17 años ayudando a las empresas colombianas
a elegir el mejor software
Sobre HoneyBook
HoneyBook agiliza y automatiza la experiencia de tu cliente desde la consulta hasta la factura final.
We have used it for a little over a year now, and this was so incredibly helpful filing taxes for the first time. Well worth the investment.
Also, the email feature within HoneyBook can be a bit confusing. Sometimes, I can't tell if an email sent or not.
Filtrar opiniones (642)
Uso
Ordenar por
Filtrar opiniones (642)
Perfect for Managing My Small Business
Centralizacion del negocio en un mismo sitio
Comentarios: Muy buena, tuve la suerte de obtener clientes al inicio que me ayudaron a mantener funcionando la aplicación, luego de un año, creo, pude escalar a otro tipo de aplicación. Pero en mis inicios me ayuda bastante sobre todo por la firma de contratos
Puntos a favor:
Tienes todo lo necesario para comenzar a trabajar de manera profesional con clientes de cualquier parte. Como dueño de una agencia de marketing y diseño web, iniciar con hooneybook me ayudo mucho a escalar mi empresa en los inicios
Contras:
Para quienes inician, pagar una mensualidad de esta clase puede ser un poco difícil, por lo tanto, al ser una aplicación enfocada en empresas pequeñas que están iniciando, debo darle un punto en contra al hecho del precio para quienes inician, debería haber una opción limitada para quienes inician con diferentes tipos de negocios
Gestión empresarial optimizada con algunos contratiempos
Comentarios: A pesar de algunos inconvenientes, he tenido una experiencia positiva con HoneyBook.
Puntos a favor:
Me encanta cómo HoneyBook ha hecho que administrar mi negocio sea muy sencillo. Puedo crear y enviar facturas sin esfuerzo, realizar un seguimiento de los pagos y administrar las relaciones con mis clientes, todo en un solo lugar.
Contras:
Considero que los precios de HoneyBook son un poco elevados, especialmente para las pequeñas empresas.
Una herramienta de grandes soluciones.
Comentarios: Son varias las cosas que este software me ha ayudado a mejorar en mi trabajo, por eso me encanta y la recomiendo a todas las personas que no conocen este software como algo que les puede cambiar la vida.
Puntos a favor:
Una herramienta muy fácil de utilizar y una vez que la haces habitual, quedas conectado con ella. Lo mejor de todo, es su variedad de herramientas para utilizar, eso te hace sentir que el trabajo es mucho más sencillo.
Contras:
En mi opinión algo que deberían mejorar un poco es la interfaz, por momentos se hace pesada al cargar los elementos.
Útil para profesionales creativos y educadores
Comentarios: Como miembro del personal de un colegio, puedo decir que HoneyBook es una herramienta impresionante para simplificar la gestión de tareas y la comunicación con los estudiantes y sus padres.
Puntos a favor:
Me permite colaborar con los estudiantes y sus padres en proyectos y actividades escolares, y compartir documentos y archivos de manera segura y fácil.
Contras:
Quizás un punto negativo podría ser su precio. Aunque ofrece una prueba gratuita y planes de suscripción mensuales y anuales, para algunos usuarios puede resultar caro.
Automatiza tareas para mejorar experiencias
Puntos a favor:
Me gusta mucho HoneyBook porque sientes que es de esas pocas herramientas que hacen casi todo por ti. Es un CRM completo con el que puedes gestionar clientes, procesar pagos y muchas funciones más de forma automática, mejorando mucho la experiencia del usuario. Si se es un emprendedor o se tiene un negocio en crecimiento esta es una herramienta indispensable que debes implementar.
Contras:
Sería muy interesante que pudieran ampliar los lenguajes de la plataforma como por ejemplo el español, ya que actualmente está en inglés.
Un CRM muy recomendado
Comentarios: Soy consultora SEO y realizo diferentes auditorías a los sitios web de clientes y HoneyBook es mi mejor aliado, yo enfoco todos mis esfuerzos a realizar un buen trabajo, y Honeybook se encarga de los contratos, generar las facturas y resolver dudas de los clientes de forma automática, es un CRM que está GENIAL.
Puntos a favor:
HoneyBook me encanta, es un CRM que permite gestionar clientes, generar contratos dinámicos, procesar pagos, y más funciones que son muy útiles para automatizar y agilizar la experiencia de los clientes. La plataforma es recomendable para profesionales que quieren tener un crecimiento en su negocio y buscan crear un ecosistema confiable y segura para sus clientes.
Contras:
Hasta el momento no he tenido inconvenientes con Honeybook, el sistema va de maravilla y siempre que tengo una duda puedo consultar a servicio de atención al cliente.
Trabajo más fácil aún
Puntos a favor:
Trabajo a veces como diseñador y Honey Book te facilita muchísimo el trabajo al dedicarse a tema contratos, pagos.. Excelente!!!
Contras:
Poca cosa que escribir por aquí, no tengo queja ninguna!!!
Un CRM muy recomendado
Puntos a favor:
HoneyBook es un CRM muy recomendable porque permite gestionar y atender a los clientes, procesar pagos, realizar contratos, entre muchas herramientas indispensables para todo negocio en crecimiento. La plataforma es fácil y segura de usar. Además que crea un ecosistema de confianza y seguridad para tus clientes.
Contras:
Existen pequeñas deficiencias enla gestión de correos y sería genial que puedieran solucionar ese apartado, por lo demás HoneyBook va muy bien.
HoneyBook el CMR que todo profesional debe tener de aliado
Comentarios: Tengo una experiencia muy positiva con HoneyBook, yo ofrezco mis servicios como diseñador, mientras que HoneyBook se encarga de toda la documentación como contratos, facturas y comunicaciones con el cliente. Simplemente sorprendente.
Puntos a favor:
Me gusta mucho HoneyBook porque me permite gestionar clientes, realizar contratos dinámicos, procesar pagos, entre muchas herramientas muy útiles si inicias con tu emprendimiento. La plataforma es muy fácil de usar y sobretodo muy segura. Si eres alguien que busca hacer crecer su negocio es importante ofrecer confianza y seguridad a tus clientes y HoneyBook es tu mejor aliado.
Contras:
Aunque HoneyBook tiene una plataforma muy intuitiva, si es necesario que realices configuraciones según los requerimientos del emprendedor, esto puede tomar algo de tiempo.
Gestionar proyectos sin asistente personal, este software lo hace todo prácticamente.
Comentarios: La automatización de formularios, la creación de las facturas los informes y estadísticas en orden cronológico es lo que mas importa al final de la semana puesto que la gerencia quiere ver el crecimiento y avance que tiene la compañía.
Puntos a favor:
El software es agradable en el sentido del diseño, fácil de utilizar en empresas pequeñas o medianas en crecimiento, la plataforma permite enviar facturas y firmar de contratos digitales y administrar pagos.
Contras:
El idioma admitido, sólo es en ingles, algunos clientes no lo hablan, los de Latinoamérica, sin embargo hay otros programas que traducen los datos.
Recomendado
Comentarios: Esta aplicación, brinda a los usuarios dos situaciones muy importantes para la calidad de vida de los emprendedores, uno es la organización y trasabilidad de la pequeña y median empresa, con sus clientes y proveedores. Y la segunda es tiempo de calidad para el emprendedor.
Puntos a favor:
Es una aplicación que permite mantener los archivos organizados, brindado seguridad y confianza en el manejo documental.
Contras:
Debería ser un poco mas asequible, el diseño de la pagina debería se mas amigable con el lector.
Un crm básico de tener
Puntos a favor:
Es fácil de usar, y su versión gratuita es bastante buena
Contras:
Es un poco complicado el panel de actividades
provides a good experience
Puntos a favor:
I manage the entire flow of information from my clients in a more organized way, controlling and monitoring each one, it allows me to be more agile in the processes that I have to carry out with my clients and thus provide them with better attention and speed in document delivery. invoices, contracts and digital signatures. I can do many things at the same time and it helps me perform better at my job.
Contras:
The system has never failed me, I feel satisfied with each tool I use and I am convinced that it has been the most efficient platform that I use for my work tasks.
Streamline your Booking Experience
Comentarios: The software has made our small business more efficient and allows us to focus on the clients, as we run a client based business, it is important that we can take the time we used to spend invoicing, requesting contracts, and following up on payments to interact with our clients more.
Puntos a favor:
Honeybook streamlines your process into an easy to use system, once the initial set up, from questionnaires to Invoices and Contracts you have all the tools you need to manage your projects. The desktop and mobile app add flexibility to what you can do with your business at home, in the office, or on the go.
Contras:
The setup process is a bit tricky and unless you have familiarized yourself with template creation, pay someone to build your templates, or find a premade on to edit to work for your needs it is a bit overwhelming if you have no experience at all with creating online templates or websites.
Don't Waste a TON of TIme if You Like Your Clients
Comentarios: Please see above - horrible and time wasting experience. Move on and try something that WORKS and looks good as well.
Puntos a favor:
Affordable and Backend looks nice - so that's something!
Contras:
Client experience if poor. Integrations are awful. Layout, design and look are atrocious and check out for clients is multi step.....Who does that anymore? We spent a week trying to get it setup and working well and efficiently....no way it was going to. And if we have to handhold it and manually do a TON of things.....why bother? MANY other options available and we've moved to one.
Respuesta de HoneyBook
hace 11 meses
Hey there! We appreciate your feedback and apologize that your experience wasn't what you were hoping for when moving to a new platform. We do our best to create a platform that fits the needs of various different businesses and business owners but we understand that we aren't going to be perfect for everyone out there. But we love to get specific feedback on what you feel HoneyBook is missing or could improve upon so that future features and upgrades our team does can benefit many. You mentioned integrations but if there are certain, specific integrations that you feel would be helpful, we'd love to know what those are. And where exactly in the onboarding process was it the most difficult. Let us know so we can continue to improve on our end. Appreciate your feedback!
Honeybook Use
Comentarios: Overall experience is great. I use almost every day. A few times a week and also collect payment using the software
Puntos a favor:
Keeps track of the projects. Auto reminder follow ups, financial records, project recap, booking forms and how the project details auto populate
Contras:
The financial reports are not accurate. Also need easier login for multiple business logins. Deposits take a little longer sometimes
Alternativas consideradas:
HoneyBook - the software I never knew I needed
Puntos a favor:
HoneyBook is very visually appealing and easy to use for both myself and my clients. The ability to create and save templates that I can edit and reuse for each client saves me SO much time, and it's truly so easy. It's very affordable and has already saved me a lot of time and headaches.
Contras:
I honestly have no complaints about HoneyBook.
Respuesta de HoneyBook
el año pasado
Hey Sarah, Thanks so much for the glowing review! we're so happy to see that you're having such a positive experience with HoneyBook so far. :) Would you be willing to grant us permission to use this quote for marketing purposes (and attribute it to you of course)? If so - please send an email to [email protected] and we'll follow up with next steps!
Alternativas consideradas:
All in one service, solid but needs more templates
Puntos a favor:
Pre made templates, able to invoice, bill, estimate and collect payment from customers all in one place.
Contras:
The templates are basic. For our business specifically we had to basically create a template, but that was the only negative.
Alternativas consideradas:
Best CRM for small service based businesses
Comentarios: Overall experience has been great and I feel like the software has grown with my business. I use HoneyBook in place of many individual software and apps I used before for scheduling, payment process, client portal, contracts, intake forms and more
Puntos a favor:
I love that they are always updating their features and allow users to give input on the usefulness. The software is always improving.
Contras:
There are some small things i wish where available in the smart files, such as drop down lists and check boxes.
Great product
Comentarios: It helped with the efficiency of my daily work.
Puntos a favor:
I appreciate it because I can perform my work without switching between multiple applications; it offers all the essential tools to enhance my efficiency, and I find that my closing tasks are more organized and quicker. Invoicing is simpler, and I can manage my projects in a more structured manner.
Contras:
The customer service response time isn't as prompt and efficient as I hope; while they provide good answers, they don't respond quickly.
Honeybook is Sweet!
Puntos a favor:
I enjoyed this user friendly software. I was offered a seven day trial to see if it was a good fit for my company. Sending invoices was a breeze. One of my favorite features is being able to send crisp, professional looking proposals to possible business prospects. This feature alone helped take my business up a notch.
Contras:
As compared to others, The payout speed for invoices takes close to a week as opposed to a couple of days with other software I have tried. Perhaps that will change in the future.
Enjoy Honeybook
Comentarios: My experience has been great. The interface is easy to use.
Puntos a favor:
I like that I can create invoices in many different ways set up lead forms
Contras:
I really enjoy using HONEYBOOK and all its features
Reviewing Honeybook
Comentarios: Overall i think this program can help lots of marketing companies with proposals and its very detalied amd accurate
Puntos a favor:
I really enjoy how easy it is to use the system. I take a lot of payments and handle invoices and this program makes it easy
Contras:
The customer service can take a while to answer the phone or resolve a problem online
Great Software To Book Photography Clients
Puntos a favor:
The branding, logo and name are all trendy and up to date. This is very important when interating with new people, new clients. One wants the interface to be inviting.
Contras:
It could have better contract signing features.
Optimis Corp Review
Comentarios: My overall experience has been nothing short of great, I find it easy to manage and schedule all appointments for our patients.
Puntos a favor:
What I like most about HoneyBook is how efficient the software is for appointment scheduling.
Contras:
There is currently nothing I dislike about Honeybook, it has been very effective and efficient.