
¿Quién usa Medallia Experience Cloud?
Customer experience management platform that helps businesses of all sizes capture and analyze customers' feedback across all communication channels to improve the overall brand value.
¿Qué es Medallia Experience Cloud?
Medallias award-winning SaaS platform, the Medallia Experience Cloud, leads the market in the understanding and management of experience for customers, employees and citizens. Medallia captures experience signals created on daily journeys in person, digital and IoT interactions and applies proprietary AI technology to reveal personalized and predictive insights that can drive action with tremendous business results.
Información sobre Medallia Experience Cloud
Medallia
https://www.medallia.com/
Fundada en 2001
Resumen de precios de Medallia Experience Cloud
Medallia Experience Cloud no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.
Versión gratuita
No
Prueba gratis
No
Medallia Experience Cloud: implementación y asistencia
Asistencia
- En horario ininterrumpido (atiende un representante)
- Horas laborables
- En línea
Implementación
- En la nube, SaaS, web
- Móvil: nativo de iOS
- Móvil: nativo de Android
Formación
- En persona
- En directo en línea
- Seminarios web
- Documentación
Funciones de Medallia Experience Cloud
Herramientas para medir la satisfacción del cliente
- Análisis
- Comentarios de 360 grados
- Creación de informes de llamadas
- Gestión de encuestas
- Recopilación de comentarios
- Supervisión de quejas
Lista completa de Herramientas para medir la satisfacción del cliente
Software de gestión de experiencia del cliente
- Análisis
- Análisis de sentimientos
- Análisis de texto
- Análisis predictivo
- Gestión de encuestas y sondeos
- Gestión de los comentarios negativos
- Gestión del conocimiento
- Panel de comunicaciones
- Recopilación de datos multicanal
- Segmentación de clientes
Lista completa de Software de gestión de experiencia del cliente
Software para encuestas
- Admite audio/imágenes/vídeo
- Biblioteca de preguntas
- Encuesta móvil
- Encuesta sobre sitio web
- Herramientas de análisis de datos
- Lógica de exclusión
- Marketing por correo electrónico
- Rama de preguntas
- Recolección de respuestas sin conexión
- URL de encuestas personalizadas
Soluciones de motivación para empleados
- Benchmarking
- Estudios de pulso
- Gestión de los comentarios negativos
- Gestión de objetivos
- Gestión del rendimiento
- Reconocimiento de empleados
Alternativas a Medallia Experience Cloud
Más alternativas a Medallia Experience CloudReseñas de Medallia Experience Cloud
Todas las opinionesCalificación general
Evaluación media

Bojan G.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 18/12/2018
"The best way to measure and record your customer satisfaction"
Puntos a favor: If you are a customer facing organization such as a hotel and struggle to deal with customer feedback, it's time to digitalise. Medallia is a great software for hotels, I've used it in 2 hotels and never had issue. Customer feedback was easily collected from customers through customizable surveys and the data ranked. It is important to train your front line to collect customers emails in order to get a higher respose rate and improve your NPS. Works with most of the CRM's.
Contras: No issue. Many reporting capabilities. I was very happy with the product.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 18/12/2018
Usuario verificado
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica4 /5
-
Relación calidad-precio3 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 9/4/2018
"Excellent from introduction to implementation. It was first rate."
Comentarios: Improved performance from front line agents as well as leadership who really have embraced the new tools.
Puntos a favor: Flexibility, ease of use and ability to train users quickly for use right out of the box. This application provides a way for Call Centers to become true Contact Centers. As a high quality Customer Experience steps to the forefront of business demands and requirements, this software tool gives me as a consultant a way to help clients boost their efficiency, overall Customer Satisfaction and, employee satisfaction. The better the customer experience is the better employees enjoy their job and they love when tools give them added tools that give them the ability to surprise customers.
Contras: Cost is always a concern. There is a steep learning curve to consider your team fully utilizing all of the features that this product delivers. You have to commit to it and make learning and using the system a priority. It provides a great deal of data output that can be useful if leadership is given the flexibility and time to review and use the data to improve performance.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 9/4/2018
Usuario verificado
-
Calificación global3 /5
-
Facilidad de uso3 /5
-
Características y funcionalidades2 /5
-
Asistencia técnicaSin valoración
-
Relación calidad-precio2 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 21/2/2019
"High Total Cost of Ownership"
Puntos a favor: It just works once extensive setup is in place.
Contras: Very expensive to run. Medallia's model is based on maximising Medallia consultancy - even for simple things like adding new touchpoints, help requests, simple customisations. I prefer cloud based services that gives much more control to the customer.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 21/2/2019
Usuario verificado
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Características y funcionalidades4 /5
-
Asistencia técnicaSin valoración
-
Relación calidad-precioSin valoración
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 9/10/2020
"Industry Standard for Customer Feedback"
Comentarios: Medallia has helped us to get customers feedback and make improvements that give customers more value.
Puntos a favor: It allows you to get honest and real time feedback from customers. The software allows customers to rate your business in multiple aspects and give feedback in their own words.
Contras: This software isn't the easiest to access and share among co workers, often reviews are screenshotted to be shared.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 9/10/2020
Patricia P.
-
Calificación global4 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnicaSin valoración
-
Relación calidad-precioSin valoración
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 12/4/2019
"Service agent reviews"
Puntos a favor: I am able to sort survey responses according to user and identify areas of excellence & improvement opportunities. I like the function to respond with a customized thank you email.
Contras: Thumbs up functionality - if a user responds to a text with a "stop" message it automatically registers as a thumbs down, which is not always representative of their experience.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 12/4/2019