¿Qué es Connecteam?

Programa trabajos y realiza un seguimiento del tiempo con la aplicación todo en uno de Connecteam que es potente y fácil de usar y está diseñada y pensada especialmente para empleados que no trabajan en escritorios. La programación incluye capacidades avanzadas como distribución con función de arrastrar y soltar y turnos privados o de equipo, carga de turnos a través de Excel y mucho más para que tu experiencia de programación sea rápida, fácil y productiva. Además, disfruta de la única colaboración de turnos con actualizaciones de estado por GPS, notas y chat integrado. Comienza con solo 29 $ por mes para hasta 200 usuarios.

¿Quién usa Connecteam?

Sirve a todos los mercados verticales del sector que operan equipos de empleados sin escritorio

¿Dónde se puede implementar Connecteam?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Connecteam
  • Ubicado en New York, EE. UU.
  • Fundada en 2015
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

alemán, chino, danés, español, francés y otros 8

precios de Connecteam

Precio inicial:

US$ 39,00/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sí, ofrece una versión gratuita

Connecteam dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Connecteam está disponible a partir de US$ 39,00/mes.

Sobre el proveedor

  • Connecteam
  • Ubicado en New York, EE. UU.
  • Fundada en 2015
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

alemán, chino, danés, español, francés y otros 8

Imágenes y vídeos de Connecteam

Connecteam Software - 1
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Vídeo de Connecteam
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Connecteam

US$ 39,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 8,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 2,50/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
US$ 20,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Connecteam

  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Administración de la formación
  • Aleatorización
  • Alertas y notificaciones
  • Almacen de archivos
  • Almacenamiento de documentos
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Análisis de productividad
  • Aplicación móvil
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje interactivo
  • Aprendizaje móvil
  • Aprobación de cambios en perfiles
  • Archivo y conservación
  • Arrastrar y soltar
  • Autoaprendizaje
  • Automatización de procesos empresariales
  • Autorizaciones basadas en roles
  • Autoría de cursos
  • Añadir y editar fotografías
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de empleados
  • Benchmarking
  • Biblioteca de comentarios
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de preguntas
  • Búsqueda de texto completo
  • Búsqueda/filtro
  • Cambio de turnos
  • Captura de documentos
  • Catalogación/Categorización
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Citas recurrentes
  • Comentarios de 360 grados
  • Comentarios/notas
  • Comunicación multicanal
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Contratación de personal
  • Control de procesos de aprobación
  • Control/Acceso remoto
  • Controles de visibilidad de perfiles
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes históricos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Creación y diseño de formularios
  • Creador de encuestas
  • Crear subtareas
  • Cálculo de horas extra
  • Debates y foros
  • Directorio de empleados
  • Directorio de miembros
  • Directorio unificado
  • Diseño y maquetación
  • Distribución multicanal
  • Edición de texto
  • Edición/actualización de tareas
  • Editor de texto enriquecido
  • Editor gráfico del flujo de trabajo
  • Encuestas y comentarios
  • Estudios de pulso
  • Etiquetado de tareas
  • Facility Asset Management
  • Feed de actividad y noticias
  • Firma electrónica
  • Formularios electrónicos
  • Fotos de empleados
  • GPS
  • Geolocación
  • Geovalla (Geofencing)
  • Gestión de acciones
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de candidatos
  • Gestión de citas
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de conductores
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de cuidado de la salud en el hogar
  • Gestión de cursos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de equipos
  • Gestión de eventos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de formularios
  • Gestión de grupos
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de la comunicación
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de la orientación del flujo de trabajo
  • Gestión de listados de directorio
  • Gestión de membresías
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de prestaciones de empleados
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recursos
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tareas domésticas
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de transporte
  • Gestión de técnicos
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del conocimiento
  • Gestión del mantenimiento
  • Gestión del rendimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Herramientas de seguimiento del tiempo online
  • Historial de servicios
  • Historial de transcripciones/chat
  • Ideación
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Inscripción de prestaciones en línea
  • Inspecciones residenciales
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Lluvia de ideas
  • Manual del empleado
  • Mapas geográficos
  • Mensajería
  • Modelos
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Pantalla táctil
  • Para agencias de empleo
  • Para el sector de la fontanería
  • Para empresas de climatización
  • Para paisajistas y jardineros
  • Perfiles de empleados
  • Planificación de capacidades
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Preguntas personalizables
  • Programación
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de eventos
  • Programación de tareas
  • Publicación de cursos
  • Publicación de ofertas de empleo
  • Reconocimiento de empleados
  • Reconocimiento entre pares
  • Recordatorios
  • Registro automático de tiempos
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de cursos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de horas en movimiento
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de ubicación
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento de vehículos
  • Seguimiento del avance
  • Seguimiento del carburante
  • Seguimiento del reconocimiento
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Seguimiento/Análisis de uso
  • Sincronización de calendario
  • Solicitudes de ausencias
  • Supervisión de la actividad de los empleados
  • Supervisión en tiempo real
  • Tareas recurrentes
  • Tarjeta perforada
  • Tarjeta perforada en línea
  • Teclado virtual
  • Tiempo y asistencia
  • Uso compartido de archivos
  • Varios idiomas

Alternativas a Connecteam

Une a los miembros de tu equipo utilizando la herramienta de chat grupal que permite compartir archivos, reuniones en línea y llamadas.
Sistema de reservas en línea con recordatorios para todas las empresas de servicios. Deja que tus clientes hagan su propia reserva en línea: incluye una versión gratuita. Descubre más sobre SimplyBook.me
Factorial es una empresa de software y servicios dedicada a solucionar los problemas de RRHH y mejorar la toma de decisiones.
Deputy: planifica los horarios del personal, realiza un seguimiento del tiempo y la asistencia, administra los permisos laborales, exporta las planillas de horarios a la nómina con un clic y cumple con las normas fácilmente.
La programación de turnos es sumamente sencilla con Sling, además de ser gratuita.
7shifts es una herramienta robusta de planificación de personal, comunicación y compromiso que ha sido creada específicamente para restaurantes. Comienza gratis hoy.
Ezitracker is an end-to-end, web-based remote workforce management software that manages all day-to-day people management processes.
Workforce management providing time & attendance, scheduling, service delivery solutions to improve process and profits with live data.
Software para todos los sectores. Presta un mejor servicio, organiza tu empresa, aumenta la eficiencia, ahorra tiempo, disminuye el desperdicio y las pérdidas de inventario.
Gusto hace que la nómina, los beneficios y los recursos humanos sean increíblemente fáciles para las pequeñas empresas.
Plataforma basada en la nube que ayuda a las empresas a facilitar las operaciones a través de un conjunto de aplicaciones de comunicación y productividad.
Solución de tiempo y asistencia con programación, creación de informes, datos históricos, autoservicio, gestión de permisos, acumulaciones, seguimiento de incidentes.
Una solución todo en uno muy asequible para gestión de proyectos y construcción con capacitación en línea, informes y almacenamiento ilimitado.

Opinones de Connecteam

Evaluación media

En general
4,7
Facilidad de uso
4,7
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,6
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
77%
4
20%
3
2%
2
1%
Scott W.
Scott W.
Director of Operations en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Most Valuable APP for SMB Ever

5 hace 2 años

Comentarios: Our company utilizes employees here in the US, and numerous remote employees in the Philippines (less than 20 employees). We had one solution for scheduling, another program for task and project management, another app for messaging, and a cloud-based program for time-tracking. Until we found ConnectTeam. Everything we needed (plus more), all in a single solution. Not only did we cut our previous costs by 80%, everything is now in a single solution.

Puntos a favor:

- Only add the functions you want. Not encumbered by bloatware or features we will never us. - EXTREMELY intuitive. Once create an account, do the 5 minute walkthrough and you feel confident enough to manage yoir company. - Their FREE option is actually very useful and includes 80% of the features. - FLAT-FEE pricing! Once you decide to upgrade (we chose $29 plan) No 'per-user' cost like virtually every other solution. One flat-fee and can add up to 200 users with no hidden fees. - 24/7 live support; even for the free account! When we first got started, we had a couple hiccups, and at 1:30am, their live support spent over an hour helping us get everything working perfectly (thanks again Noam). - Supports overseas employees in other countries natively. E.g. we have employees in Philippines, and the installed the app and verified their phone numbers via text on their Philippines phone with no issue. Can text-message filipino worked through app, even on free mode. - Messaging/chat options are way better than other messaging apps. Like 'voice' chat, and the ability to integrate other formats. Supports rich text. Take FB messenger, Sling, and viber and combine all the good features, and this is what you have. - GPS tracking of all remote employees.

Contras:

- At the time of writing this review, all admin features have to be done through website, and not through the app (though they say they are working on that). - Could use more hierarchy fratures, other than just basic. Would be nice to see customizable permissions for Administrators (may support but I didn't see). - App only supports Android and iPhone. No desktop app for Windows or Mac available.

Respuesta de ConnecTeam

hace 2 años

Hi Scott! Thank you so much for taking the time to write this amazing review! Please note that there's A LOT you can do as an admin from the app, under the the ADMIN tab. Make sure to reach out to us for further assistance if needed :)

Harry H.
Director en RU
Deportes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great software would recommend

4 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: I'm generally happy with it - the customer service is great.

Puntos a favor:

The employee scheduling is so easy to use, it's a really intuitive design and you can implement it and get employees on boarded so quick with it

Contras:

I dislike that I can't book 1-2-1 sessions for employees - a live timetable I can send front end to customers so they can book my employees out per session. Would be a great add. It's also not cheap price wise.

Respuesta de Connecteam

hace 3 semanas

Thank you so much for your review, Harry! It's great to know that you find Connecteam to be simple to use both for you and for your employees and that you're happy with our customer service :) Although Connecteam is an employee management tool, we already talk internally about adding capabilities for the business' customers to book their meetings directly in the schedule, so that's definitely something to look forward to in the future :) If you have any more feedback for us or would like to suggest an improvement, please reach out to us at [email protected] at any time :) Thanks again!

Michael B.
Michael B.
Director en RU
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para instalaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

User-friendly software with many features, but needs improvements around scheduling & time clock

2 el mes pasado Nuevo

Comentarios: We have been using the software for about 8 month now. Some problems have been resolved. A huge improvement was around open shifts. That feature was basically unworkable until a few months ago. However, no improvement in core functionality of job scheduling and time clock since then.

Puntos a favor:

We mainly use software for job scheduling and time clock. Pros: It is easy to create a job and a shift Easy to add an employee Job scheduling views are good Training module (courses) has been useful

Contras:

The more employees and jobs you add, the slower it gets for admin users The jobs schedule opens slow on mobile phones The app users a lot of RAM memory on desktops If you have many shifts in the schedule, the app may start freezing The company often focuses on getting some minor features rather than improving their core elements, such as Job Schedule and Time Clock Not easy to go through Time Clock entries as the hours in Job Schedule are not shown. They claim that Time Clock and Job Schedule are synced, but sync only works for mobile users to clock in and out. There is no sync for admin users, who are checking the entries! Chat feature is undeveloped. It is easy to send information to staff, but it is not possible for field staff to have 1 clear communication channel. The job schedule shows names of the person, who created a job, so field staff have multiple conversation about various jobs, rather than have 1 point of contact. If the person who created the job is away, there is no way to see the message. So software creates a communication nightmare for admin and for field staff as well.

Respuesta de Connecteam

hace 4 semanas

Thanks for the feedback, Michael. First, it sounds like you're experiencing some technical issues. Things should not load slow or freeze. The best we can suggest is to contact us so we can investigate your issues and have them resolved. As for the schedule and time clock sync, there might be a misunderstanding or unfulfilled expectations here, and we'd like to clarify: the sync doesn't mean that any scheduled shift will automatically create a time entry in a schedule. The schedule lets users know what they need to do, when and from where, but they must clock in and out for those entries to show in their timesheets. As for the chat - what's missing for you that you feel it's undeveloped? As for employees seeing who created a shift - that's 100% to your control as an admin. Simply remove this option from the scheduling settings menu. Would like to connect with us so we can see what can be done to assist you? Please email me personally at [email protected] :) Thanks!

Karen T.
Administrative VP en EE. UU.
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Explore the features they are gems

5 hace 3 meses

Comentarios: I am getting the forms and documents I need from the field. They were using paper forms before this and would lose them, forget them...bottom line we would never get them in the office. Getting the documentation keeps us OSHA compliant and helps us with unemployment claims if we had a legit reason to terminate someone. Also, I cannot stress enough, their support is fabulous. I scheduled a training online and the rep that helped me, [SENSITIVE CONTENT], was phenomenal! She continues to reach out and offer to help. She showed me all of the extra features that I really did not anticipate using and I am so glad she did.

Puntos a favor:

I love the ease of implementation. The software automatically sent invites to the users to download the app. The form creator gives so many options to use forms already created or to create one of your own. The forms are simple and can be signed from a mobile phone. Signatures are critical for documentation of training, write ups, injury reports etc.

Contras:

Unless a user purchases the expert version there are limits to the number of jobsites you can use GPS tracking on. With the level that we have we are limited to 10 jobs. I would be much happier with the ability to have 15 to 20 without having to upgrade. We are working with the limits of 10 for now because there really is a large jump in price.

Respuesta de Connecteam

hace 3 meses

Amazing review, Karen! Thank you so much! It's great to hear Connecteam helps you better manage your business and team, save time, and automate day-to-day workflows. As for the capabilities you're looking to have in your plan without upgrading again, the best would be to communicate that to your Customer Success Manager at Connecteam and ask if there's something that can be done to help :) Thanks again for your positive detailed review!!

Maddy J.
Accounting Specialist en EE. UU.
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Highly Recommend, this program can grow with you and for you.

4 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Overall the Connecteam team was very helpful. We took a lot of time before deciding to invest our time into this software to take it company wide. We had several zoom calls and emails back and forth asking questions about the features we required. Most of these features were included, in the process, or on the list to be added which we really liked.

Puntos a favor:

Once you get the hang of navigating the software, learning what does what and what affects what, it makes scheduling and timeclock tracking efficient. It does take some time getting used to (as does learning any new system) but overall, we are happy with how it has made payroll and scheduling more uniform for our company.

Contras:

The most common issue we run into is the Kiosk app. Some users refuse to use the app on their phone (perfectly fine with us, we give all employees the option). When they use the kiosk, we have glitches every now and then that are very difficult to duplicate to therefore get assistance. We are certain some errors are a mix of the tablet fault and Kiosk faults. The Kiosk is used everyday at several locations.

Respuesta de Connecteam

el mes pasado

Thank you so much for recommending Connecteam, Maddy! It's great to hear you are able to grow and scale with Connecteam and find it useful and easy to use. As for technical issues with the Kiosk app, our team always tries to help and resolve issues when needed, but as you mentioned, if they are hard to replicate and don't always happen, it is more difficult to understand what to fix :) That said, stability improvements that are being released regularly may be helpful! Either way, we're always here to help with anything, so please don't hesitate to reach out! Thanks again for your review :)

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