137 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Freshservice es una solución ITSM en la nube. Proporciona potentes herramientas de gestión de incidentes integradas con otros procesos de ITSM, como problemas, cambios, versiones y gestión de activos. Los usuarios pueden crear tickets a través de varios canales como correo electrónico, portales de soporte, chat, etc. Su formulario de ticket inteligente es capaz de desviar problemas triviales con la sugerencia de artículos relevantes de la base de conocimiento. Tu equipo de TI puede automatizar la asignación de tickets y utilizar respuestas predefinidas para impulsar aún más la productividad. Descubre más sobre Freshservice Las herramientas de gestión de incidentes de Freshservice ayudan a adoptar el autoservicio, automatizan las tareas repetitivas y aumentan la productividad. Descubre más sobre Freshservice
Crises Control supera a la mayoría de los sistemas de gestión de incidentes porque reúne 4 motores para ofrecer una solución de extremo a extremo. Estos son: — Un motor global de notificaciones masivas por diversos canales. — Un motor de planificación y ejecución de la continuidad empresarial. — Un motor de gestión de procedimientos operativos estándar y planes de activos. — Una academia digital que permite la capacitación y la difusión del conocimiento. Las organizaciones usan Crises Control para lo siguiente: Emisión de alertas de TI Emisión de alertas públicas Seguridad de empleados, residentes, diplomáticos o ciudadanos Comunicación garantizada Descubre más sobre Crises Control Crises Control es una herramienta de gestión masiva de incidentes y notificación de emergencias en la nube que está destinada a ayudar a construir la capacidad de recuperación de una organización. Descubre más sobre Crises Control
Mint Service Desk es una potente herramienta gratuita que contiene, en una misma solución, funciones de centro de atención y gestión de activos. Se diferencia de otros proveedores de servicios de asistencia en su enfoque de comunicación entre agentes (orientado al chat) y en que ofrece la posibilidad de instalarlo en una infraestructura del cliente sin tener que adquirir un servicio basado en la nube. Características principales: — Estructura flexible de gestión de activos. — Sistema de solicitudes integrado con gestión de activos. — Integración de correo electrónico. — Tipos de solicitud personalizados. Descubre más sobre Mint Service Desk Centro de atención y plataforma de gestión de activos tremendamente flexible. Incluye una solución sencilla para chatear con clientes potenciales. Descubre más sobre Mint Service Desk
incy.io es una herramienta fácil de usar para cubrir tus necesidades de gestión de incidentes. Informar de incidentes y observaciones sobre la marcha con cualquier dispositivo es muy fácil. Personaliza las categorías de los informes, asigna personas responsables, agrega imágenes y otros archivos adjuntos para proporcionar información adicional y analiza los riesgos y las tendencias de tu organización basándote en estadísticas en tiempo real. Observa el material a continuación y comienza a mejorar el proceso de gestión de incidentes de tu organización hoy mismo. Descubre más sobre incy.io La solución imprescindible para las necesidades de gestión de incidentes. Informa de incidentes, asigna acciones de seguimiento y maneja el análisis de las causas raíz con facilidad. Descubre más sobre incy.io
Dataminr es una excelente plataforma de IA para eventos en tiempo real y detección de riesgos. Las empresas a escala mundial confían en Dataminr para proporcionar alertas relevantes en tiempo real, ofreciendo un campo visual adelantado de los riesgos emergentes y los incidentes de emergencia, permitiendo a un amplio conjunto de profesionales mitigar y gestionar las crisis de manera más efectiva. Descubre más sobre Dataminr Excelente plataforma de IA para la detección de riesgos en tiempo real y alerta de incidentes de emergencia. Descubre más sobre Dataminr
PagerDuty es una solución de gestión de incidentes ágil que se integra con las pilas de supervisión ITOps y DevOps para mejorar la confiabilidad y agilidad operativa. Desde enriquecer y agregar eventos hasta correlacionarlos en alertas procesables, PagerDuty agiliza el ciclo de vida de administración de incidentes al reducir el ruido y el tiempo hasta la resolución. PagerDuty ofrece cientos de integraciones nativas con herramientas de operaciones, así como programación automatizada, creación de informes avanzados y confiabilidad garantizada. Software en la nube que conecta personas, sistemas y datos en una vista única para aportar transparencia e inteligencia procesable a todas las operaciones.
ManageEngine ServiceDesk Plus es un software de servicio de asistencia técnica y gestión de activos. Ofrece un paquete integrado con gestión de incidentes (billetaje de problemas), seguimiento de activos, compras, gestión de contratos, portal de autoservicio y base de conocimientos en un punto de precio asequible. ServiceDesk Plus te brinda todo lo que necesitas para tener una mesa de ayuda de TI completa y un personal de ayuda productivo. ManageEngine ServiceDesk Plus está disponible tanto a nivel local como bajo demanda. El software de mesa de ayuda de asistencia y la herramienta de gestión de activos incluyen base de conocimiento, gestión de SLA, seguimiento de billetes y gestión de inventarios.
xMatters es una plataforma de gestión de incidentes que ayuda a las empresas a prevenir, manejar y resolver incidentes de TI. Desde integrantes de la lista Global 2000 hasta grupos de trabajo pequeños y equipos innovadores de DevOps, organizaciones de todo el mundo confían en la plataforma de disponibilidad de servicios digitales xMatters para resolver los problemas tecnológicos antes de que se conviertan en problemas comerciales. La plataforma de integración xMatters permite que las organizaciones automaticen procesos clave con las herramientas que ya utilizan, como ServiceNow, Splunk, Jira y Slack. Plataforma de gestión de incidentes que ayuda a prevenir, manejar y resolver incidentes de TI antes de que se conviertan en problemas comerciales.
Contén y gestiona los incidentes laborales de manera eficiente. Usa alertas en tiempo real, informes detallados de incidentes y datos procesables a fin de facultar mejor a los empleados para que manejen los incidentes de forma segura. Personaliza esta aplicación para la web, iPhone, iPad y Android. ¡Pruébalo gratis! Zoho Creator es una plataforma de desarrollo de aplicaciones de código bajo que te permite lanzar aplicaciones personalizadas y listas para móviles por tu cuenta.
Opsgenie es una poderosa plataforma de alerta y administración de llamadas desarrollada para operar servicios siempre activos, capacitando a equipos de desarrollo y operaciones para planificar las interrupciones del servicio y mantener el control durante los incidentes. Con más de 200 integraciones profundas y un motor de reglas altamente flexible, Opsgenie centraliza las alertas, notifica a las personas adecuadas de manera confiable y les permite actuar rápidamente. Opsgenie realiza un seguimiento de todas las actividades y proporciona información procesable para mejorar la productividad e impulsar eficiencias operativas continuas. Los más valorados: Opsgenie es una potente plataforma de alerta y gestión de llamadas diseñada para los equipos de desarrollo y operaciones que operan servicios siempre activos.
Software que te permite buscar y analizar todos los datos de tu infraestructura de informática desde una única ubicación en tiempo real. Software que te permite buscar y analizar todos los datos de tu infraestructura de informática desde una única ubicación en tiempo real.
Panopta proporciona supervisión de red avanzada para proveedores de servicios, empresas de alojamiento, comercio electrónico, equipos de DevOps y administradores de sistemas. Supervisa el tiempo de actividad y la velocidad en servidores de acceso público o usa el dispositivo virtual OnSight para supervisar de forma segura los servidores en una red privada detrás de un cortafuegos. Controles de grano fino con pérdida de paquetes de ping y especificaciones de tiempo de espera para comprobaciones de HTTP/S. Supervisión de infraestructura como servicio para servidores, redes, y aplicaciones en nube pública/privada, entornos locales e híbridos.
Donesafe proporciona una excelente gestión de incidentes y creación de informes. Rápido y fácil de acceder, introducir y crear informes de datos de EHS (salud, seguridad y medioambiente, por sus siglas en inglés) en tiempo real. Donesafe es una plataforma de software nueva y moderna con funciones integrales. Funciona online con cualquier dispositivo, así como offline con las aplicaciones nativas para iOS y Android. Utiliza las plantillas prediseñadas o realiza una configuración que se adapte a tus requisitos específicos. Una plataforma de EHS basada en la nube para resolver todos los requisitos de seguridad. Fácil de usar para los trabajadores y con personalización sencilla para los gerentes. Pruébalo.
WorkClout ayuda a los fabricantes y otros sectores industriales a aumentar la eficiencia operativa. El software WorkClout Performance Support ayuda a aprovechar todo el potencial de la mano de obra industrial centralizando la formación de los empleados, la solución de problemas, los procedimientos de seguridad/calidad, el intercambio de conocimiento grupal y el seguimiento del rendimiento. Todo ello contribuye a una cultura ágil de mejora constante. WorkClout está disponible para iOS, Android y escritorio. WorkClout centraliza la formación en el trabajo, la resolución de problemas, los procedimientos de seguridad y calidad, la creación de conocimientos y el rendimiento de los empleados.
Regroup empowers better mass communication that keeps people safe and informed at all times. The companys award-winning, cloud-based mass communication platform is what clients around the globe rely on to send both emergency and day-to-day communications to millions of people. By enabling one-tap messaging to multiple channels, Regroup Mass Notification helps organizations keep people safe, strengthen operational resilience, mitigate risk, and thrive in an increasingly unpredictable world. A push notification solution for organizations with features for multiple department communication, multi device integration, and more.
Site24x7 ofrece supervisión unificada en la nube para DevOps y operaciones de TI y supervisa la experiencia de usuarios reales que acceden a sitios web y aplicaciones desde dispositivos de escritorio y móviles. Las capacidades de supervisión en profundidad permiten a los equipos de desarrollo y operaciones monitorear y solucionar problemas de aplicaciones, servidores e infraestructura de red, incluyendo nubes privadas y públicas. La supervisión de la experiencia del usuario final se realiza desde más de 90 ubicaciones en todo el mundo y varias compañías de telefonía móvil. Herramienta de supervisión de rendimiento todo en uno (SaaS) para DevOps y TI. Supervisa sitios web, servidores, aplicaciones, nube, máquinas virtuales, redes y más.
Con VictorOps, la guardia no es una simple palabra. Este software de gestión de incidentes alinea la administración de registros, la supervisión, las herramientas de chat y más para ofrecer visibilidad total del estado del sistema en un solo panel. Estas funciones y los datos del sistema de DevOps permiten configurar alertas automatizadas y centralizar la información y la documentación esencial. Los equipos reciben notificaciones con contexto y colaboran de forma multidisciplinar para conseguir una resolución de incidentes rápida y eficiente y reducir el tiempo de inactividad. Este software de gestión de incidentes alinea la administración de registros, la supervisión, las herramientas de chat y más para ofrecer visibilidad total y centralizada del estado del sistema.
With Onspring's no-code, cloud-based Incident Management software, teams can streamline reporting & resolution of adverse impacts or unplanned interruptions. How? Through automated incident recording, classification & investigation. Our configurable platform sets logic & rules to centralize and standardize responses & notifications, track activities and report real-time status for unique enterprise needs & IT management. Actionable insights improve efficiencies to protect productivity. Onspring helps teams streamline the resolution of unplanned interruptions for greater productivity. Flexible for enterprise and IT.
Con la confianza de más de 1 millón de usuarios en todo el mundo desde 1992, el software de creación de informes de incidentes y seguridad Intelex es una herramienta fácil de usar y basada en web para que las organizaciones registren, supervisen e informen sobre incidentes de seguridad, accidentes y lesiones. Ofrece visibilidad de 360 grados sobre el rendimiento de la seguridad para informar rápidamente sobre incidentes, identificar causas raíz, implementar y rastrear acciones correctivas y preventivas y mantener un registro auditable de la detección y mitigación de cada incidente de seguridad. Pruébalo gratis. Con la confianza de más de 1.6 millones de usuarios en todo el mundo desde 1992. Registra, rastrea e informa sobre incidentes de seguridad, accidentes y lesiones.
The Fusion Framework® System provides users with access to real-time data and a powerful incident command center that is available on any device. Users gain a tailored view of an event as it is happening to ensure the best result every time. Dynamically update plans as an incident evolves to adapt to any situation. Through Fusion's after-action reports, your organization can continuously drive success based on lessons learned. Discover how Fusion can mature your incident management program.
Form.com se integra perfectamente con tus soluciones existentes para proporcionar un soporte de circuito cerrado diseñado para tu proceso único. Con sus soluciones de informes de incidentes, los usuarios de campo tienen acceso a potentes herramientas para documentar claramente los problemas, iniciar acciones inmediatas y proporcionar información valiosa al back-office. Form.com es un galardonado proveedor de soluciones de automatización de formularios empresariales.
Urbest simplifies group communication, jobs tracking, rating and payment for facility management and project works. The interface is intuitive which reduces the time spent to onboard new users. Urbest can adjust to any type of building or organisation. Choose to work in standalone with Urbest or link it with your ERP or Asset Management system. Last point, after few months, you get access to analytics of behaviors with suggested action plans. Collaborative software for facilities, maintenance and services
You don't know when and where an incident will occur. When it does, you know you need to respond quickly. The Engage EHS Incident module ensures full management of an incidents entire lifecycle. Our software allows staff to simply complete in-depth online incident forms, send immediate notifications to key administrators, complete exploratory investigations and obtain instant reports and KPI's to proactively improve your organisations safety culture. Cloud based solution helping organisations manage RA's, incidents, audits, training, plant, contractor & PTW.
LogicGate es una plataforma ágil de automatización del flujo de trabajo que permite a prácticamente cualquier persona crear e implementar aplicaciones comerciales personalizadas que vinculen personas, procesos y datos, sin depender de los desarrolladores. Aprovecha la funcionalidad de arrastrar y soltar para crear flujos de trabajo de procesos empresariales complejos sin codificación. Define reglas y lógica en cada paso que activa tu negocio, derivando los problemas y las aprobaciones a las personas correspondientes, a tiempo. LogicGate es una plataforma de gestión y automatización del flujo de trabajo que permite a las organizaciones crear e implementar aplicaciones comerciales personalizadas.
One Call Now is Americas largest message notification provider. Thousands of schools, businesses, churches, and organizations across the country rely on One Call Now to improve and simplify their groups communications sending voice, text and email messages to thousands of members simultaneously. Founded in 2002, One Call Now has been listed on Inc. Magazines list of fastest growing privately held companies in America since 2008. When messages matter, we deliver. Cloud-based emergency notification solution that provides audio dialer functionality through contacts import, audio library and more.
Una solución de administración de incidentes de informática y DevOps para automatizar las escaladas, la programación de llamadas e integraciones. Una solución de administración de incidentes de informática y DevOps para automatizar las escaladas, la programación de llamadas e integraciones.
With IndustrySafe Safety Management Software you can record a variety of incidents, including near misses, vehicle incidents, employee and non-employee injuries, environmental, and security incidents from multiple types of mobile devices, with or without web access. Users can also perform root cause analysis and calculate DART/TCIR rates. IndustrySafe generates accurate regulatory reports, including OSHA logs, and allows you to comply with.OSHA's electronic recordkeeping requirements. Record, track, and manage multiple types of incidents; generate accurate regulatory reports and DART/TCIR rates.
Provides businesses with hosted status pages for versatile incident management and service status monitoring. Provides businesses with hosted status pages for versatile incident management and service status monitoring.
Más de 1000 de las organizaciones más grandes del mundo confían en el software de gestión de incidentes de Resolver. Rastrea las métricas de incidentes, obtén informes y analiza de manera inteligente los datos de incidentes. Obtén las respuestas que necesitas en el acto, identifica oportunidades para fortalecer la protección de tu organización e informa el riesgo, la magnitud y las pérdidas de los incidentes en función del impacto financiero estimado. La aplicación Command Center combina administración de alarmas, distribución de seguridad y registro de actividades en un solo sistema central. El software de seguridad física de Resolver es una solución integral de extremo a extremo para responder, informar e investigar incidentes.
A visual tool that helps people determine cause and effect relationships and apply effective solutions to prevent problem recurrence. A visual tool that helps people determine cause and effect relationships and apply effective solutions to prevent problem recurrence.
LogicManager es una solución híbrida de gestión de riesgos de gran nivel. Ha sido reconocida por Gartner debido a su elevada capacidad de ejecución. Este software combina uno de los mejores software integrados de gestión de riesgos con acceso ilimitado al equipo experto de asesores internos. LogicManager es un software de gestión de riesgos todo en uno para proteger tu empresa y que cuenta con el reconocimiento de Forrester y Gartner.
Deepser is a modern ITSM software with an interactive web interface. It allows you to manage all services in a single platform and organize support requests, improving customer satisfaction and optimizing the use of company resources. Deepser is modular and scalable: Ticketing, CMDB, ITAM, CRM etc. It allows a rapid implementation and various integrations. Available Cloud and On Premise. All features are included in the low cost of the license: It is convenient and tailored to your needs. Deepser is a complete ITSM and ITAM solution developed to optimize support requests, organisational processes and asset management.
AlertMedia is the world's leading emergency communication software. Our two-way messaging system and monitoring services help keep your people safe, informed, and connected through all phases of an emergency. Streamline notifications across all devices with our intuitive, easy-to-use interface. Onboarding is quick and painless and our stellar customer support is available 24/7. Multi-channel emergency notification software that provides two-way messaging, integrated monitoring, and data-driven insights.
Cloud-based, software solution to track your fleet, drivers, and high-value assets to help manage DOT and OSHA safety compliance. Software includes modules for personnel, assets, incidents, and training. Cloud-based, software solution to help manage DOT and OSHA safety compliance for personnel, assets, accidents, and training.
Lumiform es una aplicación muy intuitiva y sumamente potente para todas las inspecciones y auditorías de calidad y seguridad. Reemplaza tus sistemas basados en papel y te permite mejorar tu calidad y seguridad, así como ahorrar tiempo y dinero. Aplicación intuitiva de auditoría e inspección para todos los flujos de trabajo de calidad y seguridad.
Emex revoluciona la gestión de riesgos con un software potente que aumenta la seguridad en el entorno laboral y reduce la vulnerabilidad a los peligros operativos. Sus herramientas avanzadas permiten administrar de manera eficiente el cumplimiento de las regulaciones de medio ambiente, salud y seguridad, evitando costosos incidentes y optimizando el rendimiento del negocio. Ofrece una imagen general de las operaciones que ayuda a justificar de manera efectiva las reclamaciones de seguros y mantener las primas bajo control. Emex es una plataforma intuitiva que automatiza y simplifica la gestión de los riesgos operativos y los procesos de cumplimiento.
Compliance 360 is a comprehensive solution that streamlines the GRC process across the enterprise. Compliance 360 is designed to make compliance, incident, audit and risk management easier, less costly, and much more manageable even for organizations in highly regulated industries. Compliance management solution designed for businesses of all sizes to track risks and incidents, conduct audits and manage vendors.
StatusCast makes it easy to communicate incident, uptime, and maintenance information with users in real-time via Status Page, email, text, and SMS. StatusCast includes features that take the hassle out of developing and managing a private or public Status Page. The platform includes instant integrations with third-party SaaS platforms, ITSM solutions, and custom application support. Customizable status page design, communication templates, and custom alert automation are included. With StatusCast, your status page becomes a central hub for communicating incidents and scheduled maintenance with your users.
Next-generation endpoint protection software that detects, prevents, and responds to attacks. Next-generation endpoint protection software that detects, prevents, and responds to attacks.
Omnilert's suite of emergency notification and critical communication solutions empowers organizations to keep their people informed and their operations viable during the most challenging times. They believe no one should ever die or get seriously injured due to a lack of timely and accurate information. Omnilert transforms the way those responsible communicate with people to rapidly disseminate critical information, automate emergency communications, and accelerate emergency response. Emergency communication solution that allows you to create and launch pre-configured response actions and messages.
DisasterLAN (DLAN) is a web-based, mobile friendly incident management system that provides tools for shared situational awareness, workflow-based information management, and real-time communication to help your team prepare for, respond to, and report on issues. With DLAN in your toolbox, you will be properly prepared to manage daily operations, emergencies, and everything in-between. DLAN provides real-time situational awareness tools for emergency management.
Redwoods RunMyJobs is the only workload automation and job scheduling solution designed for and delivered via Software-as-a-Service (SaaS). It transforms the digital enterprise with its easy scalability and simple integration with all technologies in the modern enterprise. RunMyJobs unifies workflows across on-premises, private, hybrid and public cloud environments. It bridges gaps in complex processes that function between mainframe, distributed, virtual and cloud resources. Redwoods RunMyJobs® is the only workload automation & job scheduling solution designed for & delivered via Software-as-a-Service.
El software de gestión de casos i-Sight es una plataforma basada en la web que gestiona investigaciones de cumplimiento de normas y ética y crea informes sobre datos agregados para evaluar y reducir el riesgo. i-Sight es un componente crítico para un programa robusto de lucha contra la corrupción, desde la entrada a través de líneas directas, formularios o cualquier mecanismo de creación de informes, hasta informes finales. i-Sight ayuda a las empresas a informar, investigar y resolver incidentes de soborno, corrupción y fraude rápidamente, minimizando las sanciones y multas. El software de gestión de casos i-Sight ofrece una funcionalidad robusta, fácil integración y la mejor experiencia de usuario disponible.
Web-based solution for investigating, reporting, and analyzing environmental, injury/illness, property, and fleet incidents. Web-based solution for investigating, reporting, and analyzing environmental, injury/illness, property, and fleet incidents.
Statuspage es el estándar del sector para la comunicación de incidentes. Miles de empresas de tecnología web destacadas, como Dropbox y DigitalOcean, usan Statuspage para comunicarse durante el tiempo de inactividad. En lugar de alojar sus propias páginas y mantener listas de correo electrónico engorrosas, confían en Statuspage para ofrecer una excelente experiencia a sus clientes, con características como notificaciones por texto y correo electrónico, plantillas de incidentes y Uptime Showcase. Statuspage es el estándar del sector para la comunicación de incidentes. Genera confianza en el cliente y disminuye el volumen de asistencia durante el tiempo de inactividad.
Radar operationalizes your incident response management process, applying automation and best practices to bring consistency and efficiency to privacy and security incident intake, risk assessment, breach decisioning, and notification so you can ensure global regulatory compliance and reduce data breach risks. Radar provides incident response management software to reduce risk and simplify compliance with global data breach laws.
SnapComms es un galardonado proveedor de software de comunicación interna usado a diario por 2 millones de empleados en 75 países de todo el mundo. SnapComms es la solución para atraer la atención de los empleados, en todas las ubicaciones y en cualquier dispositivo. Esta plataforma deja a un lado el correo electrónico para llegar siempre a las pantallas de los empleados y captar su atención. El software SnapComms deja a un lado el correo electrónico y envía mensajes de incidentes directamente a los dispositivos móviles y de escritorio de los empleados para captar toda su atención.
Freshstatus is the new standard in industry for incident communication.Freshstatus enables businesses to communicate incidents & scheduled maintenances with their customers in real time. Communicate with customers with real-time email & twitter notifications, showcase reliability with historical uptime. Freshstatus enables businesses to communicate incidents & scheduled maintenances with their customers in real time.
As businesses grow, their processes become more complex and soon they require a system to simplify those complexities. INControl can digitize any documents, manage workflow and processes and provide a backbone of reporting to facilitate informed decision making. INControl is a professional, well-defined platform that streamlines operational management processes, creates clarity in workflows and enforces ISO regulations. Comprehensive reporting can inform the future of your business INControl is an operational process management tool, focused on digitization and efficiency. Take CONTROL of your business!
iLert es una plataforma para alertas de TI, administración de guardias y supervisión del tiempo de actividad que ayuda a los equipos de DevOps a responder a los incidentes más rápidamente. iLert se integra a la perfección con otras herramientas de supervisión y las amplía con alertas fiables, programación de guardias y derivaciones automáticas. iLert es una plataforma para alertas de TI, administración de guardias y supervisión del tiempo de actividad que ayuda a los equipos de DevOps a responder a los incidentes más rápidamente.
Adashi Systems is a leading provider of technology solutions for 1,500+ public safety agencies worldwide. Adashis full suite of products offers solutions for scheduling, notification, response, incident command, and situational awareness. Our products are specifically designed for Fire, EMS, and Law Enforcement personnel. Together, Adashis products provide an end-to-end solution to help public safety agencies during every stage of the incident management process. We provide innovative software solutions for staff scheduling, MDT emergency response, incident command, and situational awareness.
SIGNL4 is an out-of-the-box mobile alerting SaaS and bridges the last mile from IT systems, machines and sensors to engineers, IT staff and workers in the field. Upon critical events it notifies team members through persistent mobile push, text and voice calls with acknowledgement, tracking, escalation and reporting. SIGNL4 thus provides for an up to 10x faster response to critical alerts, major incidents and urgent service requests. Reliably notifies operations teams and provides for a 10x faster response to critical alerts, major incidents and service requests
Squadcast is an easy-to-use end-to-end incident response platform that helps tech teams adopt SRE best practices to maximise service reliability, accelerate innovation velocity and deliver outstanding customer experiences. It is an incident response platform that helps tech teams track status, respond, and gain insights into all reported incidents.
Manage and follow up on anonymous reports¿Spot makes it safer for employees to speak up and easier for HR teams to take action: - See new reports in your dashboard - Acknowledge the report right away - Keep your HR team on the same page - Ask facilitated follow-up questions, even on anonymous reports - Resolve and close reports - Get insights on employee engagement Manage and follow up on anonymous reports¿Spot makes it safer for employees to speak up and easier for HR teams to take action.
El software de gestión de incidentes de EHS de Pro-Sapien se basa en SharePoint y Office 365 y se implementa directamente en tu portal existente. Confiada por todo el mundo en una amplia gama de sectores, esta plataforma configurable proporciona formas dinámicas, flujos de trabajo, áreas de investigación, gestión de tareas, tableros e informes de indicadores clave de rendimiento. No se cuentan los usuarios y se puede implementar de forma local o en la nube. Ve el software gratis y de uso fácil en acción hoy. Software de gestión de incidentes en Microsoft SharePoint y Office 365 para el medioambiente, seguridad e higiene (EHS) en empresas globales.
Klaxons Incident Management service is an essential tool for navigating any major incident. From Pandemic or Terrorist activity to Cybersecurity breaches and IT downtime. No matter the scale a planned strategy will help guide your team through any unexpected event. Helping you inform everyone and implement a planned maintenance solution. Limit confusion, panic and company downtime all in one, whilst prioritising keeping your team safe. Klaxon's Major incident, mass notification and planned maintenance solution. Keep people safe, informed and productive during a crisis.
RemoteComply System is an intuitive, cloud-based software platform designed to store and maintain all the critical information and documentation necessary to support a company's Operational Risk Management requirements. Standard reports are included. RemoteComply consists of 6 integrated products including: - Vendor Management / 3rd Party Risk Assessment - Business Continuity Planning - IT Risk Assessment - Incident Response Tracking - Policy Management - Emergency Notification RemoteComply Risk Management System is a cloud-based, software platform which allows companies to manage all areas of operational risk.
Positive Corrective Action is an Employee Relations software solution. Proven Record to improve efficiencies and reduced risk and exposure to litigation. Has a positive impact on the companies culture by providing consistency and fairness for the entire organization. Designed to communicate seamlessly with most major Human Resource Software packages, it protects and enhances your significant investment in these products. Employee Relations software solution that substantially reduces the company's risk and exposure to litigation.
Quentic es perfecto para la GESTIÓN DE INCIDENTES. El sistema te permite crear informes de situaciones peligrosas y accidentes desde un único sistema central. Genera de forma automática avisos de accidentes para su envío a agencias de seguridad. Visualiza las estadísticas automatizadas de accidentes y señala indicadores de los mismos, por ejemplo, su nivel de gravedad. Protege los datos confidenciales mediante un sofisticado concepto de derechos de acceso. ¡Comienza tu prueba gratis! Quentic es tu SOFTWARE de GESTIÓN DE INCIDENTES. ¡Prepárate para analizar las causas y extraer acciones correctivas!
El conjunto de aplicaciones Mirashare de EHS ofrece una solución única para tu gestión de EHS. Todas las actividades de registro y creación de informes de datos de EHS están cubiertas. Mirashare ha sido diseñado teniendo en cuenta la flexibilidad. Ofrece una configuración altamente configurable, puedes decidir cómo deseas definir muchos elementos clave diferentes, evaluaciones de riesgos químicos, evaluaciones de riesgos de construcción, evaluaciones de riesgos de manejo manual y muchos más. Mirashare opera de manera segura en la nube, proporcionando una solución de bajo costo. Mirashare: una solución única para tu gestión de EHS. Diseñado con flexibilidad, funciona de manera segura en la nube, solución de bajo costo.
Blerter is a simple, easy-to-use event delivery platform that helps you centralize your communications, operations and safety processes - connecting your entire team in one place. Streamline your delivery, be prepared for things that can go wrong and increase crew engagement at your next event. Blerter is a simple, easy-to-use platform that helps you centralize your communications, operations and safety processes.
In a world with an increasingly globalized marketplace and growing mobile workforce, its essential for organizations to implement new ways to keep their employees safe. For compliance, duty of care, business continuity, and, above all else, safety, employers need reliable ways to locate and communicate with their valued workforce and systems that allow them to respond quickly and appropriately if an incident or emergency occurs. Enables businesses to visualise their entire global workforce and incidents in one place.
Utilized by high-performing organisations, VisiumKMS EHS, Quality, and Operational Risk Management software solutions are designed with over two decades of industry best practices. Our easy to use, multi-purpose platform empowers organisations to improve HSE performance, manage changes, assess risks, ensure quality and compliance, and streamline business processes - all from one seamless package. VisiumKMS, a Rolls-Royce solution, is a world-class comprehensive suite of EHS, Quality, and Operational Risk Management applications.
Noggin is the next-generation, cloud-based software platform for managing incidents, risk and work health safety all in one system. Noggin is the next-generation, cloud-based software platform for managing incidents, risk and work health safety all in one system.
The Ecesis Incident Reporting Software streamlines and simplifies reporting, tracking and investigating incidents, near-misses and unsafe conditions. Our software solutions have been helping the world¿s best companies achieve their EHS performance goals since 1993. Click on ¿Free Demo¿ to learn more about how we can help jump start your EHS performance! An easy to use solutions for the reporting, investigation and tracking of incidents, near-misses and unsafe conditions.
Incident management solution that helps businesses gain visibility into IT incident responses, optimizing response times & SLAs. Incident management solution that helps businesses gain visibility into IT incident responses, optimizing response times & SLAs.
Solución de automatización de red que ayuda a realizar un seguimiento de los cambios, crear diagramas de red dinámicos y mapas. Solución de automatización de red que ayuda a realizar un seguimiento de los cambios, crear diagramas de red dinámicos y mapas.
OnPage is the industry leading Secure Incident Management System with its unique ALERT-UNTIL-READ technology. HIPAA secure, built around the incident resolution life-cycle, the platform enables organizations to automate the incident notification process from inception till resolution to mitigate human errors and reduce MTTR, while allowing secure team collaboration. OnPages Escalation policies, Redundancies, and scheduling algorithms ensure that a critical message is never missed. Incident management system that ensures rock-solid-reliability. Never miss critical alerts from monitoring tools and teams.
The Preparis Portal is an all-in-one, cloud-based platform for mass emergency notification and incident management. The portal allows you to plan for, respond to, and manage through any business disruption from any device, anywhere in the world. Features include: -Bi-directional messaging -Full-featured native mobile application -Proactive conference calling -Cloud-based document sharing -Incident management -Online training and expert content -Seamless integration with your HR system Emergency notification tool which provides workforce protection, operations, and branding through customized business continuity.
Cloud-based investigation management software which helps all type of industries report, track and trend incidents with analytics. Cloud-based investigation management software which helps all type of industries report, track and trend incidents with analytics.
Eccentex AppBase es una plataforma completa de aplicaciones de nivel empresarial para soluciones de gestión de casos, que reúne información, procesos y personas para casos de uso de investigación, solicitud de servicio, gestión de incidentes y proceso a decisión. AppBase otorga un control total al usuario comercial para adaptarse a los cambios en los procesos diarios y ajustarse rápidamente a las nuevas políticas y normativas. Gestión de casos dinámica basada en web y plataforma BPM para crear aplicaciones complejas de gestión de casos.
Reslink creates state-of-the-art mobile solutions beneficial for any organization with mobile workers and/or mobile assets. Real-time data collection and transmission based on leading-edge mobile technology guarantees our customers full control of their service processes and mobile assets from anywhere, anytime. Reslink Solutions creates state-of-the-art mobile solutions tailored for organization with mobile workers and/or mobile assets.
Our framework allows your organization to quickly on-board employees through easy access to training materials, policies, procedures, competency tests, etc. With a full suite of web and mobile applications to support your HSE program, including Employee Training, License Tracking, Inspections, Evaluations, Incident Reporting, Regulatory Compliance, Risk Assessment, Safety Meetings, Document Control, Task / Action Management. Measure your leading and lagging indicators through robust scorecards Compliance Science is a cloud based, software-as-a-service, Health & Safety Management Solution.
Kostango boosts productivity within Operations with an intuitive and global web-based solution. initiatives, issue tracking, problem solving, non-conformity management, audits : any operational excellence use case can be integrated, any workflow can be modelled and all action plans are consolidated in a single tool. Kostango is the unique web-based solution that consolidates all action plans and all operational excellence use cases.
Great Bay Software is helping organizations gain back complete control over their corporate networks. Our technology, the Beacon product suite, solves the lack of endpoint visibility and control that keeps enterprises from fully securing their corporate network. We can help you with: Asset discovery and management, Identity monitoring and threat avoidance, Incident response, Regulatory compliance, Network capacity planning and Device authentication. Suite of solutions designed to secure corporate networks, ensure compliance, and enhance endpoint visibility.
Spheras Audits & Assessments solution allows you to use your data to identify areas of risk and make adjustments in your business processes and behavioral observations to actually lower risk and the potential of an adverse event. Enable personnel or contractors to capture key events and facts that present exposure to your company. They are uncovered through casual analysis, assessments, inspections, and incident discoveries. Ease the administrative burden of the audit and inspection process by automating standard tasks across your organization.
Easy reporting of incidents, near misses, audits, complaints, inspections, observations and other registrations. Including workflow management, KPI dashboarding. Easy reporting of incidents, near misses, audits, complaints and other registrations. Including workflow management, KPI dashboarding.
Manage the entire incident management lifecycle for Health, Safety, Quality and Action Tracking with an easy to use App on your existing Microsoft SharePoint 2016, 2013 and Office 365. Use the incident management software to incorporate department-specific forms, easy incident reporting, workflows, manager review, investigations, root cause, corrective actions, approvals, search, reporting, dashboards & much more. Customers include large, mid-sized and small companies across all industries. Extend SharePoint & Office 365 to report incidents, manage investigations, root cause, CAPA, approve & close incidents
Exigence is providing a command and control center software to manage major incidents. Exigence automates the collaboration among stakeholders within and outside of the organization and structures it around a timeline that records the steps taken to resolve an incident and drives workflows across stakeholders and tools, thus ensuring all stakeholders are working off the same page. The product ties together stakeholders, processes and tools already in use, driving down time to resolution. Exigence is providing a command and control center software to manage major incidents through the incident life cycle
Battle-Tested Software for Incident Management and Emergency Response. 600+ emergency management agencies, 50+ federal agencies, 300+ hospitals and public health departments, Fortune 500 companies and higher education institutions rely on Juvare incident management and emergency response solutions every day to track and manage all aspects of disasters and emergencies, including COVID-19. Accelerated solution implementations available in as little as 48 hours. Incident management solution that helps organizations manage critical incidents and emergencies, including COVID-19.
Una solución local y alojada que permite respuestas estandarizadas y coordinadas a través de tu pila de productos de seguridad. Una solución local y alojada que permite respuestas estandarizadas y coordinadas a través de tu pila de productos de seguridad.
PageFate is a free status page and incident management tool for your APIs, services or company. PageFate is multi user friendly and comes with two factor authentication via Google or Github for added security. It's a powerful, managed, heads-free alternative to StatusPage.io and Status.io. PageFate is a free status page and incident management tool for your APIs, services or company.
Suite of incident management software designed for public safety and security organizations to simplify dispatching, evidence-based reporting, call handling, and decision making. Suite of incident management software designed to simplify dispatching, evidence-based reporting, call handling, and decision making.
HEALTHCARE INCIDENT MANAGEMENT MADE SEAMLESS Our Healthcare incident management software enables you to: Access incident reporting systems in hospitals. Track all hospital-related proceedings. Record patient safety report and help caregivers in managing threats, or emergency incidents. Capture various adverse events easily with predetermined selectors, dropdown lists and areas for narrative where required. Healthcare incident management software to improve patient safety and manage emergency incidents through practical guidance.
Software for incident and disaster management. Software for incident and disaster management.
Routing and dispatch solution that helps businesses with execution, dispatch and planning optimization for site routes. Routing and dispatch solution that helps businesses with execution, dispatch and planning optimization for site routes.
(0 reseñas)
Ver perfil
Software de apoyo en la toma de decisiones para incidentes de gran escala y todos los riesgos; herramientas críticas, guías, formularios, listas de verificación y creación de informes de incidentes. Software de apoyo en la toma de decisiones para incidentes de gran escala y todos los riesgos; herramientas críticas, guías, formularios, listas de verificación y creación de informes de incidentes.
Ver perfil
Rapid Incident Reporting es un sistema totalmente alojado en línea para la administración y creación de informes de incidentes laborales. De las investigaciones a las acciones correctivas y en el informe de estadísticas, Rapid Incident Reporting garantiza que se gestiona el ciclo de vida del incidente. Interfaz de usuario simple, actualizaciones automáticas por correo electrónico, función de informes de investigación y destacado creador de informes PDF. Reporta todos los incidentes, lo que incluye el lugar de trabajo, OHS, ambiental, calidad y mucho más. Incluye notificaciones automáticas a los grupos de interés. Software de informes de incidentes en línea con acciones correctivas e informes gráficos para todos los tipos de incidentes, incluida la calidad, OHS y más
MetricStream Incident Management software module is a comprehensive solution that enables companies to establish and follow consistent procedures for issue capture, loss event tracking, task management, and status reporting. The issue management solution supports identification and evaluation of issues as well as case investigation and tracking leading to an elaborate remediation or corrective action process. Establish and follow consistent procedures for issue capture, loss event tracking, task management, and status reporting.
Ver perfil
The most user-friendly Incident Management System on the market allows for easy implementation and adoption by all staff even part-time or seasonal employees. All incidents are reported into a central repository in real time from multiple people in multiple locations so nothing gets missed and nothing gets lost! Ever. Centralize all communication from your team and access it when you need it. Be proactive with real-time awareness of all incidents.
(0 reseñas)
Ver perfil
OCTOPUS is a new and innovative Physical Security Information Management system (PSIM), which combines a comprehensive security management software with a robust smart phone application, enabling organizations to effectively manage all their security, safety and logistical requirements from one place. OCTOPUS fuses together all of the security & safety systems, sensors and data sources in order to streamline and improve the efficiency and responsiveness of the organizations security operations. The system combines security management software with a mobile app, allowing clients to manage security and logistics from one place.
(0 reseñas)
Ver perfil
We are different because we know the safety challenges you face, every single day. We've lived it. We understand the critical details and requirements of Everyday Safety, and the time and energy it takes to build a great program. One with an engaged workforce and the results to back it up. Your job is to lead them. Our job is to help. iReportSources suite of features and functionality was built with that in mind helping you build and maintain a world class safety culture. We help companies manage "everyday safety" and all the data that goes with it.
(0 reseñas)
Ver perfil
Cloud solution designed to manage mission-critical facility information using integrated analytics and a reporting engine. Cloud solution designed to manage mission-critical facility information using integrated analytics and a reporting engine.
(0 reseñas)
Ver perfil
AlertFind ensures that companies can reach employees during unplanned incidents and emergency disruptions. Unlike other alerting solutions, we use machine learning, artificial intelligence and data science to monitor your company's HR information systems and automatically update your emergency contact database, ensuring that it's 100% accurate at all times. With AlertFind's SmartContact feature, you'll never have to worry about reaching employees when time is of the essence. The only IT alerting and emergency notification system that guarantees a 100% complete contact database. Every employee, every time.
(0 reseñas)
Ver perfil
StatusHub is a flexible IT Incident & DisruptionCommunication tool that helps you keep your impacted staff and end users updated effectively. Its efficient communication mechanisms create a beneficial environment of trust and transparency for the people that rely on your company. Inform your end users of events which may impact the performance of your IT systems or infrastructure with our communication system.
(0 reseñas)
Ver perfil
Finally, a construction software and app that treats the user experience as priority #1. The intuitive design and storage of documentation into jobsites makes this the easiest construction app to use. Create and assign incident reports, safety observations, daily reports and employee disciplines. Save your company money by eliminating paper and saving time. Utilize the standard forms provided or create company specific forms. Realtime safety, daily, discipline, and incident reporting software for the construction industry.
(0 reseñas)
Ver perfil
Ayuda a las empresas a automatizar sus respuestas a los incidentes, optimizar el personal y reducir costes o responder más rápido a una cadena de ataque, entre otros. Puedes aprender a responder mejor a los incidentes descargando este libro electrónico gratuito sobre cómo automatizar las respuestas a incidentes. Ayuda a las empresas a automatizar sus respuestas a los incidentes, optimizar el personal y reducir costes o responder más rápido a una cadena de ataque, entre otros.
Professional solution to report hazards, observations and incidents on your smartphone or tablet, notify responsible persons and follow the workflow to manage the issues on the go or on a computer. Add additional information, assign actions and responsible people, report to management or compliance agencies and analyse the risks and trends in your organisation. Adaptable to your own needs and part of the andSafety EHS-suite Record and manage hazards, near-misses, incidents.
(0 reseñas)
Ver perfil
VMRay is focused on a single mission: to help enterprises protect themselves against the growing global malware threat. The companys automated malware analysis and detection solutions help enterprises around the world minimize business risk, protect their valuable data and safeguard their brand. VMRays founders, Dr. Carsten Willems and Dr. Ralf Hund, were early pioneers in malware sandboxing, developing breakthrough technologies that continue to lead the industry. They founded VMRay to transf Our singular focus & deep expertise make VMRay uniquely equipped to deliver high-performance, massively scalable analysis & detection.
(0 reseñas)
Ver perfil
Cloud based incident reporting app & web software to empower field teams from any device. Cloud based incident reporting app & web software to empower field teams from any device.