18 años ayudando a las empresas colombianas
a elegir el mejor software

¿Qué es AeroAdmin?

Solución para la supervisión de empleados en la nube que se conecta a las computadoras de tu oficina o empleados remotos y rastrea toda la actividad que realizan.

¿Quién usa AeroAdmin?

Sin información del proveedor

AeroAdmin Software - 1
AeroAdmin Software - 2
AeroAdmin Software - 3
AeroAdmin Software - 4
AeroAdmin Software - 5

¿Tienes dudas sobre AeroAdmin? Compara con una alternativa popular

AeroAdmin

AeroAdmin

4,1 (14)
US$ 90,00
año
Versión gratuita
Prueba gratuita
19
No se han encontrado integraciones
4,1 (14)
4,1 (14)
3,4 (14)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 34,90
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
84
12
4,7 (750)
4,5 (750)
4,7 (750)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a AeroAdmin

ISL Light
Funcionalidades más valoradas
Acceso desatendido
Control/Acceso remoto
Uso compartido de la pantalla
RemoteView
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Creación de informes/análisis
Herramientas de colaboración
TeamViewer Remote
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Controles o permisos de acceso
Uso compartido de la pantalla
Splashtop
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Controles o permisos de acceso
Uso compartido de la pantalla
Kaseya VSA
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Real-Time Notifications
Supervisión de servidores
Syxsense
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Gestión de la conformidad
Gestión de toda la red
Help Lightning
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Thinfinity Remote Workspace
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Controles o permisos de acceso
Virtualización de escritorio/aplicación
Webex Suite
Funcionalidades más valoradas
Audio y vídeo bidireccional
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia

Opinones de AeroAdmin

Evaluación media

En general
4,1
Facilidad de uso
4,1
Atención al cliente
3,4
Funcionalidades
3,8
Relación calidad-precio
4,1

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
57%
4
29%
1
14%
Jeanette
Jeanette
Executive Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios individuales y familiares, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great product little support

5,0 hace 5 años

Comentarios: We are happy with the program now that the set up is over. You can reach support easily via chat but they are not terribly helpful once you get them.

Puntos a favor:

It makes it possible to connect to my work computer so I can work at home. We have a network that I need access to so I cannot do my work from my home computer without that access. This makes it possible to do everything I need to do from home.

Contras:

While the set up was not difficult, understanding how to do the set up was and there was next to no support from the software company. They don't offer to help even when you order the corporate package which we did. They did refer me to one youtube video, that was it.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Alternativas consideradas:

Easy to use and efficient software for remote work

5,0 hace 2 años

Comentarios: I used AeroAdmin daily. It is very efficient and very easy to use. The installation is very simple.

Puntos a favor:

Business use Easy download Simple interface Unattended Access File sharing Great price Reliable customer support

Contras:

Limited functionality on Mac running machines.

Kristina
Operations Manager en EE. UU.
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Horrible Remote Access software - not reliable

1,0 hace 2 años

Comentarios: This was the worst remote desktop software I've ever used. Support was non existent. I'm looking into how to cancel.

Puntos a favor:

I liked nothing about the software. It was Horrible

Contras:

The software was archaic on the interface and features - Setup required an EXE file to be downloaded and then run - it showed up on the task tray and thats how you opened it.Supposedly installed a service however remote computers wouldn't reliably respond to connection attempts.Had to physically go to the remote systems to reboot them multiples times a week.Support was abysmal.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Free, light and portable remote control system.

5,0 hace 6 años

Comentarios: Aeroadmin gives the ability to connect and control a computer over the internet for personal and commercial usage for free. I really recommend everyone to the user it once.

Puntos a favor:

Its totally free for commercial and personal use. Sometimes my students need personal assistance as they don't have the same hardware and software. I can quickly solve their problem using a quick session. Everything is super simple and easy to user. The software is portable so my student can delete the software after using it. The control my student has is a lot. They can select what I can control which is a good option.

Contras:

I sometimes it gets disconnect when I am working behind a firewall, but when I use a mobile data connection without firewall it did very well.

Joseph
Veterinarian en EE. UU.
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

AeroAdmin

5,0 el año pasado

Comentarios: It has been awesome. I mostly use it to make sure our workstations have updated software. I can do this from home after business hours when the machines are not being use. I try to respect the amount of time connected through the companies servers by using IP addresses when possible, but having ID access when away from our network allows me complete flexibility. And, even though I am using the "free" version, customer support has been helpful when I had a problem, and things were "fixed" quickly. But, I have only ever had two problems, so it is a small sample size. That fact does go to show how stable this software is.

Puntos a favor:

Availability and Speed, very few limitations on what remote user can do. Works for 99+% of what I need.

Contras:

Some issues with differing "screen sizes". This is less of an issue when using a high resolution monitor.