AccuPOS

¿Quién usa AccuPOS?

Mayoristas y todo tipo de servicios de alimentación.

¿Qué es AccuPOS?

El punto de venta AccuPOS es una solución rápida y sencilla para entornos de restaurante y comercio minorista. Fácil de usar para los empleados, ofrece una excelente experiencia al cliente en el momento del pago. Funciona con cualquier dispositivo moderno Windows o Android en cualquier parte del mundo.

Información sobre AccuPOS

AccuPOS

http://www.accupos.com

Fundada en 1996

AccuPOS Software - 1
AccuPOS Software - 2
AccuPOS Software - 3
AccuPOS Software - 4
AccuPOS Software - 5
AccuPOS Software - 1 - miniatura
AccuPOS Software - 2 - miniatura
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Compara AccuPOS con productos similares

Precio inicial

US$ 795,00
N/D
N/D
N/D

Versión gratuita

Versión gratuita No
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Versión gratuita No

Prueba gratis

Prueba gratis No
Prueba gratis
Prueba gratis
Prueba gratis No

AccuPOS: implementación y asistencia

Asistencia

  • Aistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Windows (desktop)
  • Windows (local)
  • Linux (local)
  • Android (móvil)

Formación

  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de AccuPOS

  • API
  • Acceso móvil
  • Acceso sin conexión
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de evolución de ventas
  • Base de datos de clientes
  • Controles o permisos de acceso
  • Controles por separado
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Datos en tiempo real
  • División de cuentas
  • Gestión de consejos
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de entrega
  • Gestión de impuestos de ventas
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de promociones
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de stock
  • Gestión de tablas
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de tesorería
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión del precio y de márgenes
  • Historial de cliente
  • Historial de transacciones
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de ventas
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Pedidos en línea
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programa de fidelización
  • Punto de venta (POS)
  • Reconocimiento de códigos de barras
  • Registro de pedido
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de pedidos
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Sistemas de punto de venta para restaurante

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  • Acceso sin conexión
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Análisis de evolución de ventas
  • Base de datos de clientes
  • Categorías personalizables
  • Catálogo de productos
  • Control de inventario
  • Controles o permisos de acceso
  • Controles por separado
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Datos en tiempo real
  • División de cuentas
  • Gestión de consejos
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de impuestos de ventas
  • Gestión de ingresos
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  • Gestión de promociones
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reservas
  • Gestión de stock
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Gestión de tesorería
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Lista completa de Software para Punto de venta

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Lista completa de Software para tiendas de conveniencia

Alternativas a AccuPOS

Más alternativas a AccuPOS

Reseñas de AccuPOS

Todas las opiniones

Calificación general

3,2/5

Evaluación media

Facilidad de uso 3,4
Atención al cliente 3,3
Funcionalidades 3,3
Relación calidad-precio 2,7

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Elizabeth J.
Business Manager
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/4/2018

"Used this software for restaurant order taking/grill orders and checkout."

Comentarios: A simpler and better way of ordering and tracking food in restaurant business.

Puntos a favor: I liked how simple it was to set up menus and sides and how easy the ordering screens were to read. Training others to modify menus was also fairly easy.

Contras: My biggest struggle with this software was accurately tracking cost of waste. The only other issue was getting the printing system to work correctly.

Respuesta de proveedores

por AccuPOS el 25/4/2018

Thank you for the feedback Elizabeth. We appreciate your partnership. I will have a Customer Service Rep reach out to make sure all of your issues have been resolved.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/4/2018
Robert F.
Owner
Restaurantes
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 13/3/2015

"A Journey in to the land of POS"

Puntos a favor: Complex functionality with simplicity of use and configuration. AccuPOS is always a quick phone call away with never a long wait on the phone.

Contras: Nothing. There will be glitches, and since the primary OS is Windows based, you will have to deal with Updates very often, as well as updates to JAVA. It would be interesting if a version for MAC would be available, but then you'd have to find the right combination of peripherals. Most of the POS world is built on the PC platform except for silly POS posers like Breadcrumbs. PC's crash, they hang, and always at the worst time, of course you need to choose your Credit card processor carefully too. I want AccuPos to build a robust loyalty module that works with their new signature pad, capturing emails for marketing to our customers.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 13/3/2015
Derek Z.
IT/Accounting
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    1/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/4/2021

"Poor integration with Sage 50"

Comentarios: My overall review of the company and its software development team and methods, is both outdated, and lazy. Often was hard to get a tech on the phone (their hold music, and recorded blurbs, and sadly sickening. Trust me, I have them memorized). And when you did, you were lucky to get one that understood the software enough to help with it. Various designs in the software are counter-intuitive, even if they might be easy to learn, they require some inefficient steps to use. They totally revamped the software last year, and most of the changes made it a little harder to use. Incredible, but honestly true. I hope someone considering AccuPOS, especially to integrate with Sage 50, takes a warning, and pays attention to details that will become important later. Thank you for allowing me to express my honest story.

Puntos a favor: Basically, it can integrate with Sage 50. Like you'll see below, it has problems, but it does work.
You specify the random

Contras: Low quality software design, many counter-intuitive buttons and steps.
Basic tech support was unusable for me, because they understood computers, and even their own AccuPOS very much less than I did.
1. AccuPOS is slow in almost every step. The time from scanning one or many items, until the total is calculated, is over a second, maybe 2, but long enough the clerks needed to habitually pause before announcing the total sale. Very counter-intuitive for a Point of SALE.
2. Another problem that this slowness caused was immediately after entering an item, if you tapped on the quantity or price to customize it, AccuPOS would look like it's ready for you to key in, but then would blink away to the normal screen again. Only when you either waited long enough, or tapped it again, could you change the price or quantity. Again, not useless, but very very counter-intuitive for a place where you are regularly making SALES, in as fast a time as possible.
4. AccuPOS can import the items/inventory from Sage 50. But it barely works. And it didn't save us any time in price updates, etc.
6. AccuPOS can export to Sage 50 any customer account payments. But this still does not eliminate a Receipt transaction in Sage 50 to apply the payment.
7. AccuPOS messed up our accounting. With every sales import, the database integrity got worse by a few cents.
8. A bug in the integration software messed up our accounting. AP refunded us a little money for that cost, but still... [eye-roll]

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/4/2021
Walter S.
Consultant
Salud, bienestar y deporte
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    3,5 /5
  • Características y funcionalidades
    4,5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/4/2015

"Over a decade of reliable service and product evolution."

Puntos a favor: There are two main reasons I originally gravitated towards AccuPOS, which continue to set it apart from the competition. The first was the fact that it integrates with and stores data in QuickBooks, thus providing a powerful, mature platform for product entry, inventory management and reporting. The second reason I was attracted to AccuPOS is that it also stores data in a Microsoft Access-compatible database format, allowing me to do powerful customized data mining and analysis. Over the years the software has improved, and more recently I have been impressed with the new generation (2015) of the product, which has taken it to a new level of sophistication. Lastly, we have had a very good experience switching to integrated credit card processing with Mercury Payment Systems (the AccuPOS partner), speeding up our transactions at the point of sale while lowering our rates.

Contras: I have no major complaints about AccuPOS. The biggest problem with it is probably that it is not a large software vendor with a massive sales volume, and therefore their product does not have the same level of maturity and sophistication that some might expect. However, in this price range one will inevitably encounter limitations and software quirks with any POS solution. Earlier versions of the software definitely suffered from some clunkiness, although with the 2015 release much of that has been eliminated. One thing they could have done better is to communicate what a major change it was going to be to upgrade to the new generation of the software so we could have planned for the down time and necessary adjustments to adapt to the new system. The other difficulty I will mention is their method of verifying the software registration, which has caused us some problems. In order to verify that the software has a valid registration it must communicate, via the Internet, with their registration server each time it is started. So when their server is down AccuPOS cannot verify its registration and the software disables the ability to z-out until the registration has been validated. Also, at our location we have redundant, load-balanced Internet connections and there have been ongoing problems with our registration being validated to a specific IP address.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/4/2015
Usuario verificado
Showroom Consultant
Comercio mayorista, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/12/2017

"Good for a quick paced business"

Comentarios: Customer's trust in being efficient.

Puntos a favor: This System really helps make sure the flow in my workplace is constantly moving. We have to be a well oiled machine, and customers expect that pace, so this is a great program and I am glad we use it.

Contras: It took me a little bit longer to learn since I am used to a different POS, but that might be my own muscle memory getting in my way

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/12/2017