has saved us money and even helped us expand as a business. Also exciting as they are always striving to improve the software with new features and updates so its actually nice to be part of their journey too.

Puntos a favor:

User friendly software once all up and running, having everything in one place is a huge help for keeping organised and being able to access job history within a few clicks.

Contras:

My only gripe is that we don't have telephone support on our package and I think this should be available for all clients but we only have email support unless there was a more complicated issue they would arrange to call us.

Kristofor
Director en RU
Servicios para instalaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Very poor CRM system

1,0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Terrible. I paid £1000 for 5 training sessions that were horrendous. The trainers themselves don't even fully understand the system. Costing me 3.5k for an app that made my business worse and I had to abandon after 2/3 months

Puntos a favor:

Nothing. The system is very hard to work.

Contras:

The fact the app is totally different from the desktop and you can't do on site quotes.

Respuesta de Commusoft

hace 4 semanas

Your feedback is very important to us. We sincerely apologise for the frustration you’ve experienced with Commusoft. We regret any inconvenience caused by trainer illness and scheduling issues. Our CRM caters to diverse business needs but requires some learning and adaptation. Variations between desktop and mobile functionalities occur due to platform differences. Our sales team provides accurate information. Your prompt sign-up post-demo suggests a clear understanding of our product’s capabilities. Our records indicate your suitability as a main office user, aligning with Commusoft’s recommended usage but will review procedures for consistent messaging. Our refund and cancellation policies are clearly outlined in your contract. Our contract terms are binding. Early termination requires full payment for the contracted period. For further discussion, please get in touch with us via email. While we maintain firm policies, we’re open to assisting in resolving any misunderstandings.

Ali
Admin en RU
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Commusoft Software User Review

5,0 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

5 stars! This software is a lifesaver! It keeps our business running smoothly. We can do everything we need in one place: invoices, scheduling, and keeping track of the engineers. Plus, the invoices look great and the reminders on invoices and PPM mean no more late payments or maintenance! Big time saver. Customer service is fantastic, always there to answer our questions quickly. Highly recommend!

Contras:

On the customers profile, I would prefer to have an option where we are able to select if the customers have a contract with us or not. If so, it would then allow us to input how long the contract period lasts. This will enable us to keep track of which clients have contracts with us and for how long.

Simon
Managing Director en RU
Servicios, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Exquisite

5,0 hace 2 años

Comentarios: Since incorporating Commusoft in to our business in 2012, the software has assisted us greatly in developing and growing as a business. They are constantly working on new updates and developments to improve the software and add new features and if you do have any issues along the way, they are always on hand to assist you with client support.

Puntos a favor:

It covers almost everything we need from the diary, invoicing, estimating and key reporting.

Contras:

Integration (transfer of date) with Sage can be problematic. It wasn't always problematic but has been more recently.

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