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ConnectWise Automate

ConnectWise Automate

¿Qué es ConnectWise Automate?

ConnectWise Automate, anteriormente LabTech, ha colaborado estrechamente con los mejores proveedores de copias de seguridad, almacenamiento y recuperación de datos de TI con amplias líneas de productos que ofrecen una variedad de características y funcionalidades. A través de estas integraciones, las soluciones de copia de seguridad y almacenamiento de Automate pueden proporcionar protección y recuperación de datos desde máquinas físicas y virtuales, incluida la nube. Ya sea en Windows o Linux, tienes respaldo. Haz tu recorrido hoy mismo.

¿Quién usa ConnectWise Automate?

Proveedores de servicios de TI y MSP (proveedores de servicios gestionados, por sus siglas en inglés).

ConnectWise Automate Software - 1
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ConnectWise Automate Software - 5

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ConnectWise Automate

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No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
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5
3,6 (126)
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VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 99,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
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3
4,1 (74)
4,1 (74)
4,0 (74)

Otras alternativas interesantes a ConnectWise Automate

N-sight
Funcionalidades más valoradas
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Controles o permisos de acceso
Supervisión de servidores
Atera
Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
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Supervisión de servidores
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Funcionalidades más valoradas
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Control/Acceso remoto
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
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Sincronización de contraseñas
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Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real
Control/Acceso remoto
Uso compartido de la pantalla
GoTo Meeting
Funcionalidades más valoradas
Audio y vídeo bidireccional
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia
LogMeIn Central
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Gestión de la base de conocimiento
Portal de autoservicio

Opinones de ConnectWise Automate

Evaluación media

En general
4,1
Facilidad de uso
3,6
Atención al cliente
3,6
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
3,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
49%
4
29%
3
14%
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1
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Daren
Daren
President en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Connectwise Automate

5,0 hace 4 años

Comentarios: We are using Connectwise Automate for taking care of customers on a managed service contract.

Puntos a favor:

There are many, many features in Connectwise Automate that will help you help your customers with their computer needs.

Contras:

Although the software is very feature rich, it seems very cumbersome and not easy to use from day one. In almost every step, we have had to take classes to figure out how to do things.

Ian
Prevent Manager en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great For Ticketing and Monitoring

5,0 hace 6 meses

Comentarios: We have a great overall experience using ConnectWise Automate. It has helped us stay a leader in our industry and has made our MSP a better organization. We would highly recommend to any company looking to support remote clients effectively.

Puntos a favor:

The ticketing with ConnectWise automate and reporting is accurate and helps make business decisions. We are able to keep track of all our issues and then address them with the same software. We like how easy it was to setup and has been a great tool for all of our technicians.

Contras:

We did not like how the agents will fail to install certain applications even though they are working on other agents. It's hard to decipher the logs to trouble shoot issues and administrators take some time to learn the program. There is a need for more third party patching options.

Benjamin
IT en EE. UU.
Aerolíneas/aviación, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Should be call "Connectwise Autodraft"

1,0 hace 4 años

Comentarios: The business is a con. They tell you they have a "guarantee" which they make impossible to obtain. will continue to bill you regardless fo whether the product works or not.

Puntos a favor:

The software has its pros (connectwise screenconnect is the only good thing). The automation will automatically restart services or auto-approve and apply windows update on a schedule. When it isn't crashing or causing servers to crash that is.

Contras:

It CONSTANTLY crashes. It will cause servers to crash. Only some automation features work. No support is ever avaaible to resolve issues. The ones that do respond don't know their own product.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A Must for us!

4,0 hace 3 meses

Comentarios: Great! I am still learning aboout it, but I love it.

Puntos a favor:

You can have everything in one single place, from tickets, to procurement and billing. Also, there are a lot of integrations available.

Contras:

It is hard to deploy and understand how things work if you have not used it before.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Ingeniería industrial o mecánica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

If you have the money to spend, spend it.. if not.. there is other options`

5,0 hace 3 años

Comentarios: Overall, I am very happy with Connectwise Automate and would continue to use the product. If you work in a critical industry, I wouldn't recommend this as being your only source of remote access since support is very slow and very unhelpful in most situations.

Puntos a favor:

The best part of this software is how robust the software is. When you purchase this software, you receive control and "WSUS" as part of your package. The software contains reports, pulls data on each computer, provides some integration and overall is a great automation and remote access tool.

Contras:

Support is very slow to respond. Getting credits for downtime on their hosted web server is like pulling teeth. When you get into the chat queue, you may be waiting an hour or more for someone overseas who doesn't know how to fix the issue anyway. Then you have to wait until someone gets back with you when they "open a ticket." Honestly.... the only reason I WOULDN'T buy this software is their support system lacks ability for true support!