Click2Mail

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Por Click2Mail

¿Quién usa Click2Mail?

Cualquier negocio que use correo postal para marketing y/o comunicaciones con los clientes puede externalizarlo con Click2Mail, lo que reemplaza el tiempo dedicado a procesos de impresión y envío postal internos con impresión y envío por correo al día siguiente.

¿Qué es Click2Mail?

Click2Mail permite a las organizaciones de todos los tamaños optimizar los procesos para imprimir y enviar correo postal, reduciendo los costos con herramientas de integración en la nube y API, así como aplicaciones de Google G Suite y un complemento de Microsoft Office. Los usuarios configuran y transmiten archivos a Click2Mail a través de herramientas seguras de automatización de procesos basadas en la nube. Click2Mail mejora, agrega y distribuye estos archivos a una red de empresas de impresión para la impresión y envío de correos de la noche a la mañana. Se proporcionan datos de seguimiento de USPS para piezas de correo.

Información sobre Click2Mail

Click2Mail

http://www.click2mail.com

Fundada en 2003

Resumen de precios de Click2Mail

Click2Mail dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Click2Mail está disponible a partir de US$ 0,35/una vez.

Precio inicial

US$ 0,35/una vez

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Click2Mail

Software de automatización de mailing
Adquisición de listas de correo electrónico
Alertas de respuestas
Correos electrónicos activados por eventos
Creación de informes/análisis
Depuración de listados de correos
Gestión de campañas
Gestión del diseño
Importación y exportación de datos
Integración de servicios de correo electrónico
Integración de servicios de impresión
Plantillas de correo
Pruebas A/B
Seguimiento de entrega
Asistencia inteligente del correo electrónico
Con certificación CASS
Diseñador gráfico de elementos de correo electrónico
Gestión de duplicados
Gestión de trabajos
Lectura de códigos de barras
Preselección certificada PAVE
Registro de firma
Seguimiento de paquetes

Reseñas de Click2Mail

Mostrando 5 de 47 reseñas

En general
4,4/5
Facilidad de uso
4,2/5
Atención al cliente
4,4/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,4/5
Miguel angel P.
Principal
2-10 empleados
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    Sin valoración
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 27/2/2015

"Excellent Service from Carly @ Click2Mail"

Comentarios: After struggling with a number of mailing companies for the last 2 years, we were referred to Click 2 Mail and our experience has been superb. Furthermore, our results have exceeded the industry standard of 1%. Carly, is very knowledgeable, helpful, personable and timely with her responses. She goes well beyond her responsibilities. We are in the process of completing our 3rd mailing for a total of 10K pieces and the whole process has gone without a hitch. Everyone at Click2Mail is wonderful and in effort to contact Carly we spoke to Anita and she was able to answer all of our questions without every working on our account in the past. They have a lifetime client with www.mpalma.com

Puntos a favor: Help with design and excellent prices.
Amazing customer service.

Contras: They are in the east coast and the difference in hours can be challenging.
The automatic emails are annoying

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 27/2/2015
Jeremy E.
President/ Founder
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/9/2017

"BEST MAILING SYSTEM EVER!!!!"

Comentarios: Use to mail postcards, letters, bills, etc. They are a full-service mailing company. No monthly fees and the prices are very affordable and I would highly recommend.

Puntos a favor: I have used this product for almost a year and LOVE IT! I have it setup so when I input a new prospect it connects to click2mail and sends them information about your company. I use Google Sheets and have it connected. The pricing on this is very fair. You can send 3 postcards or 5000 postcards. They send it out the next day. I use Click2Mail for all my certified letters, which is a lot easier than doing it yourself. I would Highly recommend Click2Mail. The best part there is no monthly fees or ridiculous fees.

Contras: I honestly can't think of any cons. I would say since I have to say something. I wish they developed an app for the Ipad. That would be a very nice feature.

Respuesta de proveedores

por Click2Mail el 13/10/2017

Thank you for your kind words Jeremy, we work hard to make mailing easy and it sounds like we've succeeded for you. Regarding the iPad app, we appreciate the advice and wanted to let you know that we've got two iPad apps in the works: an Add-in for mailing from within Microsoft Word for iOS and a fun app for sending photo notecards with just a couple of taps. Stay tuned!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/9/2017
Usuario verificado
Solution Designer
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    4/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2018

"Had some major issues"

Puntos a favor: I couldn't find a cheaper option out there that was as responsive as Click2Mail.

Contras: We did an integration with Click2Mail and their documentation is sorely lacking. It made it difficult because their tech support is not the best. We continued to have issues with them as bugs in their system popped up, which was a bummer because we were mailing letters that needed to be timed correctly.

Respuesta de proveedores

por Click2Mail el 3/12/2018

We sincerely regret any difficulties you've experienced in using Click2Mail and invite you to contact us directly for assistance in resolving the issues you've reported. You can reach us at [email protected] or 1-866-665-2787.

We work hard to provide highly responsive technical support and always welcome suggestions or recommendations for improvements in our documentation or systems.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/11/2018
Austin R.
Owner
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/2/2018

"This is a very effective way to send mail from automated systems."

Puntos a favor: This service provides a large variety of direct mail templates and even provides a way to create your own. The greatest thing about it is that you can setup a kind of mail merge capability and integrate it with external services to provide an automated mail out. In my company we use it to send specific mail items based on information in our CRM using literally the click of a button.

Contras: Setting up custom templates is not very straightforward or intuitive. However, there is documentation online. The user interface in general for managing mail orders is not the best experience. It doesn't not convey a modern feel and the user has to think too much to figure out what certain options are for.

Respuesta de proveedores

por Click2Mail el 4/4/2018

Thank you for your insightful and candid review of Click2Mail. We've worked very hard to create the most effective mailing automation technology in the market and your comments on that effort are appreciated. Last month we began working with a world class UI/UX design firm with a goal of improving our user interface by making it more modern, straightforward and intuitive. Stay tuned and we'll hope to surprise you with a better user experience later this year.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/2/2018
Federico G.
Artistic Director
Arte y artesanía, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/8/2018

"Great service, great value"

Comentarios: It's great value for the price. It's professional, up-to-date, and friendly.

Puntos a favor: It's flexible and powerful enough to facilitate integration with your own graphic design software. Minor changes can be made on the fly, both on the graphic design front and with the address list management. It doesn't try to do what it couldn't, but allows enough room for perfecting your product.

Contras: You have to know it's tricks. Nothing too bad. But for example if you're a first-time user you might not be clear on how to add the second page (since the first page is a document upload, while the second page is an image upload). Minor stuff like that. Maybe the templates could be a little more clear on the spaces that are reserved for the address, etc.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/8/2018