¿Qué es Insightly?

Insightly es un software de CRM potente y fácil de usar con integraciones nativas de Gmail, Office 365, MailChimp y otras aplicaciones populares. Con más de 1.5 millones de usuarios en una variedad de sectores, Insightly es un software de CRM líder. Las empresas utilizan Insightly para administrar los contactos en cada etapa del proceso de ventas, rastrear las relaciones con los clientes, supervisar el canal de ventas, entre otros/as.

¿Quién usa Insightly?

Organizaciones en cualquier sector que buscan un CRM fácil de usar, pero potente con gestión y entrega de proyectos. Realiza un seguimiento de todo, desde prospectos de ventas hasta proyectos entregados en la misma plataforma.

¿Dónde se puede implementar Insightly?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Insightly
  • Ubicado en San Francisco, EE. UU.
  • Fundada en 2010
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, China, Estados Unidos y otros 4

Idiomas

español, francés, inglés, portugués

Sobre el proveedor

  • Insightly
  • Ubicado en San Francisco, EE. UU.
  • Fundada en 2010
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, China, Estados Unidos y otros 4

Idiomas

español, francés, inglés, portugués

Imágenes y vídeos de Insightly

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Insightly

US$ 29,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
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US$ 12,50/mes
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Prueba gratis
N/A
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Insightly

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis visual
  • Automatización de marketing
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de clientes potenciales
  • Comentarios/notas
  • Contactos compartidos
  • Creación de informes/análisis
  • Cualificación de leads
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de actividad de ventas
  • Gestión de archivos
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de campañas
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de oportunidades
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del pipeline
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Gestión del territorio
  • Herramientas de colaboración
  • Implementación basada en web
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Integración de terceros
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Panel de comunicaciones
  • Para dispositivos Mac
  • Para dispositivos iPad
  • Para el sector de los seguros
  • Para startups
  • Participación del cliente
  • Planificación y programación de proyectos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de lotes
  • Programación de citas
  • Programación de tareas
  • Segmentación
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de creación de informes y proyectos
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Tablero kanban
  • Tareas recurrentes
  • Uso compartido de archivos
  • Vista de Gantt/cronología

Alternativas a Insightly

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Opinones de Insightly

Evaluación media

En general
3,9
Facilidad de uso
3,9
Atención al cliente
3,7
Funcionalidades
3,8
Relación calidad-precio
3,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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4
43%
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16%
2
4%
1
5%
Susan
Susan
Sr. Manager-Business Operations en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A reliable and completely user-friendly tool with immense productivity.

5,0 hace 3 años

Comentarios: Insightly CRM offers a wide range of services for our business to improve our customer services and have provided us with benefits to enhance our marketplace. It has allowed us to successfully engage our working relationships with the clients in a more reliable way. I have also been performing project management tasks with this tool.

Puntos a favor:

Insightly CRM is itself a very reliable tool which allows the user to gain the most of the advantage with its easy to use features and efficient tools. We can also easily integrate it with other tools to improve the overall productivity. It's super responsive when dealing with the customers. We can easily maintain our sales cycles and ongoing customer service to provide extra care for the clients. The user-interface is also quite easy and manageable than other such tools.

Contras:

Chrome extensions are bit of a clunky addition which further complicated the working procedure so mostly avoid it. The other tools integration is right on point but the social media integration misses few of the parts and continues to be a wastage of time for us. In the end, it proves to be much effected on our overall work and improves the efficiency of our work routine.

Respuesta de Insightly

hace 3 años

Hi Susan, Thank you for the feedback. The Chrome Extension you're talking about is actually sunset. Try the new Add-On. :)

Joshua
Joshua
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Brings all record-keeping together

4,0 hace 3 años

Comentarios: We have only been using Insightly for a couple of weeks, but overall I've liked it a lot. Prior to using Insightly, we were manually note-taking in Word documents for each client. Each time that a lead was converted, we then had to go and update everything. Now that we are able to integrate all of our notes, contacts, emails, etc. into one system, the workload has drastically lightened.

Puntos a favor:

The thing that I like most about Insightly is that it allows me to document everything from start to finish with each customer. For example, if I send an email to a lead/customer, all I have to do is add that as an attachment in Insightly and I can go back at any time and see anything that was linked with that particular person. This helps track progress when passing off to other team members, too. In a sense, Insightly brings all of the "record-keeping" together and puts in one simple platform.

Contras:

The project management function is pretty basic. Unlike a couple other CRM software that I've tested, Insightly does not offer many of the graphical views that the others do. Being someone who has an easier time seeing data in the visual realm, this was a feature that I wished Insightly would add.

Respuesta de Insightly

hace 3 años

Hi Joshua! Thanks so much for your kind words. We work hard to make Insightly a preferred CRM for businesses like yours, and are thrilled you're making the most out of our platform. Thank you for being our valued customer. We look forward to helping you and your team reach new heights!

Usuario verificado
Director of Marketing and Business Development en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Scalable CRM platform for businesses of all sizes

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Insightly has been a beneficial addition to our sales and marketing efforts allowing us to easily store our contacts, leads, and projects in one platform.

Puntos a favor:

I really like how Insightly can be customized and scaled to fit the needs of the business. We are a mid size company and other CRMs were too robust and complicated. Insightly is just right.

Contras:

I think it is kind of expensive per user. I would like to see a lower monthly cost per user.

Andrew
Andrew
Managing Director en RU
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

A fairly reasonable CRM for a small business

3,0 la semana pasada Nuevo

Comentarios: It's a fairly easy to use platform for a company who doesn't need the complexity, cost and extraneous functionality of something like Salesforce. However for some of the tasks we need it for, there are often gaps in the UI and areas where the documentation is severely lacking. The support team are slow and very unhelpful, often trying to push professional services rather than resolving issues.

Puntos a favor:

It's pretty easy to use for the most part so less technically able staff can use it with relatively few issues.

Contras:

The documentation is quite lacking and mostly quite outdated. Their support is extremely poor and is often used as leverage to sell professional services.

Tarek
Tarek
CEO en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Insightly : a good option to start with cloud based CRMs for Small businesses

4,0 hace 10 meses

Comentarios: Insightly helps entrepreneurs and small businesses like most of our clients to get to the digital space and excel in no time. As a Technology expert, I highly recommend it to entrepreneurs beginning with tech and online platforms for their business.

Puntos a favor:

Insightly Helps small and mid business manage their leads and projects online, through a fully fledged cloud based tool that provides an abundance of smart features, including customer insights from internet sources, and structured project/opportunity management platform.

Contras:

It is probably requiring some advanced knowledge from our end, but integrating Insightly with e-mail services, social media and other 3rd parties seemed to be complex. We've been using Insightly in its early times, and I'm sure that things went better afterwards with the continuous improvements by Insightly amazing teams.