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¿Qué es Autotask PSA?

Autotask es un software web integral que ayuda a los revendedores de valor agregado (VAR), proveedores de servicios gestionados (MSP) y proveedores de servicios informáticos a vender, implementar, administrar y facturar sus productos y servicios de TI. Los módulos integrados de Autotask incluyen los de centro de atención, CRM/Gestión de contactos, tercerización, gestión de proyectos, administración de contratos, seguimiento del tiempo, facturación, creación de informes y analíticas comerciales; todos se ejecutan sobre la misma base de datos, están disponibles en todo momento y en todo lugar en que puedas conectarte a la red.

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Autotask PSA Software - 1

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Autotask PSA

Autotask PSA

4,3 (135)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
87
36
3,9 (135)
4,0 (135)
4,1 (135)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
US$ 61,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
433
43
3,9 (862)
4,2 (862)
4,0 (862)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Autotask PSA

Bitrix24
Funcionalidades más valoradas
Automatización de marketing
Base de datos de clientes
Gestión de clientes
Smartsheet
Funcionalidades más valoradas
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Planificación y programación de proyectos
Seguimiento del proyecto
Salesforce Sales Cloud
Funcionalidades más valoradas
CRM
Para equipos de ventas/organizaciones
Seguimiento de clientes
JIRA Service Management
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tareas
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Exercise.com
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de miembros
Procesamiento de pagos
Seguimiento de la asistencia
Wrike
Funcionalidades más valoradas
Creación de paneles de comunicaciones
Flujo de trabajo configurable
Vista de una sola página
SolarWinds Service Desk
Funcionalidades más valoradas
Alertas y escalación de problemas
Controles o permisos de acceso
Notificaciones en tiempo real
RepairShopr
Funcionalidades más valoradas
Creación de factura
Presupuestos y estimaciones
Seguimiento de interacciones
Dynamics 365 Business Central
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de inventarios
Gestión financiera

Opinones de Autotask PSA

Evaluación media

En general
4,3
Facilidad de uso
3,9
Atención al cliente
4,1
Funcionalidades
4,2
Relación calidad-precio
4,0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
49%
4
33%
3
15%
2
2%
1
1%
Kavindu Githsara
Kavindu Githsara
System Specialist en Sri Lanka
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

The Inside Scoop on Autotask PSA

5,0 hace 2 años

Comentarios: While Autotask PSA isn't perfect, it has definitely improved the way we manage our projects and services. The centralization of data, scheduling, resource management, and integration capabilities are all great features that have made our lives easier. However, it's important to be prepared for the software's complexity and occasional performance hiccups. If you can navigate these challenges, Autotask PSA can be a valuable tool for managing your professional services.

Puntos a favor:

I've been using Autotask PSA for some time now, and I must admit that it has made a difference in how we manage our projects and services. One of the things I appreciate the most is the centralization of all our data in one place. It has made it much easier to track and manage our projects, resources, and clients. The scheduling and resource management features have been a game-changer, helping us allocate the right resources to the right tasks and projects. I also love the integration with other software we use, like our CRM and accounting tools. It has simplified our workflows and made everything more seamless.

Contras:

Despite the benefits, Autotask PSA does have a few downsides. The first thing that comes to mind is the complexity of the software. It took me quite a bit of time to get comfortable with all the features and options. I wish they had more straightforward tutorials or help guides to make it easier for new users. Another issue I've encountered is the occasional slow performance, especially when generating reports or loading large amounts of data. It can be a bit frustrating when you're trying to get work done quickly.

Ravi
Ravi
CEO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Seguridad informática y de redes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Still a good product post acquisition

4,0 el año pasado

Comentarios: Autotask is great, billing processes and automation are top notch, it is a very mature platform.

Puntos a favor:

We're able to leverage heavily ticket automation in autotask resulting in a very high revenue per technical employee. Feature rich, integration rich.

Contras:

Reporting is so crappy it's barely usable, much of what we use is either basic dashboard level reporting (which is good) or built outside of autotask.

David
Technicien en Francia
Seguridad informática y de redes, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Bad tool, not user friendly

1,0 hace 2 meses

Comentarios: It is a tool that includes many features (sales, ticketting, billing, tracking, inventory management, time management...) but does not do any good.
Everything is heavy and complicated to use, requires many clicks and choose categories in several fields.
There are many visual and textual elements that pollute the display because they are useless.
Outlook integration is bad.
I strongly advise against this product.

Puntos a favor:

Includes several features Web version

Contras:

Not intuitive Not ergonomic Not simple, complex and heavy on a daily basis Unclear display Smartphone app even worse than the web version Not user friendly etc, etc

Bruce
CTO en EE. UU.
Seguridad informática y de redes, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Autotask PSA is an ERP for MSPs

4,0 hace 6 meses

Comentarios: Overall, we could not run our business without it. We use it for many of the functions that run our business. Everything from contract management, time tracking, tickets and even time off requests. It has integrations with many products that enhance the capabilities and improve our operations.

Puntos a favor:

Autotask is at the core of business. We use it for client tickets, scheduling and billing. It integrates quoting opportunities, project management and financials that feed integrations so we can track KPIs for our techs.

Contras:

In our experience, the project management and CRM modules are not great. We use the project management module because its more convenient then using a 3rd party product but its not great. We don't use the CRM because it isn't as good as other products in tracking sales leads and opportunities.

Lachlan
Director en Australia
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Business management made easy

4,0 el año pasado

Comentarios: Using PSA for capture issues within our IT business and simply bill time makes for much less overhead time spent.

Puntos a favor:

Easily record issues within tickets and allocate time to bill within one page.

Contras:

Layout or UI could use an update, which I believe is on the way. we make do with the reports but using the custom reports can be difficult.