SalesSeek

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Por SalesSeek

¿Quién usa SalesSeek?

Empresas B2B interesadas en mejorar sus procesos de ventas, relaciones con los clientes y gestión de datos con una visualización y personalización sólidas de su sistema de CRM.

¿Qué es SalesSeek?

SalesSeek CRM es una plataforma de negocios todo en uno diseñada para ayudar a los grandes equipos a centralizar y administrar los datos de sus clientes. Supervisa las oportunidades en el embudo de ventas visual y realiza un seguimiento de la actividad individual, desde la facturación y los pagos hasta el marketing y la asistencia. Los gerentes obtienen información general completa del rendimiento del equipo y los KPI, mientras que los miembros del equipo pueden trabajar de forma colaborativa en todas las cuentas accediendo a los datos de los clientes que necesitan para ganar más negocios.

Información sobre SalesSeek

SalesSeek

http://salesseek.net/

Fundada en 2012

Resumen de precios de SalesSeek

SalesSeek no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de SalesSeek está disponible a partir de US$ 48,00/mes.

Precio inicial

US$ 48,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de SalesSeek

Software CRM
Acceso móvil
Almacenamiento de documentos
Evaluación de clientes potenciales
Gestión de tareas
Gestión del territorio
Integración de automatización de marketing
Integración de chat interno
Integración de redes sociales
Marketing por correo electrónico
Presupuestos y ofertas
Segmentación
Sistema de calendarios o recordatorios

Reseñas de SalesSeek

Mostrando 5 de 35 reseñas

En general
4,4/5
Facilidad de uso
4,5/5
Atención al cliente
4,7/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,5/5
Elliott D.
Growth Specialist
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/11/2017

"Tremendous software, phenomenal value, incredible customer support"

Puntos a favor: SalesSeek is a disruptor in the realm of CRMs. Features include: CRM, Sales Funnel Management, Automated Email campaigns, Social Listening, Website tracking, Reporting, Forecasts, (assigning) Tasks amongst team members, email address lead capture, and more. Their UX is one-of-a-kind, and having spent weeks reviewing many vendors, SalesSeek outdoes many of the bigger players; both in terms of simplicity, automation triggers and comprehensiveness. The SalesSeek customer service is without-a-doubt some of the best customer service I have ever experienced. They pride themselves on it, and do so with good reason. Rate at which updates are being released is insane.

Contras: Once you get used to the new software - as with any - you're up and running in no time. Current integrations aren't as diverse as the likes of SalesForce (to be expected), but the current integrations are more than sufficient - plus new integrations are frequently added.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/11/2017
Peter L.
Founder
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2018

"Great alternative to Hubspot"

Comentarios: The core CRM may cost more than the free HubSpot, but as soon as you start using HubSpot properly, it becomes eye-wateringly expensive. SalesSeek is a capable (albeit slightly overdesigned) alternative that is far better value. Good, well thought through features. The price and LinkedIn functionality has persuaded us to move over from HubSpot.

Puntos a favor: In addition to the perfectly competent set of features for adding organisations, clients and deals, there are some nice features that set SalesSeek apart from the myriad of CRM out there: particularly like the LinkedIn Enrichment which quickly adds new leads from LinkedIn. The sales funnel is nice. Also like the capability to separate deal revenue by services and product.

Contras: The UI is a bit... not right. Nothing badly wrong, but just not as slick as HubSpot. It gives the impression of a junior graphic designer being let loose on what should be a practical business tool. Also something not quite right with the search capabilities in list view for orgs and individuals. Its just that it does not quite feel like a serious business tool. Still, this is a bit nit picking and some people do seem to think its pretty. I am sure it will evolve and nothing to stop your using it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2018
Andrew R.
Customer success manager
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/4/2020

"Neither good nor bad"

Comentarios: It's a basic CRM/Database with limited reporting and tracking of staff activities. We still have to use Google docs a lot to get what we needed conpleted

Puntos a favor: Sales seek puts all of our information about customer records into one Manea gable place. Meaning a number of us can work on deals at the same time.

Contras: Far too many workarounds to get automation actually working within the system. It is not very user friendly and the search functionality is extremely clunky and poor. Crashes and goes slow a lot

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/4/2020
Usuario verificado
Costumer consultant
Comercio minorista, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/3/2020

"Easy integration with our platform"

Comentarios: I'm very pleased with this tool, and I use it every day for work.

Puntos a favor: SalesSeek allows me and my company to keep track of the SalesTeam. The easy integration with our platform makes our life so much easier.

Contras: It can be challenging for new starters, but once they get through and with some patience, they can master it easily.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/3/2020
Jonathan B.
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/3/2017

"Value for money"

Comentarios: Salesseek is certainly value for money. They have a proactive approach to making company-specific alterations and the customer service is quick and personal. In places the system can be rigid (especially regarding search parameters) and sometimes over-simplistic but the system does what we require it to do.

Puntos a favor: It is value for money and the funnel display is good/simple to use.

Contras: The rigid search parameters - things like spaces and plus signs instead of ampersands means people using our system often miss existing entries and create duplicates. The grouping is sometimes a bit clunky and messy. The web analytics that show where people are viewing the site from are essentially irrelevant because they just show service provider not actual companies.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/3/2017