130 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Procore Technologies, Inc., el software de gestión de proyectos de construcción más utilizado en el mundo, ayuda a las empresas a aumentar drásticamente la eficiencia y la responsabilidad de los proyectos mediante la optimización y la movilización de la comunicación y la documentación de los proyectos, lo que aumenta las ganancias simultáneamente. Procore permite a los profesionales de la construcción colaborar en proyectos desde cualquier dispositivo conectado a Internet, con acceso a todos los documentos, contratos, solicitudes de información, presentaciones, cronogramas y dibujos del proyecto, y más. Descubre más sobre Procore Software de gestión de proyectos de construcción potente, pero fácil de usar, basado en la nube, para todos los profesionales de la construcción, a un precio fijo. Descubre más sobre Procore
Una solución de gestión de contratistas fácil de usar, potente, basada en IA y en la nube. Administra contratos y contratistas, recibe alertas automáticas de fechas clave, supervisa los riesgos, administra la carga de trabajo y almacena archivos y mensajes de toda la empresa en un solo lugar. El conjunto de herramientas de creación de informes, colaboración y alerta de Gatekeeper hacen que la gestión de proveedores y contratos sea fácil y efectiva. Descubre más sobre Gatekeeper Una solución de gestión de contratistas fácil de usar, potente y basada en la nube. Elige una mejor forma de hacer las cosas hoy. Descubre más sobre Gatekeeper
HarmonyPSA respalda todo el ciclo de vida empresarial, desde la generación de clientes potenciales hasta la renovación de contratos. Está diseñada y construida específicamente para empresas de servicios y software, para automatizar las funciones de negocios en una única plataforma disponible desde la nube en cualquier dispositivo. Descubre más sobre HarmonyPSA La última generación de herramientas de automatización de servicios profesionales (PSA). Paquete completo de automatización de servicios profesionales para empresas de software y servicios. Descubre más sobre HarmonyPSA
Licita y gana más trabajo con el software de cálculo de materiales de construcción fácil de usar de STACK. Pasarás menos tiempo midiendo planos y más tiempo ganando proyectos. Con STACK Pro, podrás: 1) Estimar con precisión los costos de materiales, equipos y mano de obra. 2) Reducir el tiempo de cálculo de materiales en un 75 % o más. 3) Colaborar con tu equipo, en cualquier lugar y en cualquier dispositivo. ¡Crea tu cuenta gratis hoy! Software de estimación y cálculo de materiales fácil de usar, basado en la nube, para contratistas. Compatible con Mac y PC. ¡Crea tu cuenta gratis hoy!
mHelpDesk es una solución poderosa y fácil de usar para tu negocio de contratación, ya que automatiza todo, desde el primer contacto con el cliente hasta la recepción del pago. Los clientes obtienen herramientas online y para dispositivos móviles que no tienen parangón en rendimiento, fiabilidad y funcionalidad. Esta solución reúne las mejores herramientas en un paquete sumamente fácil de usar y asequible que no requiere una gran inversión inicial. Además, te ofrece expertos internos en los productos para que puedas comenzar a trabajar de inmediato. El software para contratistas más rápido, fácil de usar y de mejor relación calidad-precio para automatizar todo, desde el primer contacto con el cliente hasta la recepción del pago.
Haz que tu pequeña empresa parezca más grande con el software para empresas de servicios a domicilio de Jobber. Jobber ayuda a miles de empresas a mejorar y hacer crecer sus negocios. Presupuesta, programa y factura trabajos estés donde estés, optimiza rutas, supervisa y distribuye equipos, envía alertas, comunícate con los clientes y sincronízalo todo automáticamente con tu software de contabilidad, todo en un único lugar. Cobra más rápido y siéntete más profesional que nunca. Además, la asistencia dedicada y gratuita de Jobber te ayudará en cada paso del camino. Haz que tu pequeña empresa parezca más grande. Jobber ayuda a las empresas de servicios a domicilio a presupuestar, programar, facturar y cobrar más rápido.
Utiliza una geocerca en tu sitio para hacer un seguimiento de tiempo y asistencia, ejecutar inducciones del sitio, rastrear claves y órdenes de trabajo. En este software confían empresas como JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Goodman y miles de otras organizaciones a nivel mundial. Los usuarios frecuentes muy ocupados pueden realizar el "registro" mediante su teléfono inteligente, alojar invitados previamente registrados por adelantado y recibir notificaciones mediante cualquier dispositivo. Configuración instantánea, fácil de usar con todo el hardware proporcionado a través de la tienda global. Asistencia las 24 horas y prueba gratis de 30 días. No se requiere tarjeta de crédito. Sine es un sistema de software para el lugar trabajo para registrar visitantes, contratistas, personal, estudiantes y mensajeros a través de la web, la tablet y el teléfono móvil.
PlanHub es un software gratuito de gestión de ofertas y de espacio de planificación de construcciones que permite a los contratistas generales publicar proyectos, enviar invitaciones a licitaciones y compartir información con subcontratistas y proveedores. No hay ningún límite en el número de usuarios por empresa. Los subcontratistas pueden registrarse gratis y comenzar en una prueba gratis para ver proyectos, descargar especificaciones de proyectos y enviar una oferta. Después de que finalice la prueba gratis, el usuario puede optar por continuar con el plan PlanHub Basic o actualizar a PlanHub Premier. Permite a los contratistas publicar proyectos, enviar invitaciones a licitaciones, compartir información con subcontratistas y administrar a múltiples miembros del equipo.
RedTeam es una solución robusta de gestión de proyectos de construcción comercial: una aplicación en la nube desarrollada por contratistas para gestionar todo de forma eficaz, desde los trabajos previos hasta el cierre del proyecto. Además, conecta a los miembros del equipo desde cualquier dispositivo. RedTeam ofrece potentes funciones de creación de informes de campo y proporciona soluciones para todos los pasos del proceso de gestión de proyectos, desde la generación de negocio y los trabajos previos hasta la contratación, la gestión del rendimiento y los controles financieros. Solución integral basada en la nube para gestión de proyectos, control de documentos y finanzas del sector de la construcción.
Aconex de Oracle es una fantástica plataforma de entrega de proyectos digitales que conecta a equipos para construir el mundo. Con más de 5 millones de usuarios y más de 1 billón de dólares en valor de proyectos entregados en más de 70 países, Aconex de Oracle conecta a los propietarios, a los contratistas y sus equipos de proyectos de los sectores de construcción, infraestructura, energía y recursos, proporcionando visibilidad y control de todo el proyecto entre diferentes organizaciones que colaboran en sus proyectos. Una de las mejores plataformas de entrega de proyectos digitales que conecta a equipos para construir el mundo. Con la confianza de más de 5 millones de usuarios en todo el mundo.
Costpoint ofrece a los contratistas gubernamentales excelentes funciones de gestión de proyectos, contabilidad, mano de obra, creación de informes y conformidad para que obtengas la capacidad exacta que necesitas para aumentar la eficiencia y mejorar la rentabilidad. Fue diseñado específicamente para contratistas gubernamentales y lo han adoptado miles de ellos. Además se ganó la confianza de las agencias federales y sus auditores. Soluciones de contabilidad de proyectos, gestión laboral, fabricación e inteligencia comercial líderes en el sector.
JobProgress es una aplicación INTEGRAL del tipo "ejecuta tu negocio" para TODOS LOS CONTRATISTAS. JobProgress ofrece a los contratistas una aplicación fácil de usar que producirá resultados incomparables al permitirles controlar, organizar y administrar sus negocios en cualquier lugar y en cualquier momento. JobProgress es fácil y potente, y permite el trabajo en equipo y el flujo de trabajo desde el punto de vista del contratista de mejoras domésticas, de modo que tú y tu equipo puedan rastrear, monitorear y medir intuitivamente el progreso. Plataforma de productividad empresarial que ayuda a los contratistas de mejoras domésticas a administrar el flujo de trabajo, los empleados, las ventas y las operaciones de campo.
Raken ha sido nombrado el software de creación de informes diarios n.º 1 y una de las mejores 5 aplicaciones móviles para la construcción en AGC National. Es la aplicación de creación de informes diarios más simple y rápida, lo que te permite ahorrar tiempo en tu proceso de creación de informes diarios. Escribe o dicta información durante el día directamente desde tu teléfono/tableta mientras te encuentras en el lugar de trabajo. Agrega imágenes, videos y archivos adjuntos de construcción a tu informe y, al final del día, ¡envía tu informe diario por correo electrónico! Informes diarios de construcción para superintendentes, capataces y gerentes de proyectos en el sitio de trabajo.
Rhumbix es la única solución de cronometraje digital específica para la construcción. Este producto eliminará todas las horas que el personal de campo/oficina pasa procesando las tarjetas de tiempo en papel. Toda la información de campo se envía a la oficina en tiempo real, lo que permite una mejor gestión de los costos de producción y mano de obra. Este software te proporcionará los mejores paneles de productividad laboral de su clase y podrás ahondar en datos laborales como siempre has necesitado. Estos datos también pueden integrarse directamente en tus soluciones de contabilidad/ERP. Rhumbix eliminará tus tarjetas de tiempo de papel y te proporcionará una visión perspicaz de los verdaderos datos de producción y costos de mano de obra.
eSUB ofrece un software de administración de construcción móvil y basado en la nube para que los contratistas independientes puedan administrar proyectos desde cualquier dispositivo. Crea, almacena y accede a todos los documentos de construcción y actividades de gestión de proyectos desde una ubicación central. Gestiona proyectos sin papel con un inicio de sesión seguro en Internet desde la oficina o el campo. El paquete de software eSUB incluye presentaciones, órdenes de cambio, RFI, informes diarios, aplicación móvil, integración de correo electrónico, notas de campo, tarjetas de tiempo y mucho más. eSUB estandariza la gestión de proyectos y establece un sistema de documentación para subcontratistas con base en las buenas prácticas del sector.
Jonas Construction Software ha proporcionado software de excelencia en el sector para la gestión de servicios, construcción y contabilidad durante los últimos 25 años. La solución totalmente integrada te proporciona herramientas para aumentar la productividad y mejorar los ingresos. La solución de Jonas está diseñada para satisfacer las necesidades específicas de la industria de la construcción, al permitir a las empresas de construcción optimizar las operaciones, mejorar la eficiencia y aumentar el crecimiento. Software totalmente integrado que cumple con todos los aspectos de la gestión de negocios de climatización, contratistas y servicios.
Loc8 es fácil de usar e intuitivo y te ofrece las herramientas para gestionar tus trabajos, presupuestos, facturas y personal. Intégrala con tu plataforma de contabilidad preferida, Xero, QuickBooks o MYOB, para obtener una gestión automática, del trabajo a la facturación. Consulta las ubicaciones del personal y el estado del trabajo en tiempo real desde cualquier lugar. Gestiona los proyectos, el mantenimiento planificado, las capacitaciones, las habilidades y los acuerdos de nivel de servicio y, a la vez, automatiza las comunicaciones con tus clientes y entrega un mejor servicio. Con Loc8, terminarás todo el trabajo. Loc8 está diseñado para pequeñas y medianas empresas. Una plataforma de gestión total para controlar trabajos, presupuestos, facturas, horarios y personal.
Touchplan, una herramienta SaaS de planificación y gestión de construcciones, es la única forma optimizada de implementar el sistema Last Planner. Los equipos de proyecto que usan Touchplan aumentan sus resultados a través de una reducción de la duración general del proyecto, una mejor comunicación del equipo y una ejecución del proyecto más sencilla. Dirigido a todos, desde capataces comerciales, superintendentes y gestores de proyectos hasta directores de proyectos, diseñadores y propietarios, Touchplan ha cosechado éxitos con el 15 % de la lista Top 100 de ENR, y continúa creciendo. La única tecnología de planificación y administración optimizada para equipos de proyectos de construcción para implementar el sistema Last Planner®.
Tradify es una aplicación integral de administración del trabajo, diseñada específicamente para empresas de oficios con entre 1 y 20 empleados. Contiene todo lo que una empresa de oficios necesita para hacer recortes en administración. Cotizaciones, facturas, hojas de horas, gestión de servicios externos, órdenes de compra, programación y creación de informes de trabajo. Tradify lo maneja todo con facilidad. Más de 10 000 electricistas, plomeros, técnicos de climatización, constructores y otros oficios usan y aman a Tradify en todo el mundo. Los clientes eligen Tradify porque es fácil de usar. Averigua por qué: Tradify es un software de gestión de servicios externos creado para empresas de servicios y oficios. Cotizaciones, cronograma, seguimiento y facturación sobre la marcha.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
Knowify está enfocada en el compromiso de ofrecer una excelente solución de gestión empresarial a los subcontratistas comerciales/residenciales, los contratistas residenciales y los rubros de construcción que utilizan QuickBooks Online. Los contratistas saben que no hay una herramienta mejor o más poderosa para manejar costes de trabajo, contratos, gestión de proyectos, órdenes de cambio, RFI, trabajo en progreso, programación de horarios, seguimiento temporal, facturación según el avance y facturación según AIA desde una sola plataforma unificada. Pruébala gratis hoy. Para firmas contratantes que buscan dirigir un negocio más productivo. Gestión fluida de trabajos, contratos, facturación, subcontrataciones y más.
simPRO Enterprise es un software de gestión del trabajo que está diseñado para empresas del sector comercial y de servicios que gestionan trabajos y proyectos complejos de mantenimiento. Con amplias funciones para la estimación, el mantenimiento y la gestión de proyectos, ofrece programación inteligente y eficiente, conectividad de campo perfecta, facturación y pagos en el lugar y más. Enterprise guía a las empresas para brindar un servicio excepcional y maximizar la eficiencia y la rentabilidad. Un software de gestión del trabajo diseñado para empresas del sector comercial y de servicios que gestionan trabajos y proyectos complejos de mantenimiento.
simPRO es una solución completa de software de gestión de servicios externos con potentes funciones para administrar contratistas. Si luchas con la confección del horario de los contratistas, elaboración de presupuestos de trabajo, estimaciones, gestión de proyectos u otras áreas de tu flujo de trabajo, las soluciones de software de simPRO pueden abordar los desafíos acuciantes con tareas automatizadas, creación de informes detallados de negocios y una aplicación móvil que conecta las operaciones de la oficina con los contratistas de campo. Gestiona fácilmente contratistas y proyectos con simPRO. simPRO es una solución de software de gestión de servicios externos con funciones que ayudan a gestionar contratistas con eficiencia y agilizar las operaciones.
Bienvenido a cammsproject, una manera fácil de administrar proyectos y portfolios en la nube. Mantiene las cosas simples, con una interfaz de usuario ingeniosa, flujos de trabajo flexibles, plantillas y paneles de control fáciles de leer. Ahorra tiempo al clasificar proyectos y asignar tareas y recursos, todo desde un solo sistema. Y reduce los correos electrónicos y las reuniones al comunicarte con tu equipo a través del centro. Además, las aplicaciones para iOS y Android implican que puedes acceder a los datos de tu organización desde cualquier lugar y en cualquier momento. Disponible en cuatro franjas de precios. Gestiona todas las necesidades de gestión de proyectos de tu organización desde un sistema flexible y fácil de usar.
Estimación, gestión de proyectos y programación para el sector comercial de construcción de viviendas. El mundo de los subcontratistas de construcción de viviendas es competitivo para todos: fontaneros, electricistas, albañiles... La capacidad de hacer el trabajo rápidamente y sin errores es uno de los principales factores que diferencian a unas empresas de otras. Bolt ayuda a planificar trabajos, mantener la comunicación como empresa y trabajar de forma eficaz con todos los constructores. ¿Inicias sesión en Supply Pro, ITK y otros sitios web de programación de horarios? Creado para subcontratistas y comerciales del sector de la construcción de viviendas.
Software de gestión de ofertas online que gestiona contactos, documentos, comunicaciones e información de precalificación. Software de gestión de ofertas online que gestiona contactos, documentos, comunicaciones e información de precalificación.
Los contratistas de gestión de servicios externos siempre están en movimiento: a veces van a cuatro o cinco ubicaciones en un solo día, por lo que la comunicación es incluso más crucial. Tomar fotos ayuda a la hora de crear ofertas, coordinarse con los equipos y gestionar problemas con los clientes, pero la organización de todas esas fotos es complicada. Los usuarios pueden tomar fotos ilimitadas con sello de ubicación y marca horaria que se envían a la nube y se almacenan de forma segura para supervisar las actividades de campo. CompanyCam es una solución de almacenamiento y organización de fotos para contratistas y empresas de servicios externos.
SAP Fieldglass, un líder de larga data en adquisición de servicios y gestión de talento externo, se usa en organizaciones de todo el mundo para encontrar, integrar y gestionar todo tipo de recursos flexibles. Esta plataforma abierta y basada en la nube se ha implementado en más de 165 países y ayuda a las empresas a automatizar todo el proceso de adquirir y gestionar el talento temporal, transforma la manera de trabajar, aumenta la agilidad operativa y acelera los resultados comerciales en la economía digital. SAP Fieldglass es un valorado software basado en la nube para la adquisición de servicios y la gestión de talento externo.
Solución de software de gestión de contratistas muy valorada fácil de usar, solución de gestión de contratistas móvil y segura. Asegúrate de que todos los visitantes del sitio estén registrados, admitidos, calificados, aprobados y tengan ID. Funciona online con cualquier dispositivo, así como offline con las aplicaciones nativas para iOS y Android. Rápido y fácil de acceder, introducir y crear informes en tiempo real. Utiliza las plantillas prediseñadas o realiza una configuración que se adapte a tus requisitos específicos. Pruébalo. Una de las principales gestiones de contratistas para resolver todos los requisitos. Fácil de usar para los contratistas y con personalización sencilla para los gerentes. Pruébalo.
Shortlist es un software de administración de contratistas/freelance hermoso, simple y fácil de usar. Hace que sea fácil para las empresas contratar, administrar y pagar a los trabajadores externos, dondequiera que estén. Si estás trabajando con personas en la UE, observa cómo Shortlist puede ayudarte a cumplir con RGPD. Sistema de gestión de contratistas n.º 1.
Software de contratación para tus trabajadores contratados y empleados temporales. Regístrate y capacítalos en línea antes de que comiencen a trabajar. Registra fotos, tarjetas de calificación y documentos. Utiliza tus materiales de capacitación existentes para crear múltiples cursos de orientación que pueden asignarse automáticamente según la ubicación y el rol del trabajador. No hay necesidad de más papeleo de orientación o capacitación en el aula. Prepárate al instante con un software basado en la nube, ahorra miles de horas de administración. Software de contratación para tus contratistas y empleados temporales. ¡Pueden tener un muy buen comienzo desde el primer día!
FieldPulse makes it possible to run a professional and profitable independent contracting business from a computer or mobile device. With FieldPulse, estimates, invoices, and payments are a breeze. Envision customers writing glowing online reviews because your crew was on-time, prepared for the job, and the customer was kept informed. Features include the easiest to use scheduling, customer management, estimates/invoicing, mobile payments, timesheets, GPS-location tracking. And so much more! The only app for small contractors and crews, easily handling all of your job, crew, & customer management tasks at a great low price.
Kalo es un sistema de gestión independiente creado para empresas que buscan optimizar la forma en que trabajan con los trabajadores autónomos. Kalo proporciona a las organizaciones y equipos una plataforma sencilla que permite incorporar, asignar trabajo, supervisar facturas y pagar a trabajadores autónomos. El sistema de gestión de trabajadores autónomos Kalo organiza, incorpora y paga desde un único panel.
FinishLine Software es una solución para la gestión de listas de construcción, etc., que permite reducir a la mitad el trabajo de las listas de cotejo. Gestiona y agiliza las listas de cotejo, los esfuerzos de aseguramiento de calidad/control de calidad, los problemas de seguridad, las observaciones de campo, la garantía y las listas de finalización. Un enfoque intuitivo y bien probado para la gestión de listas de construcción. Los clientes ahorran tiempo y dinero al agilizar el proceso de inspección y creación de informes. FinishLine se puede usar para proyectos pequeños y proyectos más grandes, que requieren más de 100 usuarios. Una solución de gestión de la construcción para hacer frente a los desafíos de la administración de listas de cotejo al reducir el esfuerzo a la mitad.
Los contratistas generales se aseguran de que las instrucciones se comuniquen y sigan. Las actividades del usuario se rastrean en tiempo real y las actualizaciones son rápidas con esta herramienta de gestión de proyectos todo en uno. Desde anotaciones hasta archivo de correo electrónico, estas herramientas permiten programar, compartir documentos, procesar presentaciones, asignar y supervisar tareas y crear solicitudes de información, todo ello evitando la duplicación de trabajo y controlando el presupuesto. SKYSITE permite colaborar, administrar, anotar y compartir documentos de construcción desde cualquier lugar. SKYSITE hace que la distribución de documentos, la colaboración de proyectos, las modificaciones, las anotaciones y la colaboración sean rápidas y sencillas.
Reduce the time you spend managing third-party Contractors by 70%, overnight. Our free software simplifies your existing process of collecting, managing and re-qualifying mandatory Contractor requirements (such as insurance certificates). Upcoming audit? Improve and monitor your compliance levels in real time and ensure everyone who works on-site has the required documentation to do their job. Contractor Compliance can be set up in minutes and will save your company hours every week. Free software for managing Contractors that checks qualifications, tracks mandatory documents and shows compliance levels in real time.
Un extenso sistema para administrar herramientas, equipos, materiales y consumibles en toda la empresa. Un extenso sistema para administrar herramientas, equipos, materiales y consumibles en toda la empresa.
EagleView está transformando la forma en que trabajas al brindarte el más alto nivel de precisión en un mundo en constante cambio. EagleView combina imágenes que revelan los detalles más mínimos y los más importantes con la visión informática para ayudarte a identificar información sobre cualquier ubicación desde cualquier lugar. Al ofrecer respuestas oportunas e integrales a preguntas complejas, ayuda a los profesionales de todos los sectores a mejorar la vida de las personas y a tomar decisiones informadas para el presente y el futuro. Combina imágenes que revelan los detalles más mínimos y los más importantes con la visión informática para ayudarte a obtener información sobre cualquier ubicación.
Simple construction management software for commercial contractors who like to keep things simple. RFIs, Submittals, Daily Reports, ASIs, issues & punchlists. Easy-to-use online software keeps all your documents in one place and your team on one page. Includes everything you need without the features you will never use. Includes RFIs, Submittals, Field Reports, Issues and Punch List. Full email integration and ability to enter construction daily reports on mobile devices. Simple. Simple construction management software for commercial contractors who like to keep things simple. RFIs, Submittals, Daily Reports, ...
Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models. Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models.
Smart Contractor - For small to mid size general and sub contractors; commercial and residential. - Estimates, schedules, proposals and contracts, vendor/sub quote requests, purchase orders, work orders, invoices, AIA draw requests, cost accounting, document management. - Integrated with QuickBooks. - Customer internet access to job information. - Complete integrated construction project management and accounting for one low price. Complete construction project management, accounting and job costing software for one low price.
DASH is a cloud-based restoration management system that centralizes operations and streamlines job and relationship management. DASH is a cloud-based restoration management system that centralizes operations and streamlines job and relationship management.
Cognibox is a world leader in supplier and contractor qualification and conformity management. Our advanced online system (SaaS) encompasses all the functions necessary for the management of a thorough and objective qualification process. From search and selection of potential suppliers/contractors, to pre-qualification, evaluation, work monitoring and follow-up , training management or event/incident management, With Cognibox get the most current data on your suppliers and contractors. Contractor conformity and pre qualification management solution. Cognibox helps you to reduce risks and improve your performance.
Urbest simplifies group communication, jobs tracking, rating and payment for facility management and project works. The interface is intuitive which reduces the time spent to onboard new users. Urbest can adjust to any type of building or organisation. Choose to work in standalone with Urbest or link it with your ERP or Asset Management system. Last point, after few months, you get access to analytics of behaviors with suggested action plans. Group communication, jobs tracking, rating, payment, analytics of behaviors with suggested action plans.
ISN recopila información de salud y seguridad, adquisiciones, calidad e información regulatoria para más de 60 000 contratistas y 500 clientes contratantes en sectores de capital intensivo en más de 85 países. Los expertos en la materia de ISN revisan esta información para ayudar a evaluar la precisión, relevancia y oportunidad de los datos. Al utilizar ISNetworld como parte integral de los sistemas de gestión, los clientes contratantes pueden conectarse con los contratistas y proveedores más seguros y confiables de todo el mundo. La plataforma de gestión de contratistas en línea de ISN, ISNetworld, ayuda a los clientes a cumplir con los requisitos de cumplimiento y los registros de datos.
Projul is the new EASY to use cloud based construction software for CONSTRUCTION COMPANIES and CONTRACTORS. Designed from the ground up for SIMPLICITY and POWER. If youre looking for the latest and greatest construction management system technology with ALL THE FEATURES, then Projul is for you. Estimating, Change Orders, Scheduling, Time Tracking, Photos, Sales Pipeline, Lead Management, and much more. Projul has NO NONSENSE PRICING and makes running your business easy Projul is an ALL-IN-ONE cloud based construction management software designed to make running your business easy.
improveit 360 is the top business management system built to help home pros efficiently grow their companies and increase profit. This system was designed by a top remodeler to help you eliminate chaos, lower costs and boost revenue. Home pros generate and close more deals by automatically nurturing leads until they buy, track customer relationships, and manage leads, sales, and projects from a central location. With dashboards and reports, owners get a 360 view for better decision-making. Cloud-based contractor CRM that allows home services businesses to manage leads, sales, marketing, human resources, and projects.
La solución de gestión empresarial más completa en la nube para pequeñas empresas y trabajadores autónomos. Deja de perder tiempo buscando aplicaciones separadas en la web para administrar tu negocio. KeyOffice reúne todo lo que necesitas para tus operaciones diarias en un solo lugar, ya que vincula las funciones más esenciales de ERP (planificación de recursos empresariales), BI (inteligencia comercial) y CRM (gestión de relaciones con los clientes) en una aplicación integral comprensible, asequible y protegida en la nube. Coordina tu trabajo diario en la solución de gestión empresarial más sencilla y completa para pequeñas empresas.
FieldGroove is contractor management software built by contractors, for contractors. Save time and money by automating manual tasks such as estimate building, scheduling and dispatching, inventory management, asset tracking, customer and lead management, and invoicing. FieldGroove is always there for you: it works on both tablets and computers so you can work in the field, and it has powerful tools that support your business at every stage of the job lifecycle. FieldGroove enables contractors to build estimates, schedule jobs, track assets, and invoice customers, from any device at any time.
BROWZ ensures supply chains are safe, qualified and socially responsible by delivering comprehensive solutions to prequalify, assess, monitor compliance based on the unique needs of your business. The BROWZ product suite addresses your needs related to identifying risk within your supply chain, managing employee-level data, conducting safety auditing, and more. Web-based contractor qualification & management solution, supplier risk rating, safety auditing, and workforce management capabilities. Web-based supply chain management with contracting supplier risk rating, safety auditing, and workforce management capabilities.
Kahua provides construction program and project management solutions to improve efficiency and reduce risk. With functionality and workflows built specifically for owners, program managers and contractors, you can be operational in days, minimizing time-to-value, and enhancing user adoption. Kahua is available on all mobile devices to easily connect field to office. Kahua gives you the power and flexibility to effectively manage processes, documents, and cost from project inception to closeout. Kahua provides program and project management solutions for real estate and construction, delivered on a low-code application platform.
Send estimates and invoices remotely from the palm of your hand. Take credit cards, venmo, cash app, zelle, ACH and checks. Get FREE leads in your local area. Let customers download the free SendWork client app and book instantly. Send en-route notifications and communicate directly. Assign jobs to workers, GPS and time tracking. Gain repeat and loyal customers and grow your business. $19.99/Mo Manage your business from the app. Take and receive bookings, send estimates, invoices, get paid. Reduce your admin - 14-Day Free Trial
Tara AI is a platform designed to help modern software teams manage and deliver across their product development lifecycle. Tara AI is a platform designed to help modern software teams manage and deliver across their product development lifecycle.
Cloud-based SaaS mobile construction management software that allows you to track all of your projects information in one spot. Designed from the ground up to work off a smartphone sized screen, Owners, CM's,and Contractors appreciate Fluid CM as a simple, yet powerful project collaboration and documentation platform. Fluid works best for projects that range from $1MM to $50MM and involve teams of 2 to 10 people. Start managing your projects now with your first project being free. Simple and mobile construction management software. Try us out using our 1 Project Free Tier.
TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors. A shared inbox provides your project teams with automated document checklists that report what documents have been turned in and which ones are still missing. It will also send out email file requests to external organizations for those missing documents. Learn how you can put your project document collection on autopilot by visiting us at www.targetdocs.com. TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors.
Banyard Solutions are the innovators of e-permits, the leading web-based permit-to-work software and work authorisation system that delivers control of contractors and reduced risks. e-permits helps land-based building owners ensure that the right people, with the right skills, work to the right method statement, in the right place, at the right time. Manage your contractor data in one place and monitor contractor compliance to support reviews and underpin your own internal audit processes. e-permits is a SaaS permit to work system for land-based FM that delivers control of contractors, compliance, auditing & reduced risk.
Cloud-based job management tool that helps firm manage leads and track job progress and equipment through automated alerts. Cloud-based job management tool that helps firm manage leads and track job progress and equipment through automated alerts.
The mai Contractor Portal provides real, clear time visibility of all of your contractor companies details (insurances, risk assessments, licences and permits etc) and their employees (training records, back ground checks etc). It enables you to manage every aspect of your contractor workforce easily using a user-friendly but compliance focused tool. A logical, simple to use platform trusted by leading Fortune 500 companies to manage all of their contractors and employees
Power Tools is a construction specific software suite that is fully integrated. Our products cover the bid process, estimating, equipment, job cost, project management, accounting, lien control, work orders and construction payroll. Power Tools is available in the windows environment, cloud and also site functions on Apple and Android devices. Need a custom feature, report or option? Power Tools is the company you need to talk to. Software that facilitates construction accounting, job costing and project management.
K-Ops is a real-time cloud-based web and mobile application that improves collaboration, communication and productivity between all stakeholders on any construction project, regardless of its size or complexity. Manage issues (punchlist), queries (RFIs), documents and equipment centralizing all the info on a simple, user-friendly platform designed for use on the jobsite (mobile app) and in the project offices (Web version). K-Ops helps manage construction operations, facilitating collaboration between the office and jobsite & improving productivity.
The Papaya Platform consolidates all of your global workforce spending ¿ payroll, EoR, and contractors ¿ into a single dashboard, making it easy to see your overall costs, or to break them down by country or time period. Managing cross-border payments to all your contractors across the globe with the touch of a button. In the full management service, Papaya signs the contracts, accepting full legal liability for your contractors. Papaya provides an end-to-end solution for global contractor management in more than 100 countries.
Main Features: Invoices, Estimates, Client management (CRM), Scheduling, Email notifications, Custom fields, Asset management system, Multi-location support, Landord/tenant support. Businesses and industries that we deliver the most power to: Appliance Repair, Heating & Air Conditioning/HVAC, Plumbing, Home Cleaning, Landscaping, Electricians, Handyman, Movers, Garage Door Services, Home Inspectors, and many others. Our smart business technology is more than just a scheduling tool. Scheduling Suite makes your business powerful!
PaleBlue is the leading provider of Industrial VR Simulations, creating Virtual Reality, Augmented Reality, and 3D simulators for the real world. Our solutions in digitization help our clients to intensify training, streamline workflow, improve safety, and reduce costs - worldwide. Ultimately, in partnership with its customers, PaleBlue seeks to make businesses run better, be safer, and have all the tools at their fingertips. PaleBlue solutions in digitalization help its clients to intensify training, streamline workflow, and improve safety - worldwide.
Touchpoint es un sistema de gestión de puertas de material y visitante galardonado, que registra y rastrea el movimiento del visitante y del material dentro y fuera de la organización. Touchpoint tiene una gran cantidad de características de seguridad avanzada y funciones fáciles de usar, y ahora está disponible en varias variantes: aplicaciones móviles, tabletas, enlaces web y quioscos. www.visitordelight.com Obtén Touchpoint para automatizar tu proceso de gestión de puertas y visitantes.
¡El tiempo es dinero! Trabaja a diario para minimizar el tiempo y los esfuerzos al mismo tiempo que maximizas la productividad de tu negocio. Utiliza los comentarios de los clientes para asegurar el mejor rendimiento para los usuarios. ManageMart.com es el software de gestión de servicio externo en la nube que puede ayudar a tu negocio a crecer. Potente CRM, Facturación, Estimación, Programación, Facturación, Seguimiento, Rutas, Portal del Cliente e Inicio de sesión de usuario múltiple. Informes financieros, fiscales y de gestión completos necesarios para mantener un flujo de caja claro. Software ManageMart de gestión de servicios externos en la nube para tu negocio.
Web-based solution that provides construction management through collaboration, tracking, online payments and more. Web-based solution that provides construction management through collaboration, tracking, online payments and more.
Beakon's Contractor Management software is designed for organisations with 50+ staff in medium and high-risk industries. Beakons web-based software provides user-friendly tools to manage your business and drive continual improvement. Manage Documents, Contractors, Training, Audits, Safety, Compliance, Non-conformances, Permits, Licenses and more. Features include: task management, work flow, custom reporting, mobile access, dashboards and configurable forms. Try It Free! Manage business Risk Contractors, Training, Audits, Safety, Compliance work all all devices, dashboard reporting work flow easy to use.
EarthWorks is the easiest to use and most affordable earthwork software for excavating contractors. EarthWorks is the easiest to use and most affordable earthwork software for excavating contractors.
Web-based contractor management tool that helps users manage site safety information, legislations, compliance, competencies, trainings, insurances, documentation, fatigue alerts, emergency evacuation records and more. Web-based contractor management tool that helps users manage site safety information, legislations, compliance, competencies & more.
Avetta connects the worlds leading organizations with qualified suppliers, contractors, and vendors. We bring unmatched visibility to your company through cloud-based technology and human insight. As a result, we foster sustainable growth for your business, as well as your supply chain. Our SaaS subscription software is highly adaptive, and our process includes a collaborative effort to clearly understand your requirements and needs. Avetta connects the world's leading organizations with qualified suppliers, contractors and vendors.
Felix is a cloud-based enterprise procurement platform that streamlines the way companies source, manage and contract with vendors. Large contractors, commercial builders and government organisations across Australia partner with Felix to drive organisational efficiency and collaboration by bringing the right people, tools and information they need together. Felix is a cloud-based enterprise procurement platform that streamlines the way companies source, manage and contract with vendors
TalentDesk.io es un FMS de contratistas también que es intuitivo y fácil de usar, creado por el equipo de PeoplePerHour, un excelente mercado freelance del Reino Unido que ayuda a las empresas a contratar trabajadores autónomos. La plataforma ayuda a las empresas a transformar la gestión de contratistas con distintas funciones: - Incorporar y abastecer trabajadores independientes y contratistas sin olvidar el cumplimiento de las normas. - Simplificar la gestión de proyectos. - Automatizar los pagos y consolidar múltiples facturas en una sola mensual. TalentDesk.io es un sistema de gestión de trabajadores independientes y contratistas que permite a las empresas incorporar, gestionar y pagar a su personal.
Our Workforce Management Software - AtOne .... Delivers on all fronts! With 12 feature rich modules in one software package, companies no longer need employ multiple people related systems and programs. AtOne's contemporary Workforce Management Software platform combines HR, Safety, Training, eLearning, Recruitment and Contractor data in one intuitive application. With 12 Feature Rich Workforce Management Modules.... AtOne® Delivers on all Fronts!
Helps service and construction companies improve scheduling, manage project costs, and reduce paperwork stress. Helps service and construction companies improve scheduling, manage project costs, and reduce paperwork stress.
Collects information on labor and equipment usage as well as installed quantities of material and sub-contracts. Collects information on labor and equipment usage as well as installed quantities of material and sub-contracts.
Online, integrated application for estimating, bidding, scheduling, budget tracking, etc. Online, integrated application for estimating, bidding, scheduling, budget tracking, etc.
SHE Software provides insight to implement and sustain an effective EHS solution that reduces risk in the workplace. Our long-term partnership builds on intuitive software configured to do what you need. Over 850 global organisations use our EHS solutions with more than half a million individual users. Our customers are people with legal or functional responsibility for complex or dispersed operations where traditional approaches to managing health & safety are no longer adequate. With 850+ global organisations using SHE Software, we provide insight to implement and sustain effective EHS solutions that reduce risk
TopBuilder Solutions es el único sistema que combina un sistema de gestión de relaciones con los clientes (CRM) específico del sector con administración de clientes potenciales, campañas de seguimiento/goteo automatizadas y personalizables, preelaboradas y escritas previamente, tu propio marketing por correo electrónico de marca y un boletín de constructor de viviendas preescrito con tu marca. Si deseas vender más proyectos, resulta eficiente tener estas herramientas en una única solución interconectada, fácil de usar y asequible que los vendedores realmente utilizarán. TopBuilder Solutions ofrece un CRM para el sector de la construcción: Gestión de clientes potenciales, automatización de marketing, marketing por correo electrónico y boletines con marca
EVA Receptionist es un líder global en sistemas de gestión de visitantes que ofrece con confianza más de diez opciones de idioma, seguridad de clase empresarial y una funcionalidad de configuración muy versátil para satisfacer tus necesidades. La elegante interfaz permite una serie de escenarios de acceso para tus visitantes, contratistas, mensajeros, personal entre otros, todo en un sistema fácil de usar. EVA Receptionist es un sistema de gestión de visitantes altamente configurable y seguro utilizado por empresas en más de 15 países.
SnagR is designed to monitor the progress of complex projects, providing the easiest way to capture field data, automate reporting and visualise sophisticated analytics. Import your project schedule from MS Project, Asta Powerproject or Primavera, and SnagR will reocrd and visualise the real-time progress automatically. SnagR makes it simple to collect, report, manage and analyse defects. Customise your forms and inspections and get access to on-site data in real-time. SnagR connects developers with contractors, field team with head office, and data with analytics.
TRUE is designed with contractors in mind, to increase efficiency and improve workflow in day-to-day operations. TRUE quickly and easily handles complex and tedious processes such as DBA prevailing wages, certified payroll, job costing, pay applications, and advanced scheduling for both projects and service jobs. Also available are the essentials for every firm, including Accounting, HR, Equipment, Project Management, Service Management, Procurement, Labor, Progress Reporting and more! All-in-one cloud-based construction management solution for Specialty Contractors & Field Service firms.
ComplyWorks Corporate CMS has changed the way companies and contractors manage their prequalification and compliance processes. Our flexible and scalable web-based solution can help you and your team through the entire contractor management lifecycle. Improve your compliance, operations and supply chain processes with our CMS for a more efficient and effective operation.
Complete control, automated oversight and reporting, this is software designed to do the time-consuming work associated with LEM management. ILLUMYS has helped major clients working in the industrial construction sector improve their processes, no matter which side of the project they are on: EPCMs and Project Owners use ILLUMYS to manage and pay subcontractors, report on project progress and forecast completion costs vs budget; ILLUMYS efficiently captures and reports on all aspects of labour, equipment and material inputs providing total project control.
SiteSupervisor offers the benefits of the big players, but it's the ONLY solution built from the ground-up to be affordable to all. SiteSupervisor helps everyone in our industry work more effectively - architects, consultants, contractors, subcontractors and more. With powerful features created from hands-on experience, SiteSupervisor not only helps you deliver your current project better. It also grows your business network for future success. Collaboration across Construction. Solved. SiteSupervisor delivers value to every architect, consultant, contractor & subcontractor. Collaboration across Construction. Solved.
Contractors, haulers, & material producers enhance hauling operations by eliminating manual processes & automating fleet management. Contractors, haulers, & material producers enhance hauling operations by eliminating manual processes & automating fleet management.
Whether you are a Dry Wall, Electrical Contractor or any type of contractor making sure you are on top of your budgeted Man Days is important. With our solution for contractor, you are able to see real numbers daily and adjust appropiately with your contractors and team! Labor tracking for sub contractors and contractor commercial industry from all divisions.
Would implementing a more efficient and centralised contractor lifecycle management system help your company? Rapid Contractor Management lets you manage the entire lifecycle of your contractors from a centralised location. Our online contractor management solutions are perfect for companies of any size who engage contractors. They enable you to issue pre-qualification forms, determine legal compliance, store all company documents online, track expiry dates and more. Online system for managing contractor compliance. Issue pre-qualification forms, view legal compliance, store company docs and more.
(0 reseñas)
Ver perfil
Business management software for government contractors - time accounting, employee admin, contract admin, expense management. Business management software for government contractors - time accounting, employee admin, contract admin, expense management.
(0 reseñas)
Ver perfil
Incluye módulos de supervisión de salud y seguridad, gestión de proyectos, administración de construcción y administración de sitios para la gestión de contratistas. Incluye módulos de supervisión de salud y seguridad, gestión de proyectos, administración de construcción y administración de sitios para la gestión de contratistas.
(0 reseñas)
Ver perfil
Online system with timesheets, invoicing, payroll, debtor management, and project tracking capabilities for contractor management. Online system with timesheets, invoicing, payroll, debtor management, and project tracking capabilities for contractor management.
(0 reseñas)
Ver perfil
Provides presence & compliance management, mobile photo ID confirmation, emergency evacuation tools, licences and insurance policy management. Provides compliance management, mobile photo ID confirmation, emergency evacuation tools, licences and insurance policy management.
(0 reseñas)
Ver perfil
Easy to handle and safe Contract-Management with SEMYOU Cloud. Through sem.EasyContract you keep an overview about your contracts and costs, wherever you are. Through a centralized view, all important contract information, like period of validity, costs, periods of notices and contacts, are easily visible. Cloud based contract management Manage with sem.EasyContract your contracts and yourself easily and access them, wherever you are.
(0 reseñas)
Ver perfil
Klinche is leading a new era of Construction industry e-commerce through our revolutionary multi-party payments platform. By bringing together the entire construction project supply chain into our cloud-based solution, users leverage superior workflow and collaboration tools, and realize unprecedented transparency mitigating the financial, legal, and project risks associated with real estate development. Klinche the secured payments solution. Klinche is leading a new era of Construction industry e-commerce through our revolutionary multi-party payments platform.
(0 reseñas)
Ver perfil
A powerful and easy to use job organizer and employee time tracker app for contractors, project managers and skilled trades. A powerful and easy to use job organizer and employee time tracker app for contractors, project managers and skilled trades.
(0 reseñas)
Ver perfil
Software de gestión de CRM, trabajo, estimación y marketing integral para contratistas y profesionales del hogar. Software de gestión de CRM, trabajo, estimación y marketing integral para contratistas y profesionales del hogar.
(0 reseñas)
Ver perfil
Job scheduling, integrated calendars, purchase order creation, contract and job estimates management for contractors. Job scheduling, integrated calendars, purchase order creation, contract and job estimates management for contractors.
(0 reseñas)
Ver perfil
Openforce is the leader in technology-driven services that reduce operating costs and mitigate compliance risk for companies using independent contractors. Openforce frees contracting companies from the burden of onboarding, contracting, and settlement processing, while helping contractors build their business. Our cloud-based applications help businesses achieve more sustainable, profitable growth. We service the following industries: courier, trucking, last mile, home care, & gig economy. Openforce helps companies proactively manage risk and maximize the return on their contractor investments through cloud-based software.
(0 reseñas)
Ver perfil
Allows you to run your entire general contracting business from your pocket, with features for tracking, communication, and more. Allows you to run your entire general contracting business from your pocket, with features for tracking, communication, and more.
Workforce management tool that provides administration of contractor operations through workplace compliance, health and safety. Workforce management tool that provides administration of contractor operations through workplace compliance, health and safety.
(0 reseñas)
Ver perfil
Automates contractor compliance verification which reduces risk and helps achieve real-time supplier transparency. Automates contractor compliance verification which reduces risk and helps achieve real-time supplier transparency.