GetMoreReviews

¿Quién usa GetMoreReviews?

El cliente objetivo es cualquier persona que busque generar un gran volumen de reseñas positivas online, al tiempo que gestiona mejor y reduce las reseñas negativas.

¿Qué es GetMoreReviews?

Visitantes de Capterra: obtengan un 30 % de descuento en el primer mes.

Get More Reviews es un software de gestión de reputación y generación de reseñas muy confiable, que se utiliza para optimizar tu proceso de gestión de reseñas con un sistema de calificación de 5 estrellas, publicación automática en redes sociales y capacidad de bloqueo de comentarios negativos. Con Get More Reviews, podrás convertir a tus clientes más felices en reseñas de 5 estrellas online y generar reseñas reales y auténticas en múltiples sitios de reseñas online, como Google y Facebook y muchos más.

Información sobre GetMoreReviews

Get More Reviews

https://www.getmorereviews.com

Fundada en 2017

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Precio inicial

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GetMoreReviews: implementación y asistencia

Asistencia

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Implementación

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Funciones de GetMoreReviews

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Lista completa de Herramientas para medir la satisfacción del cliente

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Lista completa de Software para gestión de reseñas

Alternativas a GetMoreReviews

Más alternativas a GetMoreReviews

Reseñas de GetMoreReviews

Todas las opiniones

Calificación general

4,7/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,6
Atención al cliente 4,7
Funcionalidades 4,5
Relación calidad-precio 4,5

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Amy M.
VP Sales & Marketing
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/11/2019

"Really fast setup - less than an hour to start sending"

Comentarios: It's very easy to set up and use. Also, the live chat support is very good and helpful. I made a special request to add a new review site (they already have almost all - but I needed an industry specific one) and they added it within an hour.

Puntos a favor: At first I didn't understand what made this a better way to than just creating "review requests" emails from my standard email automation platform. But I gave it a try using the free trial - and within an hour - I understood the benefit. The whole flow is already mapped out for you, including the email templates. Instead of creating everything from scratch - all I had to do was brand the emails.

Contras: Not a con, exactly - but a hope that their beta feature, "Funnel Activity" will come out of beta soon. It lets me see exactly who clicked what - but it only worked for me in October. Would like to have the feature going forward.

Respuesta de proveedores

por Get More Reviews el 3/12/2019

Amy - Thank you so much for the amazing review and feedback! We really appreciate it!

Keep an eye out for a revamped "funnel activity" view. We've received quite a bit of feedback on that feature that we're working on improving!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/11/2019
Devon C.
Director of Procurement and Store Design
Comercio minorista, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/11/2019

"Great survey platform"

Comentarios: Great customer service and assistance with functionality questions. No issues.

Puntos a favor: This software is great if you're looking for a cost-effective, simplistic format for surveying. Follow up and user notifications are automated making admin management easy. Survey redirect for positive reviews is also a helpful way to increase positive social media reviews. Negative reviews allow for direct customer interaction for a personal and quick resolution.

Contras: Reporting for data solely based on a thumbs up or thumbs up response would be life changing. One of the benefits of this platform is to be able to identify whether or not a thumbs up was received even if the customer decided not to continue through to leaving a social media review.

Respuesta de proveedores

por Get More Reviews el 20/11/2019

Hi Devon - Thank you for the great review and the amazing idea.

Stay tuned as we're working on some new features that should help give more insight into the data for you!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/11/2019
Haris Q.
Owner
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    2 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/11/2019

"Just ok"

Puntos a favor: Pricing was very attractive. Didn’t have a long term commitment. Seems very easy to use. Overall decent product but needs some critical improvements

Contras: Customer service is so so. You can’t talk to anyone and have to chat which seems to have extended delays (seems like staffing issues). Most times you can start a chat and not expect and response for the next few hours. Customer click through rate is not good. The thumbs up or thumbs down is too generic and doesn’t tell my customers that they have to follow through after the thumbs up. Many customers who we surveyed stated that they were under the impression that thumbs up meant they were happy and no review was necessary.

Respuesta de proveedores

por Get More Reviews el 19/11/2019

Hello Haris!

Thanks for the great feedback. We're sorry to hear you didn't have a great experience with our customer support. Our response times are usually rather snappy, but it sounds like something broke down if you had wait times of 1+ hours.

As for the thumbs up and thumbs down, we have tested this across several thousand customer and have found that is produces the best conversion rates and least confusion across all industries. If you have more feedback on this specific topic please chat or write us as we are always looking for valuable input like this for our product road-map!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/11/2019
Kevin S.
Owner
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/3/2021

"What are you waiting for?"

Comentarios: Customer support is second to none

Puntos a favor: Getmorereviews is so simple to use. Both for the end user and the company looking to get more reviews.

Contras: There is really no down side to this software

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/3/2021
Robson G.
Lead Customer Service Rep & Admin
Servicios para el consumidor, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/11/2019

"I highly recommend GetMoreReviews"

Comentarios: Since our company implemented GetMoreReviews in May, 2019, our Google reviews have grown from under 50 to over 300!

Puntos a favor: I really like the magic review link with sentiment check. It makes is super fast and easy for our customers to leave reviews and for us to intercept and address any negative reviews before they become public.

Contras: The only negative issue I have experienced is when adding a recipient, if I enter an extra space, the entry window closes so then I have to start the process over again which can be a time waster if I'm going fast and I'm not 100% accurate.

Respuesta de proveedores

por Get More Reviews el 20/11/2019

We really appreciate you taking the time to leave us this review!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/11/2019