GetFeedback

GetFeedback

Por SurveyMonkey

¿Quién usa GetFeedback?

GetFeedback es para las empresas que desean medir la satisfacción del cliente, gestionar la experiencia del cliente y mantener la implicación del empleado, todo ello al tiempo que garantizan una experiencia perfecta en la marca.

¿Qué es GetFeedback?

GetFeedback es un software de encuestas fácil de usar diseñado para mejorar las tasas de respuesta. Crea encuestas agradables y fáciles de usar para dispositivos móviles con el generador de arrastrar y soltar. Incrusta las preguntas de la encuesta en el correo electrónico con la funcionalidad de un solo toque. Evalúa y comprende las respuestas con analíticas de texto y paneles en tiempo real. Intégralo con Salesforce para llevar tu programa de comentarios al siguiente nivel. Los clientes de GetFeedback ven un aumento del 240 % en las tasas de respuesta y una implementación siete veces más rápida que otras aplicaciones de encuestas.

Información sobre GetFeedback

SurveyMonkey

https://www.getfeedback.com

Fundada en 2013

Resumen de precios de GetFeedback

GetFeedback dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de GetFeedback

Herramientas para medir la satisfacción del cliente
Análisis
Comentarios de 360 grados
Creación de informes de llamadas
Gestión de encuestas
Recopilación de comentarios
Supervisión de quejas
Análisis
Análisis de sentimientos
Análisis de texto
Análisis predictivo
Gestión de encuestas/sondeos
Gestión de los comentarios negativos
Gestión del conocimiento
Panel de comunicaciones
Recopilación de datos multicanal
Segmentación de clientes
Admite audio/imágenes/vídeo
Biblioteca de preguntas
Encuesta móvil
Encuesta sobre sitio web
Herramientas de análisis de datos
Lógica de exclusión
Marketing por correo electrónico
Rama de preguntas
Recolección de respuestas sin conexión
URL de encuestas personalizadas

Reseñas de GetFeedback

Mostrando 5 de 40 reseñas

En general
4,8/5
Facilidad de uso
4,8/5
Atención al cliente
4,7/5
Funcionalidades
4,7/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Chandler K.
Marketing
Recursos Humanos, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/7/2019

"GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction monitoring"

Comentarios: We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.

Puntos a favor: GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.

Contras: It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/7/2019
Jordan C.
Salesforce Product Manager
Tecnología y servicios de la información, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2019

"Best Survey tool for Salesforce"

Puntos a favor: GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !

Contras: GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2019
Usuario verificado
Marketing Automation Project Manager
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 27/5/2020

"Easy-to-use but extremely expensive"

Comentarios: Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys look really professional! On the other hand, price with Salesforce integration is massive, designs are not that customisable and you need to stick to the predefined options to build the surveys.

Puntos a favor: Getfeedback is a feedback platform owned by SurveyMonkey. It's main advantage from its competitors is that it has a native connector to integrate it to Salesforce. It's very easy to set-up the connector and start collecting surveys from contacts and push the information collected to Salesforce. Surveys are really easy to be set-up and the look great! Almost all the options are predefined options (Drag&Drop) so you cannot customise it 100% but don't need a technical profile to create them, which is great!

Contras: Very expensive if you want to have the Salesforce connection. Also I think the customisation of the surveys is a bit poor, there should be an option to edit CCS, HTML, etc. Also a bit more of flexibility on the CTAs and the kind of questions you want to include in your surveys would be much appreciated!

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 27/5/2020
Joe G.
Church Communications Training
Servicios financieros, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2019

"A rare combination of quality and value"

Comentarios: GetFeedback is very easy to use, but also powerful. It's possible to create surveys quickly, but it's also possible to dig in to some very advanced features.

Puntos a favor: The level of conditionality that can be introduced to surveys, as well as the ease of use for survey participants.

Contras: If anything, it could be a little cheaper, but I'd really struggle to criticise this software!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2019
Usuario verificado
Founder
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/12/2018

"Collect customer feedback with ease"

Puntos a favor: I have used several customer and user feedback tools over the years. GetFeedback is one of the best tools that I have ever used. It comes loaded with tons of features that you don't find with most of the other feedback tools. Love it for its features. Besides, it lets you collect feedback across multiple channels including email, text, website, mobile, and social media. There are several survey themes to choose from which lets you create a survey in a couple minutes. No issues whatsoever. The user interface and dashboard is super-intuitive. Lastly, the analytics let reporting a piece of cake.

Contras: A bit pricey for small businesses and startups but it pays off. The price is the only hurdle that might stop someone from going for GetFeedback.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/12/2018