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¿Qué es RXNT?

RxNT es un proveedor de soluciones de software innovador para el sector de la salud. Las soluciones basadas en la nube de RxNT permiten a los proveedores trabajar desde prácticamente cualquier lugar. RxNT | PM cuenta con una potente solución de facturación diseñada para satisfacer las necesidades de cualquier empresa de práctica o facturación. RxNT | eRx está certificado por EPCS y puede integrarse completamente con el conjunto de productos de RxNT o como una solución independiente (las aplicaciones de Android e iOS están disponibles para descargar). RxNT | EHR ayuda a los proveedores a mejorar la seguridad del paciente y optimizar el flujo de trabajo.

¿Quién usa RXNT?

RxNT se compromete a proporcionar soluciones de software innovadoras, que incluyen la prescripción electrónica, la gestión de la práctica y las historias clínicas electrónicas, para profesionales de la práctica médica y de facturación médica.

RXNT Software - 1
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RXNT

RXNT

4,3 (438)
US$ 72,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
138
No se han encontrado integraciones
4,3 (438)
4,2 (438)
4,2 (438)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 429,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
58
No se han encontrado integraciones
3,5 (453)
3,3 (453)
3,4 (453)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a RXNT

AdvancedMD EHR
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de expedientes de pacientes
Programación de citas
eClinicalWorks
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
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Programación de citas
ChiroTouch
Funcionalidades más valoradas
Conformidad con el sector sanitario
Gestión de expedientes de pacientes
Notas SOAP
Amazing Charts
Funcionalidades más valoradas
Con certificación ONC-ATCB
Programación de citas
Recetas electrónicas
Aesthetic Record
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
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Recordatorios
CollaborateMD
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Facturación médica
Gestión de reclamaciones
AdvancedMD Billing Services
Funcionalidades más valoradas
Gestión de reclamaciones
Historial de facturas
Procesamiento de pagos
Tebra
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de expedientes de pacientes
Programación de citas
DrChrono
Funcionalidades más valoradas
Conformidad con el sector sanitario
Gestión de expedientes de pacientes
Historia clínica electrónica/informatizada

Opinones de RXNT

Evaluación media

En general
4,3
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,2
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,2

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
56%
4
31%
3
6%
2
3%
1
4%
James
James
Medical Director for Hospice and Palliative Care en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Excellent for hospice and palliative care

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

E-prescribing is the only feature that I use and it is excellent. It makes EPCS easy and allows my staff to assist me with preparing the prescriptions for my review and authorization.

Contras:

The web interface could be better as well as the process to add and administer users.

Michelle
business owner/biller en EE. UU.
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Krogstad Review

4,0 hace 2 años

Comentarios: I rank this software very high overall compared to other billing and EHR software systems and the support as well as the chat process is very highly rated

Puntos a favor:

The ease of use and the ability to work within the system without having to move from a lot of different screens. Your support staff is awesome and incredibly knowledgeable, I really appreciate that

Contras:

1. I think the billing processes are overall good but there is a lag time in processing as the day goes on. 2. posting payments has been slower lately. 3. need to indicate in the EHR what office you are in on the header. 4. please add the date of birth next to the patient on all screens. 5. Customized preferences do not always save as defaults, you have to keep selecting them. An example is the insurance payments screen. The payment amounts are way to the left and I have a customized view and select default but it never saves. When I go back into the screen it has reset. 6. Custom preferences are sometimes overwritten or do not save 7. In billing, if I save a claim from a different location other claims after it also default to that location. 8. Custom reports are difficult to create and are not as easy to create as they should be. Also, the options needed for custom reporting are not always available

Dawn
Registered Medical Assistant en EE. UU.
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

E-Scribe New user

5,0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: Customer service and the representative that helped with set up was very nice and helpful. [sensitive content hidden] has been very supportive

Puntos a favor:

I like that we do not have to completely fill out the demographics for a patient. I like that the medications saved are able to be viewed by all our network

Contras:

I would like to have the pharmacy search easier for small pharmacies and I would like to have the pharmacy list be saved for the whole network like the medications saved. I think you need more training. The video's are more of a basic understanding and the rest I had to figure out on my own. It would be nice if you had a rep visit the facility and offer a training session to the trainer.

Amanda
Owner en EE. UU.
Medicina alternativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Absolutely Horrible.. don’t do it!!!

1,0 hace 2 meses

Comentarios: Horrible .. it will be your worst nightmare. Do not go with this system! I will spread the word everywhere I can

Puntos a favor:

Absolutely nothing this is been a complete nightmare! Don’t do it!

Contras:

If I could give customer support a zero I would. You are basically on your own to try to navigate this horrendous system. I cannot wait to switch. Please save yourself the time and spend the extra money on a different system. Wish I would’ve went with epic.

Respuesta de RXNT

el mes pasado

Hi Amanda, we're sorry you've had trouble with the system and with our customer support team. We can assure you that our support staff works hard to ensure that issues are addressed promptly and effectively, and we are 100% committed to resolving customer issues. While we understand that this situation may be frustrating, we prefer that feedback be communicated directly and in a professional manner. Our team has already been in contact with you, but please reach out to [email protected] if there's anything else we can help you with!

Stephen
Medical Practitioner en EE. UU.
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Johnsons Family Medicine

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Very good experience so far since my first meeting with the sales executive.

Puntos a favor:

It’s ease of use, functionality and cost.

Contras:

So far I have no dislikes. I am currently in the start up.