17 años ayudando a las empresas colombianas
a elegir el mejor software

¿Qué es Slite?

Slite es un espacio para que los equipos escriban y organicen los conocimientos. Escribe para equipos modernos: un editor ligero, una interfaz basada en canales y funciones colaborativas. Con Slite, la información de tu equipo se organiza y recupera.

¿Quién usa Slite?

Slite apunta a pequeñas y medianas empresas que buscan una solución más inteligente para organizar y compartir contenido.

Slite Software - 1
Slite Software - 2
Slite Software - 3
Slite Software - 4
Slite Software - 5

¿Tienes dudas sobre Slite? Compara con una alternativa popular

Slite

Slite

4,7 (41)
US$ 6,67
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
31
7
4,6 (41)
4,6 (41)
4,7 (41)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 6,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
17
9
4,7 (28.192)
4,8 (28.192)
4,3 (28.192)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Slite

Google Docs
Funcionalidades más valoradas
Creación de documentos
Herramientas de colaboración
Uso compartido de archivos
Notion
Funcionalidades más valoradas
Edición de tareas
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos
livepro
Funcionalidades más valoradas
Gestión de contenidos
Gestión de la base de conocimiento
Portal de autoservicio
Coassemble
Funcionalidades más valoradas
Contenido interactivo
Gestión de contenidos
Seguimiento de la participación
Slab
Funcionalidades más valoradas
Búsqueda de texto completo
Controles o permisos de acceso
Gestión de la base de conocimiento
Slack
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real
Chat y mensajería
Notificaciones en tiempo real
Confluence
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Gestión de la base de conocimiento
Herramientas de colaboración
MangoApps
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Gestión de la base de conocimiento
Herramientas de colaboración
Asana
Funcionalidades más valoradas
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Planificación y programación de proyectos

Opinones de Slite

Evaluación media

En general
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,7
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
76%
4
22%
1
2%
David Felipe
David Felipe
VP of Engineering en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Useful and inexpensive wiki for my company

5,0 hace 3 años

Comentarios: It's a great tool to centralize knowledge on my team, we have been using it for 3 years and comparing it with other tools like Confluence and Notion you get a lot of value for the price.

Puntos a favor:

The ease of use. The search feature is very good and intuitive You can create rich documents

Contras:

Sometimes is very heavy consuming computer resources Less integrations than competitors (for example there is not a gif integration, you can't connect other apps like a BPMN tool)

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Investigación, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

My current daily driver after trying many other alternatives

5,0 el año pasado

Comentarios: Really satisfying experience with Slite so far. I hope the features I'm interested in will make it into the product but as it is now, it's a very productive tool for our academic laboratory.

Puntos a favor:

It does what most note-taking/knowledge management tools do. It can handle real-time collaboration as well as asynchronous discussion. I really make good use of the sharing feature, particularly for sharing a document publicly via a secret link for editing. This makes a zero-barrier way for other users to contribute, especially in one-off documents. In this way, users don't need to register for Slite to be able to edit a document you share (if you want to). This frictionless sharing has been so convenient. The Slite team is an agile team and I have interacted with them on numerous occasions to provide feedback and request new features, many of which they have quickly addressed. This kind of back-and-forth between myself and the team is a huge reason why I enjoy their product.Lastly, the cost is very reasonable. They have a very generous discount for non-profits and academics.

Contras:

There are indeed some features that I'm hoping would eventually make it into Slite. So it's not perfect, but their dev team has been listening. I also have some performance issues with very long documents which I believe are being worked on.

Brianna
Owner en EE. UU.
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Stay away from slite.

1,0 hace 5 años

Puntos a favor:

I'm so upset with this company that I simply have nothing good to say about it other than it has a great UI/UX

Contras:

I hate the fact that I have been billed for 8 months for a software I stopped using the first day. I deleted my account and they still bill me. There is no way to disable billing because the account does not exist and they do not respond to emails. Stay away from Slite.

Asif
Marketing Consultant en RU
Consultoría de gestión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A Lovable Note Taking Application

5,0 hace 4 años

Comentarios: I really like the product and feel an affection for it. It has been a great place to capture ideas and notes so easy. Don't feel any pressure to upgrade.

Puntos a favor:

Just so easy and intuitive and good value. Key features are not restricted from basic version and support is exceptional.

Contras:

Copy and paste into other applications is not easy, as it loses some formatting . But I think this is common across other similar tools . I also wanted tasks to be built in, but this is not ready yet.

Hampus
Hampus
Business Developer en Suecia
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Nicest note-taking collaboration tool

5,0 hace 2 años

Comentarios: Apart from its limited 100 notes for the free version, its an incredible alternative to note-taking in e.g. google docs. And the structure of the notes could be better, but its all worth it when looking at the notes afterwards.

Puntos a favor:

Amazing UX and UI, making it very satisfying to write in comparison to when using regular docs.

Contras:

The fixed structure in folders and overall organization of the different notes could be better.