88 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
(0 reseñas)
Visitar la web
ConferenceAdit ha transformado la forma en que se gestiona el seguimiento y la creación de informes de educación continua hoy en día. Ahora puedes agilizar drásticamente el seguimiento de la asistencia, crear informes de designación personalizados, generar certificados instantáneos y capturar inmediatamente las respuestas a encuestas. Te ahorra tiempo, dinero y frustración mientras brinda una excelente experiencia para los asistentes. Descubre más sobre ConferenceAdit ConferenceAdit ha transformado la forma en que se gestiona el seguimiento y la creación de informes de educación continua hoy en día. Te ahorra tiempo, dinero y frustración mientras brinda una excelente experiencia para los asistentes. Descubre más sobre ConferenceAdit
idloom proporciona todas las características necesarias para la organización de un evento, desde el registro de matrículas, hasta la creación de distintivos y la facturación. Una solución "todo en uno" que te permite centrarte en el único objetivo que realmente importa: hacer de tu evento un éxito y que todos los participantes estén entusiasmados. Diseñado específicamente para asociaciones comerciales, gobiernos, organizadores de eventos, agencias de comunicación, entre otros. Descubre más sobre idloom-events Herramienta completa y profesional que gestiona todos los preparativos para tu evento: inscripciones, reservas, pagos, etc. Descubre más sobre idloom-events
Recorta al intermediario y vende entradas directamente a tus asistentes. - Sin comisiones por entradas (ahorro de miles). - Recepción de pagos directamente a través de Stripe o PayPal. - Personalización total de la taquilla. - Incrustación de formularios de reserva en tu sitio web. - Recopilación, conservación y posesión de los datos de los asistentes. - Aplicación de check-in gratis. - Integración con tus herramientas favoritas mediante Zapier. - Códigos de descuento y códigos de cupones. Descubre más sobre Ticket Tailor ¡Sin comisión por entradas! ¡Sin problemas! Ticket Tailor es una plataforma de emisión de boletos fácil de usar que te permite controlar las entradas de tu evento. Descubre más sobre Ticket Tailor
Una plataforma para todo en un diseño fácil de usar con una excelente asistencia al cliente. Controla tus propios datos de clientes privados, los precios de tus eventos, cupones y descuentos. Recoge donaciones, vende productos y tarjetas de regalo con registro de canje y saldo. Y a diferencia de cualquier otro servicio de venta de entradas, ThunderTix no cobra cargos por las entradas, pero te permite hacerlo de forma opcional y obtener las ganancias. ¡Pruébalo hoy mismo con la prueba gratis! Venta de entradas en línea sin cargos y registro de datos de los clientes. Utiliza la aplicación para iOS o dispositivos portátiles para escanear/vender entradas con código de barras en tiempo real.
Recolecta los registros a los eventos con RSVPify o carga cualquier lista de asistentes existente. Sincronización en tiempo real entre dispositivos. Cantidad ilimitada de personal de control de acceso. Escaneo QR sencillo con cualquier dispositivo o registro de llegada por nombre o número de confirmación. Distribuye entradas y códigos QR por correo electrónico. Panel de control y avance de actividad en tiempo real. Envía recordatorios por correo electrónico y actualizaciones durante el evento. Fácil importación y exportación de datos. RSVPify es una plataforma líder de gestión de eventos y emisión de entradas que ayuda a agilizar los eventos, desde el registro de los invitados hasta el anuncio de su llegada.
Plataforma de emisión de tickets basada en la nube y de escala completa para preventa online, marketing, tickets impresos y pulseras, redes sociales, además de diversas opciones de equipamiento para venta en la entrada y escaneo de tickets. Tanto si administras un centro de artes escénicas como si organizas festivales masivos o eventos pequeños o de recaudación de fondos, Purplepass te brindará todo lo que necesitas para organizar fácilmente un evento exitoso. Plataforma de emisión de tickets basada en la nube y de escala completa para preventa online, marketing, redes sociales, ventas el día del evento y administración de la admisión.
Picatic es una de las soluciones de registro para conferencias más fáciles de usar, sencillas y asequibles de todo internet. Esta plataforma, repleta de funciones, permite a conferencias de cualquier tamaño crear un impresionante sitio web de su evento, añadir venta de entradas a un sitio existente y gestionar todo desde un solo lugar. Con la confianza de miles de organizadores en todo el mundo, Picatic ha sido valorado como número 1 en satisfacción del cliente. Picatic proporciona las herramientas de registro y emisión de entradas para eventos que potencian las mejores conferencias del mundo.
Agiliza el registro de llegada al evento y la emisión de entradas con esta plataforma intuitiva y la aplicación móvil ultrarrápida. Proporciona a los asistentes una experiencia fluida desde el registro hasta la llegada al evento. La función de venta de entradas de Accelevents cuesta solo 1 $ por entrada más el 1 % del monto de la venta de la entrada (todas las tarifas pueden ser absorbidas por los compradores de las entradas). Crea tipos de entradas personalizados y comienza a vender online en cuestión de minutos. Agiliza el registro de llegada al evento y la emisión de entradas con esta plataforma intuitiva y la aplicación móvil ultrarrápida.
Miles de organizadores eligen Showpass para la venta de entradas y la gestión de taquilla de eventos. El software para equipos de escritorio y móviles Showpass, repleto de funciones, convierte a los fans en compradores sin redireccionarlos, ofrece complementos de compra en el momento del pago y aporta un mayor alcance con el sistema de emisión de entradas nativo de Facebook. A los promotores y administradores de taquillas les encanta gestionar listas de invitados, registros de llegada, empleados y redes de vendedores; todo desde su dispositivo móvil. Disponible en las divisas CAD, USD y EUR. Obtén una demo gratis de 15 minutos o contacta con la empresa para recibir presupuesto en menos de 24 horas. Software para equipos de escritorio y móviles que ofrece taquilla y venta de entradas para eventos. Sitio web o complementos de Facebook. Presupuestos en 24 horas. Escaneo gratuito. Hardware de POS.
Aventri (anteriormente etouches) es la primera plataforma de administración de conexión en vivo que transforma continuamente la forma en que los gestores de eventos llevan a cabo sus eventos mientras transforman el mercado. Aventri permite a los clientes crear experiencias personales valiosas, desarrollar comunidades influyentes y expandir marcas. La plataforma conecta a los asistentes de los eventos e impulsa la participación de los asistentes en tiempo real a la vez que captura datos y analíticas significativos para ayudar a comprender el éxito de un evento y proporcionar un retorno de la inversión en tiempo real. La plataforma inteligente de reuniones y eventos para organizaciones de eventos globales impulsados por datos. Obtén una demostración 30 minutos para verlo en acción.
Eventtia es el software de gestión de eventos más intuitivo del mercado. Ayuda a los organizadores de eventos a tener un mayor impacto, trabajar de manera más inteligente y crear mejores eventos. Desde la creación de un sitio web del evento hasta el registro de asistentes y su seguimiento en el lugar, desde el envío de campañas de marketing por correo electrónico hasta la conexión de tus asistentes con reuniones personalizadas altamente calificadas, este software tiene todo lo que necesitas. La interfaz potente, simple y flexible de Eventtia te dará una increíble autonomía. Eventtia ayuda a los organizadores de eventos a crear mejores eventos con una plataforma de gestión potente, pero simple e intuitiva.
Crea mejores eventos y vende entradas directamente en tu sitio, sin redireccionamientos. Sparxo cuenta con la confianza de productores de eventos que se preocupan por retener a la comunidad en torno a su marca. La plataforma es fácil de aprender y de usar, lo que facilita la configuración de ventas de entradas online, registro y el fichaje de llegada en el lugar. Incrusta las ventas de entradas en tu sitio web, diseña modernas páginas de bienvenida y descubre cuáles son los clientes que regresan con las listas inteligentes de invitados. Sparxo es compatible con dispositivos móviles y es fácil de usar. Una plataforma de registro social creada para organizaciones orientadas a eventos que se preocupan por mantener su marca.
Splash es una empresa de tecnología que impulsa programas avanzados de marketing en persona para marcas líderes del mundo. Más de la mitad de las empresas de Fortune 500 usan Splash para agilizar la ejecución de marketing de eventos y optimizar el rendimiento. Desde simplificar la creación de activos para eventos hasta registrar información de los asistentes y medir el impacto del evento, Splash permite a los profesionales de marketing llegar a su público objetivo y conectar con él en persona, escalar programas de eventos de manera eficiente y conectar la participación impulsada por eventos a los resultados comerciales. Splash es una tecnología de marketing de eventos integral que hace mucho más fácil ejecutar, escalar y medir los eventos.
Boomset ofrece soluciones para mejorar la experiencia del evento en el sitio. La utilizan más de 1000 organizaciones en más de una docena de países de todo el mundo. Automatiza las labores de marketing y simplifica el proceso de registro con productos como impresión de insignias y pulseras a pedido, quioscos de autorregistro de marcas personalizadas, recuperación de clientes potenciales, gestión de sesiones múltiples, seguimiento de RFID y más para una solución de eventos en el sitio sin problemas. ¡Pregunta por el quiosco de eventos de servicio completo, el Evosk (TM)! Software integrado de registro de invitados, impresión de credenciales en el sitio, administración de RFID, seguimiento de sesiones/asistentes, quioscos de autorregistro y más.
Domina el negocio del entretenimiento en vivo. OvationTix es una solución integrada de entradas, recaudación de fondos, marketing y CRM diseñada para respaldar tu misión. Trabaja con cientos de lugares comerciales y sin ánimo de lucro en deportes, música, artes escénicas, exposiciones y museos para proporcionar experiencias memorables, aumentar los ingresos y mejorar la eficiencia operativa. OvationTix es ideal para organizaciones que cumplen con los siguientes criterios: Venta de 5000 a 250 000 entradas por año. Presupuesto operativo y 500 000 dólares por año. Un software integral de entradas, recaudación de fondos, CRM y marketing que potencia a tu organización.
En CrowdCompass by Cvent, se crean increíbles aplicaciones para eventos móviles que aumentan la participación de los asistentes y producen un fuerte retorno de la inversión. Como el desarrollador principal de aplicaciones de eventos, ofrece aplicaciones móviles para conferencias, ferias comerciales, reuniones y eventos que varían en tamaño desde 50 hasta 50 000 asistentes. Esta solución es un componente integrado de la plataforma de gestión de eventos de Cvent, la más completa del sector. CrowdCompass es el desarrollador más grande del mundo de aplicaciones para eventos móviles y aplicaciones para conferencias.
¿Cansado de las largas filas en tu mostrador de registro? ¡Con Eventdex, tienes garantizada una mejor experiencia de registro para tus asistentes mientras ahorras con precios competitivos! Con ScanAttendee, el software de registro, puedes: 1. Escanear códigos QR sin esfuerzo a través de esta aplicación mientras registras a las personas. 2. Elegir entre una variedad de opciones para gestionar pagos en el sitio. 3. Imprimir insignias personalizadas con solo tocar un botón. Clientes: CVS, Cisco, Universidad de Buffalo, NMSDC. Haz que los asistentes dediquen tiempo para registrarse y más tiempo para relacionarse con los demás. ¡Escanea códigos QR, gestiona pagos e imprime insignias con Eventdex!
Eventdex ayuda a gestionar todo el ciclo de vida de eventos con registros, cobros, credenciales, aplicaciones móviles, gestión in situ, creación de informes y muchos más. Para ahorrar dinero y tiempo, Eventdex tiene un precio fijo de 0.75 $ por entrada, sin importar si esta cuesta 50 o 5000 $. Todo en un lugar. El software de registro de eventos Eventdex ofrece una aplicación sencilla y fácil de usar que crea entradas para eventos en minutos.
EventMobi es la plataforma de gestión de eventos de confianza para más de 10 000 planificadores de eventos en 72 países. Con una aplicación móvil totalmente personalizable, herramientas integradas de respuesta de la audiencia, redes, ludificación, registro y creación de informes, EventMobi te permite involucrar a tus asistentes como nunca antes. EventMobi ha llegado a más de 10 000 000 asistentes en todo el mundo. Solicita una demostración o comienza una prueba gratis para ver por qué EventMobi es la plataforma de gestión de eventos preferida de los planificadores de todo el mundo. EventMobi es la plataforma de tecnología de eventos móviles más poderosa y popular del mundo.
En 2011, Social Tables se propuso cambiar la forma en que se abastecen, diseñan y ejecutan los eventos con una mejor colaboración entre planificadores y propiedades. Hoy en día, Social Tables es una plataforma innovadora que ofrece soluciones online excelentes para venta de eventos, servicios y distribución grupal. Según STR, los hoteles que usan Social Tables disfrutan de un aumento del beneficio por habitación ocupada del 1.82 %. Zapier afirma que Social Tables es una de las 10 mejores aplicaciones de gestión de eventos del mundo. Social Tables es un software que permite a planificadores y propiedades trabajar juntos online.
Yapsody is a powerful, simple to use online event ticketing and event registration system, delivering cutting-edge ticketing services to thousands of event presenter. Yapsody is the only live entertainment company focused on providing independent presenters and hospitality enterprises customized end-to-end solutions for leveraging concert entertainment. Yapsody is a powerful, simple to use online event ticketing and event registration system.
Todo lo necesario para crear el formulario de registro perfecto. Una cuenta gratuita con Event Wizard da acceso a todas estas potentes funciones: diseñador de temas personalizados, herramientas de promoción social, registro grupal, procesamiento seguro de pagos, campos de formulario de registro ilimitados, creación de informes personalizados, conjunto completo de informes de asistentes y asistencia técnica gratuita. Con todas las funciones por 3.45 $ por registro. Toda la libertad y control para crear formularios de registro optimizados y rentables.
Go beyond basic lead capture with atEvent's best-in-class B2B event lead management solution. Capture leads anywhere at or around the event, add custom qualifiers and follow-up actions and sync everything to your MA/CRM system for fast, personalized follow-up that accelerates sales. atEvent is made for the enterprise with flexible MA/CRM integrations, wide trade show coverage, GDPR consent at capture, multilingual business card transcription, and account-level insights for your ABM strategy. Turn event contacts into sales meetings. atEvent combines event lead capture, qualification and insights to accelerate sales.
We make event experiences great with intelligent use of technology. Our solution is focussed on enhancing various aspects of event organising. Our mandate begins by getting all users onto a platform where information can be shared and everyone can communicate. The beautiful intuitive app keeps agenda up-to-date, fosters networking, obtains live feedback. Easily set up single or multiple events in no time and manage content on the go. Get the data you care about, increase engagement and ROI. Mobile event app to engage and interact with attendees and to give event organisers the big data they need to optimise the ROI.
Easy-to-use, multi-user, multi-event and multi-session. If you are constantly organising big events with hundreds to thousands of attendees, it must be a challenge to iron out your guest lists all the time. Through this mobile app that your staff members can download to their mobile devices, you get to manage your events better and eliminate any chances for human error. The EventsCase event check in app is one of the most straightforward solution; easy-to-use, multi-user, multi-session & multi-event.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. InEvent is a next level virtual event platform powering events that transform attendees into customers, driving profits and efficiency.
Especializados en software para todos los eventos corporativos y de asociación que necesitan herramientas para abordar sus propias reglas comerciales. Este software integral es fácil de usar y tiene herramientas como Call for Papers, planos interactivos, registro de expositores, acreditación, aplicaciones móviles, membresía e integración de CRM, herramientas de correo electrónico y creación de informes en horario ininterrumpido. Las soluciones en el sitio incluyen kioscos de registro y autorregistro, escaneo de sesiones y recuperación de clientes potenciales. Software de registro de eventos en línea que gestiona y ejecuta todas las tareas relacionadas con la creación y el lanzamiento de un evento exitoso.
Trusted by global brands and organizations, zkipster helps the best invitation-only events happen. Guest list software designed for professional event teams to control every stage of guest attendance, protect the health of guests and staff, and flexibly switch formats between live, virtual, and hybrid events. Guest list management software for live, virtual, and hybrid events.
Crea una experiencia de evento impresionante al usar MeetApp para tu evento, reunión o conferencia. ¡Informa, fomenta la participación, forma redes! Crea una experiencia de evento impresionante al usar MeetApp para tu evento, reunión o conferencia. ¡Informa, fomenta la participación, forma redes!
Evenium Net es un sistema completo y asequible para crear eventos e invitar y registrar a los asistentes. Configura rápidamente tipos de entradas y opciones de pago y personaliza formularios de registro, imágenes y credenciales. Crea/importa agendas y listas de invitados fácilmente. Envía invitaciones personalizadas por correo electrónico con enlaces para registrarse en el sitio web o en un sitio creado automáticamente por Net. Registro con aplicación gratuita o mediante la aplicación interactiva ConnexMe. Crea una experiencia más enriquecida y atractiva y ahorra tiempo en la gestión del evento. Evenium Net es una solución de registro de eventos, invitación y creación de credenciales completa y asequible. Optimizada y fácil de usar.
Bitpod Event offers - Free & Paid Ticketing, Recurring Events, Online Events, Seat Selection, Time Slot Selection for appointments, Form Builder, Survey Builder, Zoom Integration, Website Integration, Agenda, Speakers, Badge Printing, Check-In, Members discount, Event Marketing, Attendee Analysis, Survey, Discount & Promotions. Integrate with 700+ Apps. Sell tickets faster, plan better events, engage buyers, membership & reservations, integrate with 700+ apps. START FREE with Bitpod
Sistema versátil que automatiza e integra más actividades de marketing e inscripción a congresos para aumentar la asistencia. Sistema versátil que automatiza e integra más actividades de marketing e inscripción a congresos para aumentar la asistencia.
Banzai Virtual, formerly High Attendance, is a cloud based federated event management system that is provided a fully integrated approach for events, trade shows and sales teams. The system provides registrations, check-in, session attendance, real-time feedback, lead retrieval, event mobile apps and direct integration to your CRM or Marketing Automation system. Banzai Virtual unites your event strategy and directly integrates with Cvent, Aventri, EventBrite and Zoom. The only integrated Federated Events Management System for Large Enterprises
Firepring ofrece hermosos sitios web para organizaciones sin ánimo de lucro y pequeñas empresas con herramientas esenciales que incluyen un sistema de gestión de contenido fácil, registros de eventos, campañas de recaudación de fondos, procesamiento de donaciones, comercio electrónico, membresía y gestión de voluntarios y marketing por correo electrónico. Los sitios web móviles sensibles se integran con la mayoría de las soluciones de gestión y contabilidad de los donantes, lo que te permite gestionar todo lo que necesitas en un solo lugar. El servicio incluye entrenamiento ilimitado y asistencia continua. Hermosos sitios web con herramientas esenciales que permiten a las organizaciones sin ánimo de lucro y pequeñas empresas gestionar todo lo que necesitan en un solo lugar.
Are you planning your next big event? Payscape Registration, the low-cost leader in registration software, has robust features from mobile-friendly online check-in/check-out to payment collection. Keep tabs on attendee information and inform them of upcoming events. Join Payscape Registration, winner of the 2019 SEAA Tech Innovation of the Year Award, and experience the optimal online registration solution! Payscape Registration is the low-cost leader in registration software crammed with robust features that transform online registrations.
From small occasions to enterprise level events, HoldMyTicket has been an industry leader for event management and ticketing solution technologies for over ten years. HoldMyTicket offers an advanced customizable ticketing platform and mobile box office that can work on any device. With an enterprise technology and small-business discipline, HoldMyTicket has helped venues, festivals, promoters, casinos, sports teams, tours, and enterprises nationwide sell millions of tickets online. HoldMyTicket offers a customizable ticketing platform and mobile box office that can work on any device. We're more than ticketing.
Azavista es una solución para los organizadores de eventos corporativos que desean agilizar sus procesos de planificación de eventos. Azavista ofrece un conjunto completo de soluciones tecnológicas de eventos adecuadas para cualquier evento en tu calendario que te ayudará a aumentar la eficiencia, mejorar la comunicación y la productividad y aumentar la asistencia. Mediante un amplio conjunto de módulos y funcionalidades, los usuarios pueden configurar múltiples eventos, integrarse con tus sistemas de automatización de marketing y CRM, gestionar registros y mucho más. Azavista ha creado una plataforma completa, flexible, innovadora y fácil de usar. Fácilmente adaptable a las nuevas y cambiantes tendencias y necesidades del mercado.
ezEvent is an online event creation platform perfect for any organizer looking to setup their event and start selling tickets to their attendees in minutes. With ezPayment, organizers can collect their order payments daily, so they can put that money back into their event preparations. ezEvent's basic service is free. The only fees charged are for credit card processing, making ezEvent consistently the cheapest product in the industry. ezEvent is a cloud-based event management software to create tickets, track event data, and promote events on social media.
Fair And Event is your all inclusive Event Management Software! Streamline your event by turning your exhibitor applications digital. Accept applications, payments, create maps, and more! Streamline your event by turning your exhibitor applications digital! Accept applications, payments, create maps with Fair and Event!
SpinGo es una solución de gestión de eventos que a los creadores de eventos verdaderamente les encanta usar. SpinGo es una tecnología poderosa y fácil de usar que permite que las ferias, festivales, exposiciones, convenciones y ferias comerciales de B2C se encarguen del manejo de entradas, el registro, el check-in y la gestión de proveedores, todo en un solo lugar. Junto con asistencia al cliente dedicada, SpinGo es perfecto para planificadores de eventos que buscan un software que crezca con su evento. Programa tu demostración gratuita hoy mismo. SpinGo es una solución de gestión de eventos para planificadores de ferias, festivales, exposiciones, ferias comerciales y convenciones de B2C que desean hacer crecer su evento.
All-in-one platform providing everything you need to seamlessly and efficiently manage the entire event lifecycle. It includes features for guest lists, email invites, and registration with a best-in-class iOS app. For ticketing, use marketing tools to increase your revenue by publishing a branded event website. Or embed the entire process on your own site. On event day, seating charts, POS integration, and fast QR check-in enhance the guest experience to make your event more successful. All-in-one platform to manage the entire event lifecycle with tools for guest lists, invitations, ticketing, tables, check-in and more.
El registro puede ser una experiencia engorrosa, incluso en los eventos más organizados. La eficiencia en el sitio es crucial para garantizar una buena primera impresión. Largas colas, un software que falla y una conectividad débil pueden hacer que los asistentes no quieran volver. Crea un proceso de registro fácil que funcione para tu negocio. El software de registro basado en la web de Ungerboeck proporciona un proceso de registro simplificado que es fiable incluso con conectividad a Internet limitada. El software de registro basado en la web de Ungerboeck proporciona un proceso simplificado que es confiable incluso con conectividad a Internet limitada.
Take participant engagement of your event to a new level with NVOLV Event Mobile app. Join an elite group of leading organizations and brands who trust our mobile app to boost the networking capabilities, educational depth, and attendee experience at their events. Whether you're organizing a corporate event, festival, trade show, or conference; NVOLV offers a simple and beautiful experience that is like no other. Event App for Conferences and Corporate Events that engages attendees and sponsors with in-depth Analytics and live engagement
La pasión por los eventos hace que el enfoque principal de esta solución de software sea hacer que las personas se enamoren de tu evento. Esta plataforma de eventos incluye potentes características exclusivas, tales como incorporación de oradores y patrocinadores, registros de invitados, creador de sitios web de eventos, emisión de entradas y registro, gestión de sesiones, analíticas de eventos, gestión de ofertas de proveedores, aplicaciones móviles y de redes, programa de recompensas para usuarios, reservas hoteleras, impresión de credenciales, realización de encuestas y trivias, sondeos y sesiones de preguntas y respuestas en vivo, CRM incorporado, plataformas de marketing y mucho más. Una plataforma de gestión e interacción para eventos con más de 20 herramientas que un administrador de eventos necesita para brindar una experiencia digital a los asistentes.
An app that syncs with your registration list and helps check in attendees in an efficient manner. An app that syncs with your registration list and helps check in attendees in an efficient manner.
XING Events es un software de gestión de eventos fácil de usar para la emisión de boletos en línea y el registro de eventos. Crea tu propio sitio web del evento en solo unos pocos pasos, tu propia taquilla incluida y sin ningún esfuerzo de programación. Como expertos en el campo de la gestión de eventos, XING Events también te asesorará en cualquier asunto relacionado con la gestión de asistentes y el marketing de eventos. Solo pagas tarifas, cuando hay registros reales para tu evento. Venta de entradas en línea y registro de eventos. Sitio web, taquilla, marketing por correo electrónico y mucho más. Tarifas solo para registros reales.
Software inteligente de listas de invitados y registro de evento para tabletas, teléfonos inteligentes y la web. Permite realizar cargas desde Excel, acelera los check-in de eventos, se sincroniza en varios dispositivos y mantiene la información de contacto ordenada. Una solución de administración de eventos móvil todo en uno que incluye las siguientes características: páginas de registro personalizadas, invitaciones electrónicas, check-in, escaneo de código QR, envío de entradas con QR, impresión de insignias, estadísticas de eventos detalladas, envío de correos electrónicos con comentarios, alerta de llegada VIP y mucho más. Disponible en inglés, alemán, francés, español y portugués. Aplicación de listas de invitados y registro de eventos n.º 1. Permite realizar cargas desde Excel, facilita el registro de entradas, se sincroniza en varios dispositivos y mantiene la información de contacto ordenada.
Una aplicación sencilla y rápida que te permite realizar el registro de sus miembros y sus familias para el día, utilizando la búsqueda o llaveros clave y un escáner RFID. Puedes importar fácilmente tus miembros desde un CSV o sincronizarlos con tu cuenta de QuickBooks. Añade fotos de tus miembros. Todo esto te permite registrar miembros rápidamente y comprobar que solo los miembros tengan acceso, evitando colas y reduciendo el costo. SpeedIn es la aplicación para registrar fácilmente a los miembros y sus familias, ya sea para el día o para eventos.
Eventdrive is THE end-to-end platform to manage your corporate events. Invite and register your guests easily thanks to our email management system and our website builder. Imagine valuable experiences where you engage your attendees and strengthen your community through your mobile app while gathering meaningful data to measure your event success and ROI. You needed it, it's all there! It's just missing you. Visit our website to learn more! THE all-in-one event management software to create your corporate events: project management, marketing, experience, performance...
ViewStub is a hybrid event platform that specializes in event ticketing, video streaming, marketing, and promotion. ViewStub is a hybrid event platform that specializes in event ticketing, video streaming, marketing, and promotion.
Upload guest lists via Excel, SMS messages, email, etc. Check in guests offline from your iPad or iPhone. Syncs across all devices. Upload guest lists via Excel, SMS messages, email, etc. Check in guests offline from your iPad or iPhone. Syncs across all devices.
GiveHub (formally Free Church Kiosk) lets you capture missed donor opportunities with donation kiosks, text giving, online giving and mobile apps. We have child check-in's, event management and a feature-rich, cloud based back office for reporting and importing into your favorite ChMS. GiveHub (formally Free Church Kiosk) lets you capture missed donor opportunities with donation kiosks, text giving, mobile apps and
Más de 20 años aportando soluciones tecnológicas para el sector de congresos y eventos, desarrollando software propio para la: gestión de reservas, recepción de abstracts, controles de acceso, apps para mobiles, certificados de asistencia, gestión de espacios comerciales, generador de encuestas, webs Software para la gestión de eventos: Inscripciones, abstracts, controles de acceso, apps, certificados, stands, encuestas, webs...
Check-in system that allows you to create a registration page, track referrals, review your attendee lists, and track RSVPs. Check-in system that allows you to create a registration page, track referrals, review your attendee lists, and track RSVPs.
Un sistema de gestión de eventos completo y basado en la nube, escalable a los requisitos de la organización más grandes. Event RoK es una solución para la gestión de eventos completo y personalizable que ayuda a reducir la no presentación y mejora la retención de clientes al enviar confirmaciones, recordatorios y seguimientos y al comunicarse directamente con tus clientes. Eventos, recorridos y clases Recursos, salas y ubicaciones Citas de personas o personal. Redes sociales privadas y un portal que ayuda a los asistentes y patrocinadores a participar. Sistema de gestión de eventos en la nube integral que ofrece programación de eventos, promoción, emisión de tickets, pagos, registro de eventos e informes.
Smart event management software with a mobile check in app that syncs across all devices, realtime analytics & import of guests. Smart event management software with a mobile check in app that syncs across all devices, realtime analytics & import of guests.
EventNut provides modern event sites and professional tools, like integrated badge printing, without the high fees! Save $5+ per ticket, compared to other sites. Developed by software veterans with the help of event planning experts, EventNut seeks to enhance the experience of event planners and attendees with stunning event websites that defy the status quo and pro features generally found in much more expensive tools. Start saving today! Provides a platform for online event ticketing that is highly customizable and easy-to-use with superior features at a budget cost.
Cloud-based check-in management solution that tracks visitor check-ins and attendance, creates multiple sign-in lists & more. Cloud-based check-in management solution that tracks visitor check-ins and attendance, creates multiple sign-in lists & more.
AppCraft Events is a Parisian Start-Up settled in Station F (Worlds Biggest Start-Up Campus). AppCraft Events offers all-in digital solutions for B2B event management. Spend less time managing your events, use digitalisation to reduce costs, put some interactivity and gamification to make your events remarkable and stimulate your participants, measure performance to a better quality of your events. Build customized mobile apps that engage attendees before, during and after your events through numerous Plug & Play features !
Software de marketing experiencial EN PERSONA para ayudar a captar clientes potenciales, adquirir seguidores en las redes sociales, llevar a cabo concursos e implicar al público. Software de marketing experiencial EN PERSONA para ayudar a captar clientes potenciales, adquirir seguidores en las redes sociales, llevar a cabo concursos e implicar al público.
Smeetz is a software platform that uniquely helps leisure organisers increase their revenue and better reach their market with the help of data analytics and dynamic pricing. We have launched the 2.0 version of our platform and look to expand our customer base in the Swiss-German part of Switzerland, before going abroad. Software that helps leisure organisers increase their revenue and better reach their market with data analytics and dynamic pricing.
MJM Innovations improves senior and aging programs with our SeniorStat web-based software, hardware, mobile Apps and card solutions. SeniorStat can manage participants, reserve and track activities, capture data electronically and improve reporting for aging services programs. We provide solutions for AAAs, COAs, senior centers, congregate sites, home delivered meal programs, homemaker services and transportation services. SeniorStat system is used in senior centers and out in the field to simplify data capture and reporting.
Powering 1 MIL projects and events worldwide with award-winning applications, ExhibitForce is the event professional's toolkit that redefines best practices in overseeing every aspect of an event program - from registration to lead capture with measurable ROI. The result is more than 30% of Fortune 500 Companies worldwide trust Exhibit Force to drive results and brings together all of the resources in an organization to dramatically boost productivity and currently has 300,000 global end-users Award Winning Web-based application for centralized Professional Event Management of staffing, tasks, budgeting, and reporting.
(0 reseñas)
Ver perfil
Qmeeto is for corporate events and meetings. An all-in-one event management platform designed to help event planners offer a more professional and personalised experience for their corporate attendees. Planners can manage rsvp, registrations and event checkins. Send personalised branded email campaigns, build a single to multi page website with registration page. Report on attendees and registration progress. Checkin using the Qmeeto app which syncs to all your devices and accounts Seamlessly manage RSVPs, Registrations and Checkins from one easy-to-use system. For corporate event teams and event planners.
(0 reseñas)
Ver perfil
Digitevent is a web based application for event planners who want to take it to a brand new level. The app makes organization easy and improves the attendees management process. Time-consuming tasks are now dealt within minutes thanks to : online registration, text messages and email reminders, check-in software, on-site badge printing and much more ! Web based application for event planners made to improve the attendees management process for your events.
(0 reseñas)
Ver perfil
Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM. Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM.
(0 reseñas)
Ver perfil
Event check-in solution for event planners that includes shorten check-in lines, scan-and-go check-in, and attendance tracking. Event check-in solution for event planners that includes shorten check-in lines, scan-and-go check-in, and attendance tracking.
(0 reseñas)
Ver perfil
Sistema de lista de invitados que ayuda a administrar múltiples eventos y lugares, busca y registra a tus invitados y realiza un seguimiento de las estadísticas. Sistema de lista de invitados que ayuda a administrar múltiples eventos y lugares, busca y registra a tus invitados y realiza un seguimiento de las estadísticas.
(0 reseñas)
Ver perfil
Consigue un widget de venta de entradas e inscrip ciones que se integra a la perfección en tu página web y con toda tu imagen, perso na li zándolo con tus colores corpo ra tivos. Con Weezevent, puedes perso na li zarlo todo: tus tarifas por categoría o subca te goría, el tempo ri zador de la cesta, la fecha de lanza miento… ¡En 5 minutos de reloj! Crea tu widget de venta de entradas, tus formu larios, ¡y empieza a vender entradas online!
(0 reseñas)
Ver perfil
A complete guest list event check-in app for nightclubs, event organizers, and promoters. A complete guest list event check-in app for nightclubs, event organizers, and promoters.
Ver perfil
Software confiable para recopilar datos, gestionar los registros para eventos, imprimir insignias, imprimir certificados, controlar el acceso al área con foto, oficinas en aplicaciones de Colombia, Panamá, Guatemala y España. Multieventos, plataforma para gestionar tus datos, y creación automática de formas, manejo de clientes potenciales y comunicación según tu preferencia. Recursos flexibles para adaptarse a cualquier entorno y fácil de integrarse en más software. Software confiable para recopilar datos, gestionar registros para eventos, imprimir insignias, imprimir certificados, controlar el acceso a la zona con foto.
(0 reseñas)
Ver perfil
Offer stylish entry to your event! Perfect solution for conferences, meet-ups and workshops. Impress your attendees with a self-checkin kiosk, instant badge printing and full reports so you can review and measure the success of your next event. Setup new events quickly with just a few clicks including importing from Eventbrite or Meetup. Add and update attendees before and during an event. Welcome your guests with iPad self check-in or assisted on iPhone/iPod. Design and print custom badges. Quick, easy event registration and check-in system with badge printing, attendee management and integrations with Eventbrite and Meetup
(0 reseñas)
Ver perfil
GuestDay on iPad makes onsite guest registration simple and elegant. Perfect for investor conferences, corporate retreats, concerts and weddings. Search for guests by parameters like name, table, or department. Check attendance "live" in the top left corner at a glance. Add new guests, check arrivals, change seating plans, and edit guest details on-the-fly. We've supported events teams in the US, UK, Hong Kong, Thailand and Singapore, and are available anywhere there is Internet. Lets you check in and seat guests using name search and QR codes. Perfect for corporate events and weddings.
Every month, millions of dollars worth of reservations and ticket sales are sold through the CellarPass guest management platform. Join CellarPass to book more tours, tastings and sell more wine. In just a few days, your business will rise to the top by allowing guests to book reservations or buy tickets to your events to qualified guests 24/7. For over 8 years, CellarPass has been the leading reservation platform for wineries, breweries and distilleries in the U.S.
(0 reseñas)
Ver perfil
Check-in solution for both SaaS and corporate guest management programs. Check-in solution for both SaaS and corporate guest management programs.
(0 reseñas)
Ver perfil
Event Registration, Queue Management, Stock Limiting Flash Sales, etc. all from your mobile phone without additional investment of hardware, using QR Codes. Only host required to download the application and not the guest, reducing time in those administrative work and having more time to engage with the customer. Ability to download information into excel from your mobile phone. Data are being encrypted on the database and only you have the key. Event Registration, Queue Management, Stock Limiting Flash Sales, etc. all from your mobile phone, using QR Codes.
(0 reseñas)
Ver perfil
Solution that allows businesses to easily manage the event check in process with a personalized touch. Solution that allows businesses to easily manage the event check in process with a personalized touch.
(0 reseñas)
Ver perfil
Solution for onsite delegate management, check-in, lead retrieval, session scanning and facial recognition. Solution for onsite delegate management, check-in, lead retrieval, session scanning and facial recognition.
(0 reseñas)
Ver perfil
Lead Liaisons event lead management solution, GoExhibit!, allows users to design custom forms and quickly capture leads onsite using a mobile app. Even more powerful under the hood, GoExhibit! enables businesses to immediately segment, distribute, export, follow up with, and/or nurture leads without missing a beat. Compatible with iOS, Android, and Windows devices. Integrates with all major CRM, marketing automation, and analytics solutions. Supports all methods of lead capture. Design custom forms, scan badges, transcribe business cards, track ROI. Integrates with anything. Available for iOS, Android, Windows.
(0 reseñas)
Ver perfil
Start with online promotion and event check in to get started with some event tech before you move to full event management systems. Our event check in app works on any iOS or Android device, and uses multiple ID mechanisms such as: RFID, QR Codes, eTickets, or any reference. Full event management suite covers pre-live-post event features. Event check in app works on iOS or Android devices, and can multiple ID mechanisms such as: RFID, QR Codes, eTickets, or any reference.
Scan attendees into sessions from the mobile app using the camera or a handheld scanner. Get ready to feel like a superhero scanning badges for CE credits. Not only is it fun to use, but it extremely easy to check people in. FEATURES: Track Session Time - Start time, end time, and duration for every attendee who attends a session Mobile On-the-go - Use the planner app with or without a handheld scanner to check attendees in and out of sessions. Directly Connected Agenda - Agenda sessions Get ready to feel like a superhero scanning badges for CE credits. Not only is it fun to use, but it extremely easy to check people in.
Ver perfil
Run your best events, ever, with the complete event management solution built for the worlds #1 CRM, Salesforce and designed for corporate and NPO event managers. Save time by streamlining complex manual processes. Create beautifully branded websites, forms and emails. Promote your event and remind people to attend at exactly the right time. Automatically create leads in Salesforce and track conversions. Never import/export another spreadsheet EventSpark is built on Salesforce to provide seamless event management solution for corporate and NPO's in the worlds #1 CRM.
4,3/5 (0 reseñas)
Ver perfil
My School Dance is an online application that manages all aspects of school dances and events.The software enables schools to avoid the most difficult elements of event-planning logistics, including the drafting, distribution, and collection of paper agreements; organization of cash or check payments; and finding volunteers to sell tickets. Schools and organizations can promote their upcoming events, sell tickets online and securely process payments, and quickly access sales and fundraising data We're the one stop shop for all digital dance management needs! Our service is free for all schools. Try us out today!
(0 reseñas)
Ver perfil
With NetworkTables you can schedule a full event and all of its matchmaking in less than 10 minutes.. It works for all event networking types | round tables, 1on1, workshops. Attendees can see who is showing up. Compatible from any browser or device - no registration or app download needed. We have helped organizers all over the world increase ticket-sales, increase the show-up rate and save valuable time. If you would like to upgrade your networking experience for your attendees, book a demo! NetworkTables.com is a very easy tool, designed by event managers, to help their attendees to meet the right people. #networking tool
(0 reseñas)
Ver perfil
Mobile web application dedicated to the logistical organization and interactivity of your events. Mobile web application dedicated to the logistical organization and interactivity of your events.
(0 reseñas)
Ver perfil
Efficient check-in saves efforts from administration tasks, thus letting you concentrate on connecting and engaging with your attendees. Skip the queues and the stress by using event registration/check-in app and badge printing.
(0 reseñas)
Ver perfil
Complete events management platform. Complete events management platform.
(0 reseñas)
Ver perfil
WP Event Manager is a lightweight, scalable and full-featured event management plugin for adding event listing functionality to your WordPress site. The shortcode lists all the events, it can work with any theme and is really easy to setup and customize. The settings pages let you select how you want the event displayed. #1 All in One Event Management Plugin for WordPress.