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¿Qué es BQE CORE Suite?

BQE Core te permite realizar un seguimiento de las horas y gestionar los gastos sin esfuerzo desde una plataforma integrada. La interfaz fácil de usar y las aplicaciones móviles nativas de Core aumentan tu eficiencia y eliminan la molestia de lidiar con hojas de cálculo y recibos de papel engorrosos. Regístrate para una prueba gratis de 15 días.

¿Quién usa BQE CORE Suite?

Arquitectos e ingenieros Diseñadores de interiores Diseñadores industriales

BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4
BQE CORE Suite Software - 5

¿Tienes dudas sobre BQE CORE Suite? Compara con una alternativa popular

BQE CORE Suite

BQE CORE Suite

4,5 (771)
US$ 29,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
164
16
4,4 (771)
4,5 (771)
4,6 (771)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 125,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
79
4
4,5 (25)
4,5 (25)
4,8 (25)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a BQE CORE Suite

Spider Impact
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
WorkflowMax
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Facturación en línea
Gestión de tareas
Trello
Funcionalidades más valoradas
Etiquetado de tareas
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Deltek Ajera
Funcionalidades más valoradas
Herramientas de seguimiento del tiempo online
Horas facturables y no facturables
Seguimiento horas/gastos
Sage Timeslips
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Historial de facturas
Seguimiento del tiempo
Unanet ERP AE
Funcionalidades más valoradas
Conciliación bancaria
Contabilidad de acreedores
Libro general
Paymo
Funcionalidades más valoradas
Herramientas de seguimiento del tiempo online
Seguimiento de horas de proyecto
Varios proyectos
Zoho Analytics
Funcionalidades más valoradas
Conectores de datos
Creación de informes/análisis
Visualización de datos
Kantata
Funcionalidades más valoradas
Horas facturables y no facturables
Planificación y programación de proyectos
Seguimiento del tiempo

Opinones de BQE CORE Suite

Evaluación media

En general
4,5
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
66%
4
24%
3
5%
2
2%
1
3%
Steven
Steven
Accounting Assistant en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Seguros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

CORE is a real time saver !

5,0 hace 2 años

Comentarios: Implementation took longer than expected but has proved worth the extra time to get it right.

Puntos a favor:

Using CORE to invoice our clients has freed up so much of my time I'm afraid I could have streamlined myself out of a job. Billing previews that used to take days are now done in hours. The time to create invoices and submit them for approval takes about 25% of the time before CORE. Easy to learn and a breeze to use.

Contras:

ORE is a very complex software system to set up, but once we worked out all of the nuances and specifications, this software rocks!

Deborah
Human Resources Administrator en Canadá
Transporte marítimo, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

This product delivers...if you want it, it can be done.

4,0 el año pasado

Comentarios: the exec. appreciates the overall business analysis that can be obtained, time keeping is given back to the body of the staff and not the admin. staff, and can be seen and impacted live. project management is a complete task, not just partial tasks here and some in another area. Generally positive...difficult at first because change is hard, but once the benefits are realized, embraced ultimately.

Puntos a favor:

once full integration is close, one can really see how the product can fully encompass all aspects. full analysis can be achieved if all data is inputted, but only then. if pieces are missing, so is the entire impact. time keeping can be accurate for all the employees...same story, expenses can be fully analyzed, project costing can be fully analyzed...but one must enter all of the data. it replaces most existing processes so it's difficult for some to "move on" so as not to duplicate. there are some glitches, but there usually is.

Contras:

there might be too many features...not all businesses have them and while some recognize it, some will try to fill in all the blanks and this can be time wasteful. while there is a lot of "help", "dumbing it down" is never a bad thing. why not make it easy to understand? not everyone is an engineer...admins use it as well so keep it easy to understand for all. this gets more important the bigger the company gets...will support more administrative positions, so use the "kiss" principle-keep it simple st***d. admins will get these tasks delegated to them ultimately so make it easier to understand no matter the degree/education

Jill
Designer I en EE. UU.
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Good and bad about BQE

5,0 hace 2 meses

Comentarios: Efficient, feature-rich, but a bit complex

Puntos a favor:

All-in-one functionality, easy to use and understand

Contras:

The steep learning curve for new users to utilize

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Arquitectura y planificación, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Software has issues, but their customer support is pretty good

2,0 el año pasado

Comentarios: In theory, I like all of the features that core has to offer, however, when the features don't work the way they're supposed to it becomes a bit of a nightmare to use. It has a lot of bugs, crashes often and in general is just not very user friendly.

Puntos a favor:

I like the expense management feature for employee reimbursement and client billing purposes. I also liked the accounting feature that allows you to bill expenses straight from the Cloudfeeds. I also really liked their customer support. They have a solid team on standby for customer support. I would often get the same person when I called. They are super friendly and know how to navigate the software.

Contras:

It's time consuming to use - it's so slow and there are a lot of features that bug out and simply don't work the way they're supposed to, so I spend a lot of time navigating all of that, which is a bummer.

Joanthan
Off ce admin en EE. UU.
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great software

5,0 hace 2 meses

Puntos a favor:

time tracking is super helpful for everyone

Contras:

initial setup is a heavy lift if you're the only one doing it